Gelukkigquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met een big smile en hij heeft echt wel respect voor zn moeder hoor
Nee, maar laat ff weten als jij ze vindtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Frustrerend is het he?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Heeft iemand nog geweldige tips op het gebied van vacaturesites naast de geeikte zoals Monsterboard en NV?
Sociaal netwerken...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die was ik alsnog vergeten, zat 's middags al zonder stroom
ik kwam wel thuis met een PS3
stepstone?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Mannen en shoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nais!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
Wat krea zegt. Linkedinquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
net als met vrouwen he, je ziet iets leuks en wilt het meteen hebben... en vergeet waarvoor je eigenlijk kwamquote:
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurdquote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg een sms'je van WT vanuit de Ikea"Godver wat een groot ding!"
Ik shop het beste van achter mijn pcquote:
Jullie begonnen hard te lachen toen peu zn broek uittrok?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Je was ook te druk met mijn ballenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goh, zulke smsjes hebben samzz en ik nou niet verstuurd
Ik heb een hekel aan shoppen maar dat internet shoppen vind ik zo mogelijk nog ergerquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ook te druk met mijn ballen
Als ik de illusie zou hebben dat dat via hyves zou kunnen, verdien ik niet eens een baan.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sociaal netwerken.... En dan bedoel ik niet Hyves of die andere meuk.
Ik zorg dan ook dat mijn CC ver uit de buurt van de pc blijftquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik shop het beste van achter mijn pc
Linkedin bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was ook te druk met mijn ballen
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
je had al 3 gesprekken staan toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik de illusie zou hebben dat dat via hyves zou kunnen, verdien ik niet eens een baan.
Echt waar!quote:
Hoe was de pretecho? Op wie lijkt ze?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebben
Nou ja, het ligt er ook nogal aan waar je voor gaat shoppen. Kleren zal ik niet snel via internet kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan shoppen maar dat internet shoppen vind ik zo mogelijk nog erger
quote:
Ja, dat doe ik nu dus ook. Maar ik kom op die vacaturesites inmiddels niks nieuws meer tegen, dus ik google dan maar raak voor een knaak met alles wat ik kan bedenken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Kranten. En dan vaak die regionale krantjes. En als je een bedrijf kan bedenken waar je graag wil werken kijk eens op hun site of zij vacatures open hebben
Jup!quote:
Op mijquote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was de pretecho? Op wie lijkt ze?
Succes!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup!morgen, overmorgen en donderdag.
Leuk is dat om te zien he tal!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Qua gezichtje. En qua lengte. En dat laatste baart ze zorgen. Dus vanmorgen bij de verloskundige geweest met rapportje en nu wachten op een telefoontje.
Mn ex doet het ook. Ik vind het niksquote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt er ook nogal aan waar je voor gaat shoppen. Kleren zal ik niet snel via internet kopen.
Voor de rest vind ik het ideaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Qua gezichtje. En qua lengte. En dat laatste baart ze zorgen. Dus vanmorgen bij de verloskundige geweest met rapportje en nu wachten op een telefoontje.
Jij bent een onderdeurtje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mij
Ik word gewoon gek van dat kansloos thuis hangen. Het maakt niet uit hoelaat je je nest uitkomt, want solliciteren ben je ook geen 40 uur per week mee bezig. En ik voel me maatschappijnutteloos nu. Ik wil gewoon gister nog aan het werk en wil niet all my hopes zetten op de afspraken die ik al heb staan. Liever dat ik iets af moet bellen dan dat ik uiteindelijk alsnog met lege handen sta.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Succes!
dan hoef je je vandaag toch niet zo druk te maken
Ik koop ook snel dingen via internet, ideaal, in een fractie van de tijd goed onderzoek doen naar wat je wilt, waar het goedkoop/snel te krijgen is en meestal binnen enkele dagen in huis.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex doet het ook. Ik vind het niks
Ze heeft een klein dopneusjequote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk is dat om te zien he tal!
Wel jammer dat ze zich zorgen maken, maar dat komt vast goed toch?
Dat doen ze wel vaker, ze liggen ook zo 'opgerold' hequote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft een klein dopneusjeen was aan het lachen. Echt vaag dat je dat kon zien.
Alleen heeft ze wel een rare tik. Inplaats van aan dr duim te sabbelen deed ze dat aan dr grote teen
Toen de echoscopiste aan mijn buik begon te schudden ging dat voetje naar beneden en pakte ze wel dr duim
En ja tuurlijk komt het goed! Ik ben alleen bang dat ik straks WEER 14 weken op mijn rug kan liggen.
Ja, ik heb het ooit bij een exschoonzusje gezien, zo'n echo. Echt weird dat je het allemaal zo goed kan zien!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft een klein dopneusjeen was aan het lachen. Echt vaag dat je dat kon zien.
Alleen heeft ze wel een rare tik. Inplaats van aan dr duim te sabbelen deed ze dat aan dr grote teen
Toen de echoscopiste aan mijn buik begon te schudden ging dat voetje naar beneden en pakte ze wel dr duim
En ja tuurlijk komt het goed! Ik ben alleen bang dat ik straks WEER 14 weken op mijn rug kan liggen.
1.65 dus valt op zich mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent een onderdeurtje?
Hoezo zorgen vanwege de lengte?
Dat siert je Kluts!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van dat kansloos thuis hangen. Het maakt niet uit hoelaat je je nest uitkomt, want solliciteren ben je ook geen 40 uur per week mee bezig. En ik voel me maatschappijnutteloos nu. Ik wil gewoon gister nog aan het werk en wil niet all my hopes zetten op de afspraken die ik al heb staan. Liever dat ik iets af moet bellen dan dat ik uiteindelijk alsnog met lege handen sta.
Het helpt wel mee dat ik gewoon een enorme lambal ben ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex doet het ook. Ik vind het niks
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
1.65 dus valt op zich mee.
Ze loopt qua groei anderhalve week achter. Zou kunnen liggen aan mijn navelstreng. En het zou kunnen zijn dat ze mijn placenta willen onderzoeken op voedingsstoffen.
Maar het is nu gewoon het telefoontje afwachten.
Mijn gup was ook een beetje klein, is helemaal goedgekomen. Is ook 2 weken te vroeg geboren enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze loopt qua groei anderhalve week achter. Zou kunnen liggen aan mijn navelstreng. En het zou kunnen zijn dat ze mijn placenta willen onderzoeken op voedingsstoffen.
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt wel mee dat ik gewoon een enorme lambal ben ook. Liever een paar dagen wachten dan dat ik een uurtje op en neer naar de stad ga om het nu te halen
En dan straks dat eeuwige meten en wegen, oh, zal ze in de curve blijven..!?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |