Volgens mij is zij een tof wijf, inderdaad. Toen we het laatst een keer over stappen hadden, leek ze wel mijn gelijkgestemde te zijnquote:
Ik voel een meet komenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is zij een tof wijf, inderdaad. Toen we het laatst een keer over stappen hadden, leek ze wel mijn gelijkgestemde te zijn
De eerste die ik op Last.fm tegenkom waarvan het compatible-balkje op een ieniemienieminuscuul klein stukje na helemaal vol is.quote:
LustRumquote:
neequote:
Gerard Ekdom == 3FMquote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Zeg popjes en zeker één in het speciaal. Dit is het 3FM-topic
Nou, ik luister maar eens mee naar het programma, meerderen van jullie hebben 't er over.quote:
en weer terugquote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, ik luister maar eens mee naar het programma, meerderen van jullie hebben 't er over.
Mijne ook!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
De eerste die ik op Last.fm tegenkom waarvan het compatible-balkje op een ieniemienieminuscuul klein stukje na helemaal vol is.
Sorry.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
Zeg popjes en zeker één in het speciaal. Dit is het 3FM-topic
Ik vind jullie allemaal nog wel lief hoorquote:
Heb ik bij heel veel hierquote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ho bij Borisz heb ik echt 1mm nog ofzo.
ik kan me herinneren dat iemand een foto wildequote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
mijn bestelde bhtje is binnen
Picsquote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
Zit 'ie goed? Bedankt voor je PM trouwens, ik ga morgen eens kijken.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:39 schreef purplerose het volgende:
Vergat ik het bijna
Ik zie hetquote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ho bij Borisz heb ik echt 1mm nog ofzo.
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit 'ie goed? Bedankt voor je PM trouwens, ik ga morgen eens kijken.
ze hangen er goed bijquote:Op maandag 10 januari 2011 00:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
ja
ff pic gereed maken
[ afbeelding ]
maar zonder gekkigheid het ziet er goed uit.quote:
ja psies hetzelfde roodquote:
thxquote:Op maandag 10 januari 2011 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar zonder gekkigheid het ziet er goed uit.
check deze review http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_50D/verdict.shtml of begrijp ik je verkeerdquote:Op maandag 10 januari 2011 01:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een camera. NU. Hebben. 40D of 50D. Gaarne. Danku.
Ik wil hem in mijn bezit dus het was meer zo van GIMME GIMMEquote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
check deze review http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_50D/verdict.shtml of begrijp ik je verkeerd
ja zou ik ook eens moeten doenquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 03:58 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen.
Ik kon niet slapen dus ben maar opgestaan.
Je moet wat he als je ritme verneukt is en je al bijna 4 uur ligt te draaienquote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |