Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een wow meisje als in:
A. Een meisje waarvan je wow gaat zeggen... knap en leuk
B. Een meisje wat world of warcraft speelt
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboekquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen meisjes die WoW spelen
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, als in :![]()
Klein, cute, schattig, mooi, lief en sexy.
Neuhquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega's
Je doet zelf maar wat moeitequote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, dan wil ik hierbij graag een kopie van je adresboek
Mja, goed punt. Het viel me gewoon opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
maar 65% is wel vrouw, en daarvan zijn er nou eenmaal heel veel studente.
Er lopen hier zonder overdrijven zeker 20 meiden rond met een enorme WoW-factor, en daarnaast nog een heleboel gewoon hele leuke.
Maar ook gewoon lelijke, oude, zeikerige kutwijven hoor. Maar waarom zou ik daarover lullen?
.
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.quote:
|Ik ook hoor, maar mijn lamheid is meestal groter dan het verlangen het meteen te hebben.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik iets koop wil ik het graag meteen hebben
Het valt mij ook opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, goed punt. Het viel me gewoon op
verrassendquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Doe mij maar gewoon lekker een bedrijf met alleen maar mannen.
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze doorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als t makkelijk kan.
Mij ookquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Big Pimpin' sista!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Kluts het volgende:
Dat wordt idd ook weer zo'n bolwerk, al werken op mijn kamer 5 mannen en 1 vrouwquote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.
En als er dan eens een vrouw tussen zat... brr..
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet de 'bemiddelaar' voor mijn vriendinnen, dus ik geef helemaal niks aan informatie over ze door
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nietRochelen doe ik zelf, wil alleen wat leads hebben
O ik had het hele onderwerp niet gelezen hoor. Ik vind echter dat mannen macho moeten zijn. Net als ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er echt geen probleem in om terug te klopen en te zeggen:
Hey joh, ik had mijn kop er net niet bij op de gang, zullen we samen lunchen?
Die is toch weer bezet?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik had het hele onderwerp niet gelezen hoor. Ik vind echter dat mannen macho moeten zijn. Net als ik.
Dan kom ik daarbij het beste in de buurtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
je speelt iig wow, dus aan je meisje zijn zitten nog wat twijfels?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan kom ik daarbij het beste in de buurt
Keuze, keuze.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:54 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, is Samzz niet goed genoeg ofzo.
Heb ik iets gemist?quote:
Ik doelde meer op het feit dat samz mij niet echt `kent`. Heb jij twijfels aan mijn meisje zijn?!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je speelt iig wow, dus aan je meisje zijn zitten nog wat twijfels?.
75% van mijn directe collega's zijn vrouw. Ideaal, nooit gelul over voetbal op de maandagochtend en ik hoef nooit koffie te halen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een keer 3 maanden op een afdeling met alleen maar vrouwen gezeten
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook
Al zijn een paar vrouwen denk ik wel weer leuk...
Ze schijnen te bestaan, maar ze vallen niet op als zijnde meisjes. Net als lesbiennes eigenlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En daarbovenop ben je aardig nuchter, dat speelt denk ik ook een grote rolquote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze schijnen te bestaan, maar ze vallen niet op als zijnde meisjes. Net als lesbiennes eigenlijk.
Ik vond t verschrikkelijk, alle 4 hadden ze kinderen en daar ging t dus ook overquote:Op maandag 10 januari 2011 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
75% van mijn directe collega's zijn vrouw. Ideaal, nooit geluk over voetbal op de maandagochtend en ik hoef nooit koffie te halen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik gewoon liever tussen de mannen werk en zo min mogelijk vrouwen. Het komt de bedrijfscultuur ten goede en de werksfeer al helemaal.
Nee, tussen de vrouwen werken is leuk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Please. god, no. Vroeger al genoeg op IT-afdelingen gewerkt met alleen maar mannen.
En als er dan eens een vrouw tussen zat... brr..
Of zijn wow-grens ligt gewoon triest laagquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor heb jij alleen maar wow collega's
Ik ook hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
maar idd, dat gekonkelquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, tussen de vrouwen werken is leuk.
Het gros werkt parttime en heeft koters, breek me de bek niet open.
![]()
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Niet dat het wat uitmaakt, jij bent meer geïnteresseerd in m'n vriendinnen, blijkbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Keuze, keuze.
[..]
Heb ik iets gemist?
Ik zit nu op een klein IT-eilandje binnen een HR afdeling.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En allemaal roddelen ze achter elkaars rug om, want zo zijn vrouwen. Al dat gekonkel, daar hou ik niet van. Mannen zeggen dan toch echt eerder waar het op staat.
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t verschrikkelijk, alle 4 hadden ze kinderen en daar ging t dus ook overDr was er eentje die nog een beetje met beide benen in de normale wereld stond, dus die was nog wel ok.
Was ook wel een beetje een klassiekbedrijf.
Ik hou het er meer op dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigt ofzoquote:
Dat is nog t ergste, en als man sta je daar dan tussenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |