Ik alleen een scriptiequote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB ALLEEN COLLEGES AANKOMENDE WEEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Mookiequote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker al om 6 uur
.
Truste allemaal.
Heeft De Staat een megahit?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
In mijn boek staat: "De Staat als behartiger van het gemeenschappelijk belang zou een leidende rol moeten spelen bij het voorbereiden van de steden op hun toekomstige gedaante." En dan krijgen ze ook nog eens de megahit!
Ik heb geen micquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben tuned in. Presenteer eens iets.
Oeps, hij speelde de plaat een beetje hoooog afquote:
Virtual DJ 6 kan ook met andere versies..quote:
Ook maar eens aan 't luisteren dan. Best grappig eigenlijkquote:
Even downloadenquote:
Ik draai die platen niet helemaal af hoor, zit een beetje met die overgangen te spelen..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook maar eens aan 't luisteren dan. Best grappig eigenlijk
Ambities om DJ te worden dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai die platen niet helemaal af hoor, zit een beetje met die overgangen te spelen..
Nee, maar [ONZ RADIO #31] jullie hebben nog niet betaald! morgen moet ik een halfuurtjequote:
Ik dl. ff wat van joeptjoepquote:
Ik krijg net het tweede nummertje mee en ik vind ze allebei dikke primaquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar [ONZ RADIO #31] jullie hebben nog niet betaald! morgen moet ik een halfuurtjeDan luisteren er meer mensen..
BEN ZO TROTS op je!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK HEB ALLEEN COLLEGES AANKOMENDE WEEK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb m van youtubequote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Duckmans check hier 11AM van Incubus http://www.zshare.net/audio/849835003e4de664/
Hansquote:
Niet in zulkse bazenkwaliteit you don'tquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb m van youtubenog 25% edit 10%
Je zal het zo horenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet in zulkse bazenkwaliteit you don't
Trusten !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker al om 6 uur
.
Truste allemaal.
Ja, met Pearl Jamquote:
TRUSTEN !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:32 schreef justmattie het volgende:
Hier ook iemand die zijn bed gaat knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |