ik heb de LAPOquote:
wat zijn volgens jouw de voordelen ten opzichte van DRSquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de eerste redelijk bruikbare alpha-versie van m'n LastFM-scrobbler is klaar: http://www.florisderks.nl/projecten/lastfmclient/
Morgen maar eens gaan testen.
LAPO hebben als jij in het topic bent is best uniekquote:
Je hoeft 'm niet te installen, en dus makkelijker om op allerlei PC's even snel op te starten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wat zijn volgens jouw de voordelen ten opzichte van DRS
Stoer, hij doet hetquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de eerste redelijk bruikbare alpha-versie van m'n LastFM-scrobbler is klaar: http://www.florisderks.nl/projecten/lastfmclient/
Morgen maar eens gaan testen.
Valt wel mee tochquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
LAPO hebben als jij in het topic bent is best uniek
dat blijktquote:
Dat is drs toch ook ? ik hoef iig alleen maar een .jar bestandje te openenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te installen, en dus makkelijker om op allerlei PC's even snel op te starten.
Daarnaast was het voor mezelf ook een uitdaging om te kijken of het zou lukken.
moet je wel java cliënt hebben geïnstalleerdquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is drs toch ook ? ik hoef iig alleen maar een .jar bestandje te openen.
Dat dus, en op publieke computers (school of anderszins openbaar/afgeschermd) is zoiets vaak niet mogelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moet je wel java cliënt hebben geïnstalleerd
Zou het echt stoer vinden als ze de staat Megahit zouden makenquote:
Ontzettend jammer is dat, inderdaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou het echt stoer vinden als ze de staat Megahit zouden maken. Zie het alleen niet zo snel gebeuren
.
Is ze niet meer toch? Zegt Miranda dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang blijft Caro Emerald nog Serious Talent? Dat stadium is ze toch allang gepasseerd?
Mwah, is wel leuke muziek, maar mh, hoeft van mij nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ontzettend jammer is dat, inderdaad.
Bij Miss Montreal zag ik zostraks ook nog het labeltje staan. Alsof ze 't er niet afhalen ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Hoelang blijft Caro Emerald nog Serious Talent? Dat stadium is ze toch allang gepasseerd?
Nope, zag het op de 3FM site staan. Een of andere top 5 en daar staat zij op 1 en nummer 2 is Destinequote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ze niet meer toch? Zegt Miranda dat?
Zij is het volgens mij niet meer, maar zo staat het liedje schijnbaar nog in de computerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij Miss Montreal zag ik zostraks ook nog het labeltje staan. Alsof ze 't er niet afhalen ofzo.
Dat bedoel ik dus met het labeltje laten zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zij is het volgens mij niet meer, maar zo staat het liedje schijnbaar nog in de computer.
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Roel, kom er maar in.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.
Ik heb er geen moeite meequote:
Gaat over de chart of bestaat de top 5 uit oud serious talents?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat labeltje geeft aan dat ze voormalig Serious Talent is. Stukje promotie dus.
Ochja, vergeten te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Net een stukje Nederpopshow gezien @ Ned3 met Basketville. Dat zag er goed uit.
De chart bestaat uit alle artiesten die ooit ST zijn geweest, dus dat de top 5 dan bestaat uit grotere artiesten kan dat best.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat over de chart of bestaat de top 5 uit oud serious talents?.
Ah, okay! Thanks voor de uitleg/info. Go Back To The Zoo dan graag snel op P2quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De chart bestaat uit alle artiesten die ooit ST zijn geweest, dus dat de top 5 dan bestaat uit grotere artiesten kan dat best.
Trusten!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, morgen gaat de wekker al om 6 uur
.
Truste allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |