Heb je ze ook aangeraakt?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan tieten geen gebrek gehad dit weekend
Was in Lombardia, een broodjes zaak en meeeeeeeeeen wat een meid, heeeeeeel vrolijk en iedereen begroeten en lief kijken en vrolijk rondlopen en waaaauwquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen, goed plan, want ik zit al genoeg met mijn neus in de vacatures.
Ok ik ben wakkerquote:
Zie foto een paar posts boven jequote:
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Je noemde het nog eens op, erger kan niet.
Ok ik slaap weer door.quote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.
ik voel dat de liefde geheel wederzijds is voor de vaatwasser en de stofzuigerquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
Mijn stofzuiger houdt nog van me![]()
De vaatwasser ook. Nu verder met de was
Eens, het zijn allemaal "jonge dynamische werkomgevingen met een jong en flexibel team"quote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog, ik wil wel even kwijt dat ik schijtziek wordt van het feit dat elke functieomschrijving gewoon hetzelfde is en mijn creativiteit om daar een onderscheidende brief voor te schrijven een beetje zijn nulpunt bereikt heeft.
Vooral de vaatwasserquote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik voel dat de liefde geheel wederzijds is voor de vaatwasser en de stofzuiger
Echt, zoveel kul kom je tegen, en overal staat gewoon hetzelfde in.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, het zijn allemaal "jonge dynamische werkomgevingen met een jong en flexibel team".
Ik zie niet in waarom "ik ben goed, neem mij aan"niet voldoende is voor een sollicitatie.
Lepelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
doe dat eens heel rap in mijn bed.
Echt ja? Ik kan het me niet eens voorstellen, maar ik ben dan ook een autist als het om lichamelijk contact gaat.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
Uit onderzoek is gebleken dat een flink % van de hetero's wel eens gelepeld hebben met een medestudent van hetzelfde geslacht
Ik gooi daar gewoon een % bovenopquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
Uit onderzoek is gebleken dat een flink % van de hetero's wel eens gelepeld hebben met een medestudent van hetzelfde geslacht
Toevallig vraag ik mensen daar regelmatig naar ivm research, maar geen hond die dat toegeeft. Terwijl de dames allemaal gewoon toegeven wel eens wat geprobeerd te hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lepelen?
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt ja? Ik kan het me niet eens voorstellen, maar ik ben dan ook een autist als het om lichamelijk contact gaat.
Ik kan hier niet op de site, dus kan het niet copy/pastenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toevallig vraag ik mensen daar regelmatig naar ivm research, maar geen hond die dat toegeeft. Terwijl de dames allemaal gewoon toegeven wel eens wat geprobeerd te hebben
Herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook herkenbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt, zoveel kul kom je tegen, en overal staat gewoon hetzelfde in.
Erger nog, vorige week bijvoorbeeld werd ik gebeld voor een functie waar ik op gesolliciteerd had.
Zij: Spreek je Duits?
Ik: Eh.. Nee. Ik moet gewoon heel eerlijk zijn daarin. Maar dat werd niet gevraagd toch?
ZIj: Ja, dat is er later aan toegevoegd, omdat het een functie is waarin je veel contact hebt met de duitse markt, waren we vergeten erbij te zetten.
Ik: Helaas, dan gaat het over.
Inwendig denkend: Godverdomme doos, zet dat er dan gewoon bij in die vacature, had ik niet de moeite genomen te solliciteren en had jij er zelf ook niet nodeloos werk aan gehad.
How cutequote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..
quote:Heteroseksuele jongens die op de universiteit studeren zoenen steeds vaker met iemand van hetzelfde geslacht, zo beweert de Britse socioloog Eric Anderson van Bath University in de Britse krant The Guardian.
Uit interviews met 145 studenten blijkt dat het zoenen steeds minder een seksuele connotatie heeft of een uiting is van verborgen homoseksuele verlangens. Volgens Anderson duidt dit op een vergevorderde normalisering van homoseksualiteit onder studerende jongeren.
Anderson begon een grootschalig onderzoek nadat hij op Facebook steeds meer foto’s vond van heteroseksuele jongens die met elkaar aan het zoenen waren. 89% van de door hem geïnterviewde studenten zegt geen moeite te hebben om een andere jongen een vriendschappelijke kus op de mond te geven, en maar liefst 40% geeft aan wel eens “langdurig” met een andere jongen gezoend te hebben. Dat is niet veel anders onder studerende heterojongens in continentaal Europa en de VS, aldus Anderson. Zo zou 20% van de football-spelers op Amerikaanse colleges wel eens met een andere jongen gezoend hebben.
Volgens Anderson is het voor jongeren steeds minder noodzakelijk om zich seksistisch, macho of homofoob te gedragen om te bewijzen dat ze een ‘echte man’ zijn. Homofobie wordt daarmee, net als racisme, iets waar jongeren steeds meer afstand van zouden nemen: “Jonge mannen worden steeds zachter en opener”.
Anderson geeft aan dat hij met zijn uitspraken op veel kritiek van collega’s stuit, die vinden dat hij veel te optimistisch is. Maar de socioloog vindt dat zijn resultaten voor zich spreken en verwijt zijn collega’s juist dat ze te pessimistisch zijn: “Ze zitten vastgeroest in een oud denkkader. [...] Hoewel ze al 20 jaar niet meer in een studentenclub of -disco zijn geweest, veronderstellen ze toch dat er al die tijd niets veranderd is”.
Inmiddels is Anderson een onderzoek gestart naar knuffelgedrag onder studerende heterojongens. De socioloog verwacht daar op soortgelijke resultaten te stuiten. Een verkenning onder zijn tweedejaars studenten wees alvast uit dat meer dan 90% van hen wel eens lepeltje-lepeltje met een andere jongen heeft geslapen.
Brits onderzoek, says enough.quote:
En 145 studenten is ook niet zo'n grote steekproefquote:
Ik zou bijna in Utrecht willen gaan studeerenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden in mijn directe omgeving. We zijn allemaal niet zo moeilijk.
Tegenwoordig krijg je bij t UWV wel een rijbewijsquote:Op maandag 10 januari 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Het mooiste vond ik toen ik nog in de bijstand zat, net mn opleiding had afgerond en van de soos snel aan het werk moest. Iets waar ik zwaar voorstander van was.
Ik had toen in 1 week 12 sollicitaties de deur uitgedaan en daar 11 antwoorden op gekregen. Allemaal gaven ze duidelijk aan dat het niet hebben van een rijbewijs hoofdreden was om mij niet eens uit te nodigen voor een gesprek.
Vervolgens een strafkorting krijgen van de soos want ik deed niet genoeg mijn best.
Toen ik ze de afwijzingen liet zien is de strafkorting vervallen en op mijn vraag of ze me konden helpen bijvoorbeeld met een renteloze lening zei ze gewoon nee want een rijbewijs heb je niet nodig voor een baan.
Bureaucratie geweldig
Hehe, dat herken ik heel ergquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
leg mij naast iemand in bed, ongeacht of het een man of vrouw is, ik sla er een arm omheen..
Oh dat is goed, ik slinger mijn msn vanavond wel aan voor je.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als Yuki en WT weg zijn ga ik je er misschien ff over bellen, of ff op msn oid.
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je bij t UWV wel een rijbewijstenminste, 2jr geleden wel
[..]
Hehe, dat herken ik heel erggaat automatisch
krijg je als je in een grensgebied woontquote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.
Voor een secretaresse is een rijbewijs niet nodig dus kan je dat shaken.
Geeft ook niet verder. Heb nu mn rijbewijs en nog geen werk. Nu loop ik tegen het niet Duits kunnen spreken aan
Natuurlijk kan ik een cursus Duits gaan volgen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krijg je als je in een grensgebied woontAl is engels en duits wel veel gevraagd ja
kan je daar geen cursus voor volgen?
Je moest eens weten op hoeveel functies ik niet kan reageren omdat ik geen rijbewijs heb.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt dan ook helemaal aan wat voor baan je wilt.
Voor een secretaresse is een rijbewijs niet nodig dus kan je dat shaken.
Geeft ook niet verder. Heb nu mn rijbewijs en nog geen werk. Nu loop ik tegen het niet Duits kunnen spreken aan
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzoquote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moest eens weten op hoeveel functies ik niet kan reageren omdat ik geen rijbewijs heb.
Ik bedoelde dat een instantie die wel betaald lijkt me? Moeilijk is het niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik een cursus Duits gaan volgen.
Betaal jij hem even?
Dat is natuurlijk zodat je boodschapjes kunt doen!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzo
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwendquote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vraag me dan altijd af of ze willen dat je al rijdend over de A28 een brief uittypt ofzo
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ooit een manager gehad die mij zijn auto liet volladen met zware dozen. Heb hem toen wel verteld dat ik weliswaar zijn secretaresse was, maar dat ik het als vrouw op prijs zou stellen als hij zijn galante kant zou tonen en me zou helpen ipv toekijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwend.
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functiesquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.
Sowieso is het beroep secretaresse niet meer wat het geweest is.
Mjah eerst woning dan de rest maar okquote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat een instantie die wel betaald lijkt me? Moeilijk is het niet.
Oh is dat de redenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zodat je boodschapjes kunt doen!
Die gasten zijn echt te erg jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is soms wel handig als je iets op moet halen voor je manager, en dat vragen ze nogal, want damn wat is dat volk verwend.
En vaak is het ook bij bedrijven die op een industrieterrein zitten waar geen of nauwelijks OV komt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het gaat erom dat je ook vaak tussen verschillende kantoren moet reizen, of eventueel gedetacheerd kan werken en dan dus het land door moet.
Sowieso is het beroep secretaresse niet meer wat het geweest is.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functies
Idd. Ooit op sollicitatie geweest bij een bedrijf wat mijn CV op Monsterboard had gezien, inclusief salarisindicatie. Daar op gesprek, was gewoon een medior functie, op zich wel aardig. Bleek dat ze daar als salaris 1250 euro bruto per maand voor in gedachten hadden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zoals ik zaterdag ook tegen MissB zei, vaak willen ze een PA voor de prijs van een secretaresse, maar t zijn toch twee hele andere functies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |