ik heb de LAPOquote:
wat zijn volgens jouw de voordelen ten opzichte van DRSquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de eerste redelijk bruikbare alpha-versie van m'n LastFM-scrobbler is klaar: http://www.florisderks.nl/projecten/lastfmclient/
Morgen maar eens gaan testen.
LAPO hebben als jij in het topic bent is best uniekquote:
Je hoeft 'm niet te installen, en dus makkelijker om op allerlei PC's even snel op te starten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zijn volgens jouw de voordelen ten opzichte van DRS
Stoer, hij doet hetquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de eerste redelijk bruikbare alpha-versie van m'n LastFM-scrobbler is klaar: http://www.florisderks.nl/projecten/lastfmclient/
Morgen maar eens gaan testen.
Valt wel mee tochquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
LAPO hebben als jij in het topic bent is best uniek
dat blijktquote:
Dat is drs toch ook ? ik hoef iig alleen maar een .jar bestandje te openenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te installen, en dus makkelijker om op allerlei PC's even snel op te starten.
Daarnaast was het voor mezelf ook een uitdaging om te kijken of het zou lukken.
moet je wel java cliënt hebben geïnstalleerdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is drs toch ook ? ik hoef iig alleen maar een .jar bestandje te openen.
Dat dus, en op publieke computers (school of anderszins openbaar/afgeschermd) is zoiets vaak niet mogelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je wel java cliënt hebben geïnstalleerd
Zou het echt stoer vinden als ze de staat Megahit zouden makenquote:
Ontzettend jammer is dat, inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het echt stoer vinden als ze de staat Megahit zouden maken. Zie het alleen niet zo snel gebeuren
.
Is ze niet meer toch? Zegt Miranda dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang blijft Caro Emerald nog Serious Talent? Dat stadium is ze toch allang gepasseerd?
Mwah, is wel leuke muziek, maar mh, hoeft van mij nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ontzettend jammer is dat, inderdaad.
Bij Miss Montreal zag ik zostraks ook nog het labeltje staan. Alsof ze 't er niet afhalen ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang blijft Caro Emerald nog Serious Talent? Dat stadium is ze toch allang gepasseerd?
Nope, zag het op de 3FM site staan. Een of andere top 5 en daar staat zij op 1 en nummer 2 is Destinequote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ze niet meer toch? Zegt Miranda dat?
Zij is het volgens mij niet meer, maar zo staat het liedje schijnbaar nog in de computerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij Miss Montreal zag ik zostraks ook nog het labeltje staan. Alsof ze 't er niet afhalen ofzo.
Dat bedoel ik dus met het labeltje laten zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zij is het volgens mij niet meer, maar zo staat het liedje schijnbaar nog in de computer.
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Roel, kom er maar in.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.
Ik heb er geen moeite meequote:
Gaat over de chart of bestaat de top 5 uit oud serious talents?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.
Ochja, vergeten te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Net een stukje Nederpopshow gezien @ Ned3 met Basketville. Dat zag er goed uit.
De chart bestaat uit alle artiesten die ooit ST zijn geweest, dus dat de top 5 dan bestaat uit grotere artiesten kan dat best.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat over de chart of bestaat de top 5 uit oud serious talents?.
Ah, okay! Thanks voor de uitleg/info. Go Back To The Zoo dan graag snel op P2quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De chart bestaat uit alle artiesten die ooit ST zijn geweest, dus dat de top 5 dan bestaat uit grotere artiesten kan dat best.
Trusten!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker al om 6 uur
.
Truste allemaal.
Ik alleen een scriptiequote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB ALLEEN COLLEGES AANKOMENDE WEEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Mookiequote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
.
Truste allemaal.
Heeft De Staat een megahit?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
In mijn boek staat: "De Staat als behartiger van het gemeenschappelijk belang zou een leidende rol moeten spelen bij het voorbereiden van de steden op hun toekomstige gedaante." En dan krijgen ze ook nog eens de megahit!
Ik heb geen micquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben tuned in. Presenteer eens iets.
Oeps, hij speelde de plaat een beetje hoooog afquote:
Virtual DJ 6 kan ook met andere versies..quote:
Ook maar eens aan 't luisteren dan. Best grappig eigenlijkquote:
Even downloadenquote:
Ik draai die platen niet helemaal af hoor, zit een beetje met die overgangen te spelen..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook maar eens aan 't luisteren dan. Best grappig eigenlijk
Ambities om DJ te worden dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai die platen niet helemaal af hoor, zit een beetje met die overgangen te spelen..
Nee, maar [ONZ RADIO #31] jullie hebben nog niet betaald! morgen moet ik een halfuurtjequote:
Ik dl. ff wat van joeptjoepquote:
Ik krijg net het tweede nummertje mee en ik vind ze allebei dikke primaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar [ONZ RADIO #31] jullie hebben nog niet betaald! morgen moet ik een halfuurtjeDan luisteren er meer mensen..
BEN ZO TROTS op je!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB ALLEEN COLLEGES AANKOMENDE WEEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m van youtubequote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Duckmans check hier 11AM van Incubus http://www.zshare.net/audio/849835003e4de664/
Hansquote:
Niet in zulkse bazenkwaliteit you don'tquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb m van youtubenog 25% edit 10%
Je zal het zo horenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet in zulkse bazenkwaliteit you don't
Trusten !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
.
Truste allemaal.
Ja, met Pearl Jamquote:
TRUSTEN !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef justmattie het volgende:
Hier ook iemand die zijn bed gaat knuffelen
Die eerste. Gruwelijke track!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef hole1988 het volgende:
@dagoduck draai eens
The Verve - Love Is Noise
Minty - Uselessman
The Automatic - Monster
Die bovenste heb ik welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef hole1988 het volgende:
@dagoduck draai eens
The Verve - Love Is Noise
Minty - Uselessman
The Automatic - Monster
mooie scratchquote:
Fail.quote:
Trusten honeyquote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook voorzichtig aan een poging wagen om in m'n bed te belanden. Slaap lekker alvast allemaal!![]()
Trusten !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ik ga ook voorzichtig aan een poging wagen om in m'n bed te belanden. Slaap lekker alvast allemaal!![]()
slaapsequote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Trusten!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Betekend dat dat ik moet gaan?quote:
The Automatic - Monster heb je nietquote:
Ik heb veel albumsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
The Automatic - Monster heb je niet
Daar hoor je ook nooit meer wat vanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
The Automatic - Monster heb je niet
Jazeker.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker.
Hierna gooi ik The automatic - Monster erin dan ga ik pitten..
Thanks. Goed bezigquote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker.
Hierna gooi ik The automatic - Monster erin dan ga ik pitten..
Misschien nog iets hards ertussendoor want download is nog niet klaarquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien nog iets hards ertussendoor want download is nog niet klaar
Als je nou gewoon de titel geeft doe ik het ff via youtubequote:
Er zitten er drie, ik kreeg een of ander programma met een virusquote:
Oké, dan wordt dat de laatstequote:Op zondag 9 januari 2011 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.zshare.net/download/84983696efe7e435/ hiero
Ik wist helemaal niet dat dat dit nummer wasquote:
en zo leer je nog eens watquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat dit nummer was![]()
ooit eens gehoord van een "volg topic" knopquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
TVP voor morgen als dit topic dan nog niet dicht is.
Een 3FM topic TVP'enquote:Op zondag 9 januari 2011 23:49 schreef themauster het volgende:
TVP voor morgen als dit topic dan nog niet dicht is.
Maar dan weten wij niet dat ie het volgt, dat is niet leukquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ooit eens gehoord van een "volg topic" knop
volgens mij welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zit dit er bij de radioversie ook achteraan?
quote:
dat geef toch nietquote:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik ben nog helemaal niet moequote:
Ik moet om 7.30 opstaan..quote:Op maandag 10 januari 2011 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik ben nog helemaal niet moeMaar ik moet wel om half9 op staan, om 6 minuten over 10 in de trein zitten, om 13:00 een gesprek met m'n studieloopbaangeleider hebben en van 14:30 tot 16:00 college volgen.
Luister je nog?quote:
je bent een compilatie aan het uitzenden ofzoquote:
quote:
Gewoon een beetje van alles watquote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent een compilatie aan het uitzenden ofzo
Was niet te merken tijdens SRquote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
Jaja, jullie zijn bikkels enzo, maar ik heb gewoon 1. 8 uur slaap nodig en 2. ben ik erg beinvloedbaar waar het om mijn ritme gaat, ik heb al eerder een jaar lang slaapproblemen gehad
Nu ook nog eens The Kooks!
dat is te merkenquote:
quote:
Ik luister zelf ookquote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
3 mensen zo te zien http://78.159.107.249:19588/
Hoi Cindyquote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
Misschien moeten jullie een DagoFM topic openen ofzo?
hij stopt nu, maar dago kennendequote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
Nee, dan zeggen ze: er is al een radio SCquote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
Er zijn toch meerdere FMtopics? Niet lullig bedoelt hoor, maar dit is wel het 3FMtopic.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan zeggen ze: er is al een radio SCal 2 keer meegemaakt..
iedereen heeft een oogje op Cindiey lijkt het welquote:
Zo vaak zit er geen leuke meid in dit topicquote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedereen heeft een oogje op Cindiey lijkt het wel
Dit. Optiefen met al dat andere autistische gezeik.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
Mexx en Minty danquote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo vaak zit er geen leuke meid in dit topic
Ik wilde al zeggen, ik ben echt niet het enige vrouwelijke schepsel dat hier postquote:
Laatstgenoemde is twee keer zo oudquote:
*PROEST*quote:
maar blijkbaar wel de interessantste voor de heren hierquote:Op maandag 10 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik ben echt niet het enige vrouwelijke schepsel dat hier post
Streep Mexicaantje niet weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar blijkbaar wel de interessantste voor de heren hier
dat doe ik zeker nietquote:
Volgens mij is zij een tof wijf, inderdaad. Toen we het laatst een keer over stappen hadden, leek ze wel mijn gelijkgestemde te zijnquote:
Ik voel een meet komenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een tof wijf, inderdaad. Toen we het laatst een keer over stappen hadden, leek ze wel mijn gelijkgestemde te zijn
De eerste die ik op Last.fm tegenkom waarvan het compatible-balkje op een ieniemienieminuscuul klein stukje na helemaal vol is.quote:
LustRumquote:
neequote:
Gerard Ekdom == 3FMquote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Zeg popjes en zeker één in het speciaal. Dit is het 3FM-topic
Nou, ik luister maar eens mee naar het programma, meerderen van jullie hebben 't er over.quote:
en weer terugquote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik luister maar eens mee naar het programma, meerderen van jullie hebben 't er over.
Mijne ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste die ik op Last.fm tegenkom waarvan het compatible-balkje op een ieniemienieminuscuul klein stukje na helemaal vol is.
Sorry.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Zeg popjes en zeker één in het speciaal. Dit is het 3FM-topic
Ik vind jullie allemaal nog wel lief hoorquote:
Heb ik bij heel veel hierquote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ho bij Borisz heb ik echt 1mm nog ofzo.
ik kan me herinneren dat iemand een foto wildequote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
mijn bestelde bhtje is binnen
Picsquote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
Zit 'ie goed? Bedankt voor je PM trouwens, ik ga morgen eens kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
Ik zie hetquote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ho bij Borisz heb ik echt 1mm nog ofzo.
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit 'ie goed? Bedankt voor je PM trouwens, ik ga morgen eens kijken.
ze hangen er goed bijquote:Op maandag 10 januari 2011 00:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja
ff pic gereed maken
[ afbeelding ]
maar zonder gekkigheid het ziet er goed uit.quote:
ja psies hetzelfde roodquote:
thxquote:Op maandag 10 januari 2011 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zonder gekkigheid het ziet er goed uit.
check deze review http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_50D/verdict.shtml of begrijp ik je verkeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een camera. NU. Hebben. 40D of 50D. Gaarne. Danku.
Ik wil hem in mijn bezit dus het was meer zo van GIMME GIMMEquote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
check deze review http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_50D/verdict.shtml of begrijp ik je verkeerd
ja zou ik ook eens moeten doenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 03:58 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen.
Ik kon niet slapen dus ben maar opgestaan.
Je moet wat he als je ritme verneukt is en je al bijna 4 uur ligt te draaienquote:
hoiquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 07:26 schreef Evertjan het volgende:
mogguh Giel is terug dus luister ik maar naar Evers
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, eens even uitchecken vanavond.
Weet je überhaupt wel met wat?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.
Heloef; congratz ouwe reus!
Eens, geen reet aan dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Wat ik zei, ik dacht net eerst ff NoMeansNo te horen. Dan heb je het op zich best voor elkaarquote:Op maandag 10 januari 2011 08:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doen! Vorig jaar die gasten gezien in de BUMA zaal @ Noorderslag. Zo gruwelijk was dat. Die Torre is echt een topper.
Hoiquote:
Beter dan dat andere gejengel iig.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het origineel van Limit To Your Love van Feist. Klinkt goed!
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Boven gemiddeld uit de assessment van PWC gerold
Ik mag op gesprek komen.
Huh dit is wazig. Een uur geleden had ik een reactie geplaatst, maar die zie ik hier niet terug..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
Boven gemiddeld uit de assessment van PWC gerold
Ik mag op gesprek komen.
Same here, maar we gaan nu ff allemaal heerlijk los op Hitme Spears hierquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk luister wel Radio3 maar ik heb vandaag nog geen tijd gehad om te posten
Yup, die eenden en vogels vermaken zich nu primaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Belachelijk veel meeuwen en andere vogels he?
Wij hebben gisteren de honden lekker laten rennen op onze vaste stek langs de Maas, net een stukje verder, en echt duizenden meeuwen en zo, die zien we daar normaal niet in zulke hoeveelheden
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenIk luister wel Radio3 maar ik heb vandaag nog geen tijd gehad om te posten
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)or_dick_winters.html
WWII-held Majoor Dick Winters overleden
Wat een held was deze manR.I.P
Dat was ik ook van plan jaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Van de week Band of brothers nog maar eens kijken denk ik
Van wie was deze dan? Ik zit echt net tever weg van de radio om alle aan- en afkondigingen te horen en hij staat ook niet op 3fm.nl in de playlist?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef henkde_j het volgende:
Hmm doe mij die van Blake James maar.
Het origineel van Feist.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Van wie was deze dan? Ik zit echt net tever weg van de radio om alle aan- en afkondigingen te horen en hij staat ook niet op 3fm.nl in de playlist?
Willde ik ook net postenquote:Op maandag 10 januari 2011 15:17 schreef themauster het volgende:
@marijkeroskam: Leuk, voor de verandering eens met @paul3fm vanavond in 3VOOR12RADIO. #3fm
Paul Rabbering doet dus 3v12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |