En t is een Nederlanderquote:
Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal me er geestelijk op voorbereiden...
Ik vrees het ergstequote:
En een jong pikkie ook nog eensquote:
Rip aan de nabestaandenquote:
ik kan nergens z'n leeftijd vinden, maar hij zal niet ver boven de 30 uitkomen als ik zo kijk.quote:
Nee hoor, je CV is niks mis mee qua ervaring, volgens mij kan je veel meer dan dat je nu doet. Dr moet alleen ff een nieuw jasje omheenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, je CV is niks mis mee qua ervaring, volgens mij kan je veel meer dan dat je nu doet. Dr moet alleen ff een nieuw jasje omheen
Als Yuki en WT weg zijn ga ik je er misschien ff over bellen, of ff op msn oid.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Oh dat is wel fijn om te horen
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Oja, vacatures, CV's en andere werkgerelateerde toestanden.
Zolang t voor anderen is vind ik t nog wel leuk, voor mezelf vind ik t ook altijd rukquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Aan tieten geen gebrek gehad dit weekendquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenwat een mupke was dat!
Ik zou haast zeggen, goed plan, want ik zit al genoeg met mijn neus in de vacatures.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon weer over tieten hebben, of over het serveerstertje wat we hadden in antwerpenwat een mupke was dat!
Begin daar aub niet overquote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |