zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
1.65 dus valt op zich mee.
Ze loopt qua groei anderhalve week achter. Zou kunnen liggen aan mijn navelstreng. En het zou kunnen zijn dat ze mijn placenta willen onderzoeken op voedingsstoffen.
Maar het is nu gewoon het telefoontje afwachten.
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt wel mee dat ik gewoon een enorme lambal ben ook. Liever een paar dagen wachten dan dat ik een uurtje op en neer naar de stad ga om het nu te halen
En dan straks dat eeuwige meten en wegen, oh, zal ze in de curve blijven..!?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"
Ze kunnen er van alles aan overhoudenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het zo'n ramp dan, dat ze niet op schema ligt?
Dat klinkt echt ontzettend bekend. Maximaal 24 uur over de bezorging ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebben
Dat heb ik soms, al heeft het wachten ook wel ietsquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebben
Kinderen groeien naar mijn weten de laatste maanden het hardst. Denk dat het vooral om de rest van de ontwikkeling gaat, niet zozeer de lengte.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?
Ja dat wachten is wel kut he..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen er van alles aan overhoudenMja.. Kunnen... Dat kunnen ze dus ook pas zeggen als ze dr uit is. En kan ook zo zijn dat ze daardoor eerder komt of eerder gehaald word als ze helemaal niet meer groeit enzo
Maar zoals ik al zei: Ik kan me van alles in mijn hoofd halen (wat ik niet doe hoor) maar het is afwachten op het telefoontje zo.
En op je donder krijgen als je trots verteld dat ze al met 6 maanden gaat zitten. Want het gemiddelde kind doet dat pas met 8 maandenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan straks dat eeuwige meten en wegen, oh, zal ze in de curve blijven..!?
Een week vinden ze normaal. Dat is de marge die ze nemen bij metingen. Elke dag er na klinkt voor hun boeienderquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonder enige kennis whatsoever; op 9 maanden klinkt anderhalve week niet zo boeiend?
Succes!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Jippie, straks weer een intake bij jeugdzorg...
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ik daarnaast op elk kansloos callcenterbaantje heb gesolliciteerd wat ik kon vinden ook, in het kader van, ik wil dit niet, maar hierin kan je vaak wel gelijk aan de slag voor de time-being.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je donder krijgen als je trots verteld dat ze al met 6 maanden gaat zitten. Want het gemiddelde kind doet dat pas met 8 maanden
Ik zou daar echt géén geduld voor hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Een week vinden ze normaal. Dat is de marge die ze nemen bij metingen. Elke dag er na klinkt voor hun boeiender![]()
Ja das het ergstequote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat wachten is wel kut he..
Sterkte/succesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Dat is het dus. Ze kunnen dan niet met zekerheid zeggen dat het gezond is. Dat kunnen ook pas echt met zekerheid zeggen als het er uit isquote:Op maandag 10 januari 2011 12:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Ik zou daar echt géén geduld voor hebbenRot op met je statistieken, is t gezond? Ja? Bek houden
quote:
Ahaquote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want dan kan ze niet bestempeld worden als "het gemiddelde kind"
Oke, alles is gebaseerd op de mogelijkheid dat ze er iets aan overhoudt. Ik vind het lichtelijk overdreven denk ik, hoe groot is de kans dat ze daadwerkelijk iets overhoudt aan een klein groeidipje?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kunnen er van alles aan overhoudenMja.. Kunnen... Dat kunnen ze dus ook pas zeggen als ze dr uit is. En kan ook zo zijn dat ze daardoor eerder komt of eerder gehaald word als ze helemaal niet meer groeit enzo
Maar zoals ik al zei: Ik kan me van alles in mijn hoofd halen (wat ik niet doe hoor) maar het is afwachten op het telefoontje zo.
Minipuber wordt je allemaal een beetje teveel?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:28 schreef missbehavin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |