quote:Op maandag 10 januari 2011 11:01 schreef Ripley het volgende:
en ik had vrijdag kerstdiner en ben keurig na het kerstdiner vertrokken, in tegenstelling tot de collega's die nu met het schaamrood op de kaken op kantoor zitten
Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben een zeikerd, bite me. Moet die "grappige" OP nou elke keer?
Ik vroeg me al af wat ermee aan de hand was.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
gun me wat tijd om em aan te passenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gun me wat tijd om em aan te passen
Ja dank je.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jongen toch, we leven met je mee hoor
Ik vind dat wel een beetje zeurderig van je. Het is wel grappig dat sommigen er een beetje hun eigen draai aan geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Echt, niets mis met een geintje op zijn tijd. Maar dat hoeft niet de OP van dit topic te worden lijkt me zo..
Ik zal ermee om moeten leren gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dank je.
Maar je blijft toch wel een speciaal plekje in mijn hart hebben hoor.
Gewoon niet meer in m'n onderbroek. Sorry.
Mjah, HW is een beetje zuur aan het doen, als ik de laatste post heb, dan komt er een iets aangepaste OP. das standaard bij mijquote:
Is het volgens mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
@Barb: ik zat naar dit bedrijf te kijken, maar naar ff doorzoeken lijkt het me een eenmanszaakhttp://www.careertrotter.eu/
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje zeurderig van je. Het is wel grappig dat sommigen er een beetje hun eigen draai aan geven.
Vanavond mn CV weer eens updaten (de internationale versie) en die rondmailenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond mn CV weer eens updaten (de internationale versie) en die rondmailenKan ik meteen die andere ff doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |