No problemo hoor, desalniettemin bedankt!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Sorry Mariatje, dat gaat me vanavond niet meer lukken denk ik. Morgenochtend misschien wel, maar vanavond niet...
Beter dan verwacht eigenlijk. Nouja, hij heeft wel problemen waardoor het niet altijd makkelijk is om met hem samen te leven (ik ga verder niet op internet zetten wat, dat vind ik niet netjes), maar dat betekent niet dat de relatie slecht is. Dat is zo moeilijk te beoordelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mini, hoe gaat het nu met je vriendje en jou?
Aww, die zijn het toch waard.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond!
Het harige tuig wat ervoor zorgde dat de stofzuiger verstopt zat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut, en de extra poets- en stofzuigsessies ook.quote:
Dank je!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Swietje het volgende:
Wat een mooi harig tuig heb je daar Ewelina
Er zijn meer belangstellenden, als ie af is zal ik het laten weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ewelina, ik ben trouwens ontzettend benieuwd naar jouw scriptie. Lijkt me super interessant
nee, sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn meer belangstellenden, als ie af is zal ik het laten weten.Al was het maar omdat ik dan heel blij ben en dat een feestje waard vind. Maar ook omdat ik nog steeds -ondanks de moeilijkheidsgraad- erg blij ben met mijn onderwerp.
Je hebt niet toevallig nog wat tijdschriften liggen?
Ik ook niet en ik zit in mn laatste jaarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als een interessant onderwerp Maria!
Deze week gaat weer zo druk worden omdat ik in het weekend te weinig gedaan heb. Ik leer het ook nooit he.
Ja maar ik doe nu al 2 dagen niets, terwijl als ik vandaag meer had gedaan dan een museum bezoeken (was ook voor een opdracht) had ik komende week wat rustiger aan kunnen doen. Ik heb geen dringende deadlines, komende donderdag, de maandag erop en de volgende eind van de maand, maar ik wil nu eens een keer gewoon tevoren alles al op orde hebbenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...Duutser die in z'n boxer z'n overhemden staat te strijken...
Of grijp je kans nu hij niet op zn hoede isquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het moment, Jätje!
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of grijp je kans nu hij niet op zn hoede is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjes,
PS leze nu harry potter! en alle zagen: yeaaaahhhhDe Duutser is er!
de foto's zijn gemaakt. De duutser heeft z'n faam gemaakt, en we gaan naar bed!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het moment, Jätje!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat klinkt echt alsof je zelf veel ouder of jonger bent, maar dat viel wel mee toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf 25 en val juist voornamelijk voor oudere vrouwen (dacht ik dus, twijfel nu of dat nog wel zo is)Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
Maar hoe gaat dat dan praktisch in zo'n pashok?Heeft niet iedereen dat in de gaten?
![]()
In theorie lijkt me dat leuker dan in de praktijk, huuuu sta je daar in je niksie tegenover zo'n nukkige verkoopster!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, sex in een pashokje!.
En je snapt het niet Co: dat is juist de spanning, dat je elk moment betrapt kunt worden.
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik nu kale pasta opeet van gisteren wat ik niet in de koelkast heb gezet (dichte pan) kan ik daar dan ziek van worden? Bij rijst namelijk wel..
3 pantalons die goed passen en een Le Dub overhemd voor die prijs is de uitdaging wel waardquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
Ja maar dan heb je daarna niks meer. Nu heb je nog die lingerie en daar kan je nog meer plezier van hebben. Als het je ding is.........ik zie een win-win soort van gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
Ik doe het 6 minuten in de magnetronquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestortquote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 reserve en mag niet bij laten maken zonder toestemming van huismeester. Ze weigeren bij de sleutelmakerij om het te maken als ik geen document heb met toestemming.
Mijn ouders hebben mijn sleutel, maar ik ga hem geven aan een vriendin/studiegenootje die in hetzelfde complex woont. Maar als je je sleutel nodig hebt, moeten mensen het dan perse brengen of kan je het ook zelf op gaan halen? Ik zou gewoon voor de dichtsbijzijnde gaan die vaak thuis is.
hij woont 100miljard kilometer uit het centrum, dus beter als ie ze bij zich heeft lijkt mij makkelijker..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef neen het volgende:
Ik zou ze ook echt niet brengen hoor, bewaren en ervoor zorgen dat ik dan zsm thuis ben om ze te geven. Maar dan maak je van jou probleem zijn probleem :p
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en de praktijk is leuker dan de theorie!Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...![]()
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestort!
Plus dat je er niet achteraf uit hoeft terwijl iedereen die je gehoord heeft op de gang staat.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Da's waar ja. Ik gun het je ook hoor V1z0R!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn we een stel braafjes (of non-exhibitionisten) bij mekaar zeg
![]()
Ach Mr V1z0R heeft iig een tof weekend gehad zonder zich druk te maken om fronsende kledingwinkelmevrouwen
Nou......ik heb in een hotelkamer ook weleens gegniffeld. Dan hoorde ik vanuit de kamer naast me zo'n sonore, steeds harder en sneller gaande brom gemixt met een héél hoog gepiep. Dat was echt geen gehoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Pashokje: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bentquote:Op maandag 10 januari 2011 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.
Ja! Vakantie! In april weer denk ik! Eilandje hoppen in Griekenland. Plannen kunnen nog veranderen hoor, maar heb de hele dag gedagdroomd. (ik moest een werkrooster in elkaar draaien en ja, dan moet je rekening houden met wanneer wie op vakantie wil en van daar is het een korte gedachtentrip naar wáár je dan precies heen wilt!)quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bent
Ik ga voor broertje/bff
Vriendje vind ik een beetje eh... ik wil relatie en prive gescheiden houden zeg maardan is het niet zo een gedoe met weer een nieuw leven maken mocht t ooit klaar zijn en ik denk van wel want ik geloof niet in eeuwige liefde maar wel in mooie tijden.
ik mocht ook al pakketjes daar laten bezorgen en de was doen.. maar voor je het weet run je een huishouden en is het niet meer speciaal
inderdaad...quote:
nee dat gaat inderdaad niet samen...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog een flyer in elkaar prakken maar ik ben
a. door mijn energie
b. te perfectionistisch
Geen goede combo!
pantalons en overhemden gekocht in een lingeriezaak?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
3 pantalons die goed passen en een Le Dub overhemd voor die prijs is de uitdaging wel waard
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
Wij zijn dus gister naar de film geweest. Fucking hell, Jake is hot. Anyhoo, op een gegeven moment moest ik huilen en weer thuis vroeg Baardmans waarom en toen hebben we gepraat en nu weet ik het allemaal niet meer. Ik heb wat issues, geloof ik..
Toch gelukt en ben tevreden!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef progje het volgende:
[..]
nee dat gaat inderdaad niet samen...
succes
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toch gelukt en ben tevreden!
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
Wij zijn dus gister naar de film geweest. Fucking hell, Jake is hot. Anyhoo, op een gegeven moment moest ik huilen en weer thuis vroeg Baardmans waarom en toen hebben we gepraat en nu weet ik het allemaal niet meer. Ik heb wat issues, geloof ik..
Och DaDjequote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
misschien is het tijd om eens met een psycholoog te gaan praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan doe ik met je mee. Ik kan me de laatste keer dat ik blij was niet meer herinneren...
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou dat klinkt niet best, DaD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Wat Jagär (ik wil steeds iets anders typen) zegt!
Niet meer actief op Fok!
Zou eigenlijk wel moeten, maar niet aan gedacht. Miss vraag ik Nachtwacht nog even verse aardappelschijfjes mee te nemen.quote:
Psst, of groente.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten, maar niet aan gedacht. Miss vraag ik Nachtwacht nog even verse aardappelschijfjes mee te nemen.
Neuh, als ik groente eet, dan zit het ergens doorheen, niet ergens los naast (als in AVG).quote:
Gezonde vetzuren, echt een aanrader. De Tuinen/drogist/whatever => theunisbloemolie. Als het niet werkt krijg je van mij je geld terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Anyhow, lijstje:
O: half bakje straciatellayoghurt
T: ibu tegen de menstruatiepijn
T: twee sinaasappels
L: twee boterhammen met twee gekookte eieren, boterham met 40+ kaas
T: appel ofzo
D: kipfilet met pesto en pijnboompitten (AH Excellent)
En verder veeeeeeeeeeeeeeeel green tea intense mint.
Over een half jaar ben je de AGV goeroequote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, als ik groente eet, dan zit het ergens doorheen, niet ergens los naast (als in AVG).
Morgen weer.
Winterdip? Begin 'em hier zo nu en dan ook even te voelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan doe ik met je mee. Ik kan me de laatste keer dat ik blij was niet meer herinneren...
ik geloof meer een algehele dip. Ontevreden over werk, niet blij in Zweden, ontevreden over lichaam, weinig motivatie om te sporten, zat van lange afstandsrelatie, etc. etc. etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip? Begin 'em hier zo nu en dan ook even te voelen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jager en Dad, jullie zijn zo leuk en mooi en slim! Stop daar eens mee!!
1. Jullie zijn mooi. Ja!!!! Echt!!! Goed figuur, blond haar, mooie ogen, etc!
2. Jullie zijn mooi. Ja!!!! Aardig, geinteresseerd, zorgzaam, lief!
3. Jullie zijn slim en hebben al heel wat bereikt! Echt!!!
Ze heeft gelijk ook. Dit soort gedachten zijn echt niet realistisch DaD. En dat is een understatement.quote:
en ik had zo snel ge-edit! wat lust je niet aan broccoli? Want het recept dat ik net vertelde, dat smaakt zo anders dan tot snot gekookte broccoli...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet.
En ik lust geen broccoli nee.
* Viking84 hides.
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
lust je broccoli vik? Als je vanavond nu eens een broccoli in roosjes snijdt, in een kom wat olijfolie met zout, wat citroensap en citroenschil mengt, daar die broccoliroosjes doorheen gooit, mengt en in een ovenschaal legt..20 minuutjes in de oven, en je hebt heerlijke broccoli, en dat smaakt vast heel erg lekker bij die pesto kip!
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Beh, ik ga zo beginnen aan een open sollicitatiebrief waar ik al weken tegenop zie. Ik wil een outstanding brief schrijven en als ik niet word uitgenodigd voor een gesprek, denk ik meteen dat mijn brief niet goed genoeg is. En ik weet dat mijn brieven goed zijn, maar als ze niet goed genoeg zijn om me uit te nodigen voor een gesprek (en dat zal ws eerder aan m'n cv liggen dan aan m'n brief, dat weet ik ook wel), dan is mijn brief niet goed genoeg. Een goede brief is nu een brief waarmee ik tķch word uitgenodigd, ondanks mijn schamele werkervaring! Pff, iets met de lat erg hoog leggen
.
220-250, denk ik. Ik doe meestal maar wat. In de oven totdat de broccoli net wat verkleurd, richting het zwarte..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?
Mijn cv kan ook al niet echt de doorslag biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.
Ik solliciteer tegenwoordig ook niet meer op banen waarbij ik een brief moet schrijven. Laat me door iemand introduceren en verwijs voor mijn cv naar Linkedin.
Oktober 2007 hier :pquote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben al heel erg lang niet op vakantie geweestjuli 2009 voor het laatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt idd onder het kopje lekker boeiendquote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Augustus 2008 hier. Praagquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oktober 2007 hier :p
Deze zomer willen we weer eens gaan. Misschien Noorwegen of Zweden <3
^^^quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is het tijd om eens met een psycholoog te gaan praten?
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Ja, kut is dat. Ik weet dat ik dat vroeger ook heel erg had. En soms nog steeds - getrouwd en wel ^^ Gaat wel steeds beter, mgoed, ben er (aan mn zelfvertrouwen dan) al aan het werken sinds mijn 15e/16e.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word gewoon onzeker van dat hele nieuwe relatiegedoe. Ik ben me er te zeer van bewust dat het allemaal zomaar voorbij kan zijn, ik durf me niet bloot te geven, en ik heb te veel bevestiging nodig van Baardmans. En die zei gister dat 'ie ook ruimte nodig heeft, en daar bedoelde 'ie niets mee, en ik heb zelf ook ruimte nodig dus dat is helemaal niet erg, maar ik voel dat meteen als kritiek en pffffff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.
^^quote:
Oktober 2007 was Keniaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Augustus 2008 hier. Praag.
Ik ben zelf nog nooit echt op vakantie geweest, alleen stedentrips. Had gehoopt dat het er dit jaar in zou zitten, maar nee.
ik zit nog in Duitsland!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Heb je iets van een wake up light ofzo daaro in Sweden? Kan helpen
Het helpt bij mij iig al, en ik zit niet halve dagen in het donker
ja, ok, maar je voelt je niet ineens zo rot toch? Dat heb je al een tijdjequote:
dat heb ik al een flinke tijd. Ik denk dat het met drie dingen te maken heeft: inderdaad de winter, ontevredenheid over m'n leven, en een gebrek aan beweging. Dat laatste is het makkelijkst goed te maken, dus ik ga straks eens lekker naar de supermarkt wandelen, en als ik weer in Zweden ben proberen elke dag naar m'n werk te lopen...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ja, ok, maar je voelt je niet ineens zo rot toch? Dat heb je al een tijdje
ik vind hem tof! Ik heb nog 40 pond aan amazon waardebonnen liggen, ben aan het bedenken wat ik daarvoor ga kopen. ik zit te twijfelen over de pacafic, die bbc serie de earth, of gewoon een hele stapel boeken en kookboeken...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:15 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb een cadeaubon gemaild gekregen van Wehkamp en nu wil ik denk ik deze jurk kopen, maar ik twijfel nog een beetjeIk zou 2.50 bij moeten betalen
[ afbeelding ]
Ik heb al zoveel zwart in de kast, maar aan de andere kant vind ik 'm wel mooi. Keuzes, keuzes
Nou ja, misschien is het een ander soort slim. Ik vind 'slim' niet zozeer 'goed kunnen leren'.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Dat opleiding niet ALLES zegt, daar wil ik wel in meegaan, maar NIKS? Nah, al heb je hele slimme mensen met een lage opleiding en hele domme mensen met een hoge opleiding(dat laatste vind ik zo erg
). Iedereen baseert dat ook op zijn haar familieleden / vrienden, terwijl er als je objectief kijkt genoeg mensen zijn voor wie 'hoe hoger de opleiding, hoe slimmer de mens' wel opgaat.
aan punt 2 en 3 kun je inderdaad zelf wat doen, punt 1 is afwachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat heb ik al een flinke tijd. Ik denk dat het met drie dingen te maken heeft: inderdaad de winter, ontevredenheid over m'n leven, en een gebrek aan beweging. Dat laatste is het makkelijkst goed te maken, dus ik ga straks eens lekker naar de supermarkt wandelen, en als ik weer in Zweden ben proberen elke dag naar m'n werk te lopen...
het schijnt gedooid te hebben in Zweden! En vaak worden de stoepen goed geveegd. Lopen is beter dan fietsen, meestal!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
aan punt 2 en 3 kun je inderdaad zelf wat doen, punt 1 is afwachten
Is het niet glibberen en glijden ivm sneeuw als je gaat lopen?
Ik ben het wel eens met Vik, en ik vind het laatste punt heel belangrijk, maar ik tref het toch echt meer aan bij mensen met een hoge opleiding. Doorgaans kunnen die hun mening ook beter onderbouwen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is het een ander soort slim. Ik vind 'slim' niet zozeer 'goed kunnen leren'.
Wat ik belangrijk vind, is dat iemand geinteresseerd is in de wereld om zich heen, wil weten waarom iets op een bepaalde manier werkt, kritisch is, dat je goede gesprekken kunt voeren, etc.
Ik ken zelf evenveel mensen met geen of een lage opleiding die dat kunnen & doen als mensen met een hoge(re) opleiding.
De bbc serie is mooi! Mijn ouders hebben hem ook en ik heb hem bijna helemaal gezien. Maar die is in NL maar 25 euro ofzo?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind hem tof! Ik heb nog 40 pond aan amazon waardebonnen liggen, ben aan het bedenken wat ik daarvoor ga kopen. ik zit te twijfelen over de pacafic, die bbc serie de earth, of gewoon een hele stapel boeken en kookboeken...
Interessant is het zeker, waar zou jij boeken? (niet dat ik dit jaar vrije dagen heb, maar wellicht voor volgende jaren).quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef loveli het volgende:
Over vakantie gesproken, is voor iemand een budget sneeuwvakantie interessant? Heb geen zin om alleen te gaan
Bij V1z0R ging het over een relatie. Opleidingsniveau als relatiecriterium is niet slim, beter kijk je of je een beetje hetzelfde niveau hebt. Dat zegt meer dan het papiertje.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Dat opleiding niet ALLES zegt, daar wil ik wel in meegaan, maar NIKS? Nah, al heb je hele slimme mensen met een lage opleiding en hele domme mensen met een hoge opleiding(dat laatste vind ik zo erg
). Iedereen baseert dat ook op zijn haar familieleden / vrienden, terwijl er als je objectief kijkt genoeg mensen zijn voor wie 'hoe hoger de opleiding, hoe slimmer de mens' wel opgaat.
Frankrijk, in het goedkope seizoen. Oostenrijk is gezellig, maar Frankrijk is wintersportparadijs.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:25 schreef Chicolate het volgende:
Interessant is het zeker, waar zou jij boeken? (niet dat ik dit jaar vrije dagen heb, maar wellicht voor volgende jaren).
Dom meldt zichquote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef Chicolate het volgende:
Intelligent zijn maar te lui om er wat mee te doen is ook gewoon dom. Is mijn mening he, geen gebruik maken van je hersenen is imho echt het domste dat je kan doen. Dat is veel erger dan gewoon niet zo intelligent zijn maar wel alles eruit halen wat erin zit en dan MBO halen, dit is nog slim.
dat zijn gewoon mensen die hun eigen onzekerheden of frustraties op jou projecteren. Beetje jammer.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Vik, en ik vind het laatste punt heel belangrijk, maar ik tref het toch echt meer aan bij mensen met een hoge opleiding. Doorgaans kunnen die hun mening ook beter onderbouwen.
Buiten dat: ik ben iets te vaak mensen tegengekomen die roepen dat ze oh zo slim zijn, maar lui en dat ze daarom geen diploma hebben. Dat vind ik een hele slechte reden.
En dan nog mensen die er enorm tegenop kijken, of het nodig vinden om te zeggen dat ik toch niet zo slim ben als zij, of dat zij in emotioneel opzicht veel beter zijn.Nee, dank je.
Dat is een beetje gemakkelijk iddquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Ewelina het volgende:
Buiten dat: ik ben iets te vaak mensen tegengekomen die roepen dat ze oh zo slim zijn, maar lui en dat ze daarom geen diploma hebben. Dat vind ik een hele slechte reden.
Ja, maar ik heb daar een enorme hekel aan, en iemand hoeft niet met kutsmoesjes aan te komen en ik hoef al helemaal niet afgekraakt te worden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dat zijn gewoon mensen die hun eigen onzekerheden of frustraties op jou projecteren. Beetje jammer.
Nou, ik vind foutloos en aansprekend Nederlands schrijven een belangrijk criterium en dat tref ik toch echt vaker aan bij hogeropgeleide mensen dan bij laagopgeleiden. Helaas wordt het nisje zo wel heel klein voor mijquote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij V1z0R ging het over een relatie. Opleidingsniveau als relatiecriterium is niet slim, beter kijk je of je een beetje hetzelfde niveau hebt. Dat zegt meer dan het papiertje.
Hehe, vooral dat schermen met EQ ^^quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Vik, en ik vind het laatste punt heel belangrijk, maar ik tref het toch echt meer aan bij mensen met een hoge opleiding. Doorgaans kunnen die hun mening ook beter onderbouwen.
En dan nog mensen die er enorm tegenop kijken, of het nodig vinden om te zeggen dat ik toch niet zo slim ben als zij, of dat zij in emotioneel opzicht veel beter zijn.Nee, dank je.
Want een zo hoog mogelijke opleiding is het belangrijkst in het leven?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef Chicolate het volgende:
geen gebruik maken van je hersenen is imho echt het domste dat je kan doen. Dat is veel erger dan gewoon niet zo intelligent zijn maar wel alles eruit halen wat erin zit en dan MBO halen, dit is nog slim.
Wat goed ja!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef anna82 het volgende:
voor DaD en Jagar en Loveli en Viking voor de winterdipgedachten.
Ik zit te wachten op het telefoontje waarin ik afgewezen wordt voor mijn sollicitatieMaar toen werd ik vanochtend gebeld en nu heb ik morgen een ander sollicitatiegesprek! Voor een functie waarvoor 5 jaar werkervaring gevraagd wordt en ik maar 1 jaar relevante ervaring heb.
Dus ik denk dat een brief, zeker aan het begin van je werkende leven, wel het verschil maakt. Als je CV nog niet zo gevuld is kan een enthousiaste, gedreven brief de doorslag geven. Als je zover bent als Tink spreekt je CV voor zich.
ik denk dat niemand op bovenstaand gedrag zit te wachtenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar een enorme hekel aan, en iemand hoeft niet met kutsmoesjes aan te komen en ik hoef al helemaal niet afgekraakt te worden.
Ik vind opleidingsniveau niet hetzelfde als 'denk'niveau, of hoe je dat ook wilt noemen. Ik denk dat dat het vooral is.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Op basis van dat 'lager opgeleiden kunnen ook best slim zijn'-verhaal heb ik eens mijn opleidingsniveau-criterium op Relatieplanet bijgesteld naar omlaag, omdat het jammer zou zijn om een laag opgeleide vrouw die desondanks toch slim en gevat overkomt mis te lopen. Nou, ik werd serieus niet positief verrast hoor.
Omdat jij een kick-ass brief schrijft! Maar ik begrijp wat je bedoelt. In deze tijd kunnen werkgevers rustig achterover leunen en de beste kandidaat uit alle sollicitanten pikken. Ik hoop dat het snel lukt om iets leuks te vinden!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat goed ja!
Maar het hangt ook van de branche af, waarbinnen je solliciteert hč. Ik zit in een moeilijke branche: er zijn genoeg mensen te vinden met veel werkervaring, dus waarom zouden ze mij kiezen?
Oh, dat laatste klopt wel hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehe, vooral dat schermen met EQ ^^
Ik vind zelf wel dat men tegenwoordig erg snel 'het hebben van een hbo diploma' (of hoger) gelijk stelt aan 'slim zijn'. Of te veel afgaat op een diploma. Maar dat is alweer bijna een andere discussie ^^
Ik ben het wel met je eens dat hogeropgeleide mensen gemiddeld slimmer zijn dan lageropgeleide, als je er tien van de straat plukt (of uit Relatieplanetquote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef Viking84 het volgende:
Op basis van dat 'lager opgeleiden kunnen ook best slim zijn'-verhaal heb ik eens mijn opleidingsniveau-criterium op Relatieplanet bijgesteld naar omlaag, omdat het jammer zou zijn om een laag opgeleide vrouw die desondanks toch slim en gevat overkomt mis te lopen. Nou, ik werd serieus niet positief verrast hoor.
Ook weer waar. Ik zie op tv soms mensen langs lopen met levensverhalen waar je echt iets van kunt opstekenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
Mensen waar ik mee omga zijn allemaal slim, maar hebben niet allemaal gestudeerd. Als iemand een interessant leven leidt, wat te vertellen heeft en mij begrijpt als ik praat, dan vind ik het wel prima. Kan mij het schelen of hij/zij dan gestudeerd heeft, Persoonlijk heb ik meer met mensen die een beetje van de gebaande paden af zijn gegaan. En daar zitten heel vaak mensen bij die niet gestudeerd hebben wegens andere interesses en die noemt men dan te lui om te studeren en dat zal best, maar vaak leven zij op een manier waar je meer van leert dan in al die jaren uni.
Ja maar om een bepaald opleidingsniveau aan te kunnen, moet je (doorgaans) wel over een bepaald denkniveau beschikken, anders red je het nietquote:Op maandag 10 januari 2011 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind opleidingsniveau niet hetzelfde als 'denk'niveau, of hoe je dat ook wilt noemen. Ik denk dat dat het vooral is.
Ik niet meer bij HBO.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dat laatste klopt wel hoor.maar ik verwacht wel enige intelligentie bij iemand die een bul of HBO-diploma heeft.
Ja maar ik wil solliciteren in de tekstschrijversbranche, dus iederéén schrijft een kick-ass briefquote:Op maandag 10 januari 2011 11:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Omdat jij een kick-ass brief schrijft! Maar ik begrijp wat je bedoelt. In deze tijd kunnen werkgevers rustig achterover leunen en de beste kandidaat uit alle sollicitanten pikken. Ik hoop dat het snel lukt om iets leuks te vinden!
Nee, ik ook niet sinds ik de kopopleiding heb gedaanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik niet meer bij HBO.
Niet denigrerend bedoeld.
verwacht je dat je zo lang werkeloos zal zijn dat je een vervangend tussenbaantje nodig hebt?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar om een bepaald opleidingsniveau aan te kunnen, moet je (doorgaans) wel over een bepaald denkniveau beschikken, anders red je het niet.
Toen ik mijn master deed, had ik een medestudente van wie ik (en ook de docenten trouwens) me echt afvroeg hoe het in godsnaam kon dat zij zo ver was gekomen.
Even iets anders: Ik ben aan het overwegen om 'iets' in de thuiszorg te gaan doen als 'baan voor tussendoor'. Wel handig dat ik naast een bejaardenflat woon. Ik ben niet te beroerd om tijdelijk iets anders te gaan doen dan waarvoor ik geschoold ben, maar ik wil wel met plezier naar mijn werk gaan, dus je moet mij niet aan de lopende band zetten of in een kas oid. Ik moet fijn contact met mensen hebben
. En ik heb het al eerder gedaan!
^^quote:Op maandag 10 januari 2011 11:44 schreef conleche het volgende:
Dit is gewoon een gevalletje: om te studeren moet je slim zijn, maar om slim te zijn hoef je niet per se te studeren. Het is zo simpel.
Het zit je hoog die beharing hč?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Net als beharing bij een man vind ik opleiding niet zo relevant. Maar dat heeft misschien meer te maken met de levensfase waar ik in zit en waar opleiding er niet toe doet, maar vooral wat je competenties zijn. M.i. hechten jullie te veel waarde aan papiertjes.
Ik wil gewoon in mijn eigen inkomen kunnen voorzien, of dat nou een paar weken is of een paar maanden.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
verwacht je dat je zo lang werkeloos zal zijn dat je een vervangend tussenbaantje nodig hebt?
Nope, maar ik ben er wel ontzettend vaak tegenaan gelopen. Al toen ik klein was, en ze vonden dat ik raar praatte. 'Als een boek.'quote:Op maandag 10 januari 2011 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat niemand op bovenstaand gedrag zit te wachten
Dat zijn vaardigheden Vik. Iets wat aan te leren is en zij waarschijnlijk niet hebben geleerd.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet sinds ik de kopopleiding heb gedaan. Die mensen hadden allemaal een HBO-diploma, maar toch moest je ze nog voorkauwen hoe ze de stof het beste konden leren en hoe ze bronnen dienden te verwerken in een schrijfopdracht
.
Even in spoiler:quote:Op maandag 10 januari 2011 11:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Want een zo hoog mogelijke opleiding is het belangrijkst in het leven?
Ik ben toch heel tevreden met mijn eenvoudige leven en betwijfel of ik dat wel zou zijn geweest als ik nu een goede baan en veel geld zou hebben.
Hersens gebruik ik wel voor cryptogrammen, mensen helpen met PC-problemen en het lezen van boeken, ook leuk.
Ik ben gelukkig en zou dat zelf bepaald niet dom willen noemen.
Hehehequote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nope, maar ik ben er wel ontzettend vaak tegenaan gelopen. Al toen ik klein was, en ze vonden dat ik raar praatte. 'Als een boek.'
Dat is ook iets wat je hoort te leren op het HBO en niet pas tijdens een kopopleiding (als je dus al een vierjarige opleiding hebt afgerond).quote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn vaardigheden Vik. Iets wat aan te leren is en zij waarschijnlijk niet hebben geleerd.
*krasquote:
Neuh, maar echt autistisch ben ik niet, geloof ikquote:Op maandag 10 januari 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehehe. Tegen mij werd ook altijd gezegd dat ik 'in boekentaal' sprak
. En dat er een oude geest in een jong lichaam zat
.
Wist je dat 'in boekentaal spreken' / als een professor overkomen een symptoom is van het syndroom van Asperger?.
Op beide gebieden maakt het ook eigenlijk helemaal niks uit wat je van tevoren denkt, want als je tegen iemand aanloopt en verliefd wordt maakt het echt niet meer uit of hij op papier aan de criteria voldoet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Net als beharing bij een man vind ik opleiding niet zo relevant. Maar dat heeft misschien meer te maken met de levensfase waar ik in zit en waar opleiding er niet toe doet, maar vooral wat je competenties zijn. M.i. hechten jullie te veel waarde aan papiertjes.
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je hoort te leren op het HBO en niet pas tijdens een kopopleiding (als je dus al een vierjarige opleiding hebt afgerond).
Aan het opleidingsinstituutquote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Ik ben het meer dan eens wb de andere punten, maar die beharing.........quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*kras![]()
Nou het is meer dat ik vaak met verbazing lees wat voor 'eisen' er worden gesteld aan anderen en aan zichzelf. En daar is de beharing een voorbeeld van, maar ook de irreele perfectionistische verwachtingen die velen hier hebben ten aanzien van de eigen prestaties en het figuur.
Ik verwacht gewoon veel minder van mezelf en anderen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even in spoiler:Klinkt als een prima vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Co:
Opgelost.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt als een prima vent.![]()
Ik zat op een school voor speciaal onderwijs die onder mijn niveau lag (mavo was het hoogste niveau daar). Dus ik heb echt 3 jaar lang te horen gekregen hoe slim ik wel niet was vgl met andere slechthorenden die vaak een taal- en/of onderwijsachterstand hadden. En ik zat ook nog eens met kinderen in de klas die 2 jaar ouder waren dan ik, omdat zij eerst nog één of twee schakeljaren moesten doen voor ze aan de middelbare school toe waren. Nou ja, het was iig een leuke tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu?
Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
Man van coco klinkt inderdaad als een prima meneer met wie ik het zou kunnen vinden!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt als een prima vent.![]()
Co:
[ afbeelding ]
Opgelost.
Dat ja. ik val niet op kleine mannen, kale mannen, of Duitse mannenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten.Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op een iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
Ben ik met je eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
Ja maar dat doet toch niemand?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.
M'n IQ is iets lager, maar ben niet trots op m'n werkquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Even tussendoor, met je hersens niet gebruiken bedoel ik niet dat je een lagere opleiding doet dan je zou kunnen. Je kan je hersenen ook op andere vlakken gebruiken dan je werk en opleiding. Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.
Ik heb niet het idee dat VMW en loveli in mijn criteria dom zijn. En dat zeg ik niet om een rel te voorkomen.
In de vriendengroep van mn jongste broertje is het echt ongelooflijk stoer om niet te leren. Dat hebben de minder intelligente jongens verzonnen, en dreigen de jongens die nu nog vwo/havo doen over te nemen. En dan opmerkingen als "ja ik ga écht geen hbo doen hoor, dat is voor nerds". Sorry, maar die jongens vind ik domquote:Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch niemand?. Verder ben je imho niet verplicht hersens waar je niet om gevraagd hebt te gebruiken
. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Zolang je maar zelf opdraait voor de gevolgen van het niet gebruiken van je hersenen.
Ik houd ook van films en muziekquote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Stelde het eigenlijk ook niet als eis, was alleen een beetje flauw van de 13 in een dozijn SPWers die houden van films, muziek en uitgaan...
Zocht gewoon wat meer diepgang dan dat ik de laatste tijd was tegen gekomen.
Nu dus iets met een plasticindustrie medewerkster die gek is van voetbal en 'shopppen'
Dat van die gezamelijke interesses...........dat staat als allerhoogste op mijn eisenpakket. En nu ben ik even heel serieus. Want als je met iemand oud wilt worden, dan is dat imo het allerbelangrijkst.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ben ik met je eens!Ik heb het idee dat er vaak een soort eisenpakketje gesteld wordt aan een eventuele partner (zo'n kledingstijl, zo'n heetheids-quotetiënt, zo'n opleiding, etc.), maar dat interesses vaak maar tot op bepaalde hoogte worden meegenomen ofzo? Dan krijg je zo'n ouderwetse man/vrouw dichotomie, waarin bepaalde trekken/hobbies worden gezien als 'nouja da's typisch voor vrouwen' en andersom voor mannen.
Wat natuurlijk bull is, veelal.
Dat is waarquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de vriendengroep van mn jongste broertje is het echt ongelooflijk stoer om niet te leren. Dat hebben de minder intelligente jongens verzonnen, en dreigen de jongens die nu nog vwo/havo doen over te nemen. En dan opmerkingen als "ja ik ga écht geen hbo doen hoor, dat is voor nerds". Sorry, maar die jongens vind ik dom.
Gelukkig kent slim vele vormen, net als dom.
Belangrijker dan rughaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat van die gezamelijke interesses...........dat staat als allerhoogste op mijn eisenpakket. En nu ben ik even heel serieus. Want als je met iemand oud wilt worden, dan is dat imo het allerbelangrijkst.
En ik van voetbal en shoppenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd ook van films en muziek.
Eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat van die gezamelijke interesses...........dat staat als allerhoogste op mijn eisenpakket. En nu ben ik even heel serieus. Want als je met iemand oud wilt worden, dan is dat imo het allerbelangrijkst.
Overigens ben ik daar bij mijn nichtje van 11 ook wel een beetje bang voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de vriendengroep van mn jongste broertje is het echt ongelooflijk stoer om niet te leren. Dat hebben de minder intelligente jongens verzonnen, en dreigen de jongens die nu nog vwo/havo doen over te nemen. En dan opmerkingen als "ja ik ga écht geen hbo doen hoor, dat is voor nerds". Sorry, maar die jongens vind ik dom.
Gelukkig kent slim vele vormen, net als dom.
Wat is TTO?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Overigens ben ik daar bij mijn nichtje van 11 ook wel een beetje bang voor.
Ze zit nu in groep 8 en gaat gymnasiumadvies krijgen, mogelijk gaat ze zelfs TTO doen.
Maar ze zou best eens een lastige puber kunnen worden en daarmee haar gymnasium kunnen verknallen. Zou zo zonde zijn.
maar als iemand dat IQ van 160 heeft en gelukkig is met het feit dat hij vakken vult, wie ben jij dan om hem te veroordelen?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Even tussendoor, met je hersens niet gebruiken bedoel ik niet dat je een lagere opleiding doet dan je zou kunnen. Je kan je hersenen ook op andere vlakken gebruiken dan je werk en opleiding. Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.
Ik heb niet het idee dat VMW en loveli in mijn criteria dom zijn. En dat zeg ik niet om een rel te voorkomen.
dat denk ik ook. Ik heb de havo gedaan, en daar zesjes gehaald. had absoluut geen zin om te leren, volleybalde liever 5x in de week, met daarnaast 2x muziekles en 1x paardrijden....Daarna ben ik een jaar naar het buitenland gegaan, en dat heeft me een andere persoon gemaakt. Als ik het vwo gedaan had, was ik niet naar het buitenland gegaan, en niet de persoon geweest die ik nu ben denk ik...en was ik denk ik ook niet op die plaats uitgekomen waar ik nu zit.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh Vik, dat komt vaak heus wel goed, uiteindelijk. Mijn gedachte is dat iedereen ooit terechtkomt waar 't zou moeten. Of je nou met je Gymnasiumdiploma dolgelukkig wordt als banketbakker, of met je VMBO-diploma je keihard omhoogwerkt tot de top van het bedrijfsleven. Je middelbare school is zo'n beetje de minst belangrijke graadmeter voor de rest van je leven. Qua niveau dan, het kan natuurlijk wel uitmaken of je nou een gelukkige tijd hebt gehad op die school of niet. Dus gun haar eerst dat eens, en maak je dan zorgen om haar diploma.
/jufrant
da's denk ik omdat je je al rot voelt. Probeer er het beste van te maken Tink, de vrijheid lurkt als je weer beter bentquote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Drie dagen gedwongen in een huis met mijn familie en ik krijg echt moordneigingenEn dan moet ik nog minimaal een week voor ik weer naar buiten mag
Voel me echt opgesloten en dan moet ik ook nog twee kleine zieke kinderen vermaken en hun problemen oplossen (als schoolboeken kwijtraken
). Wat heb ik er vreselijk de pest in.
als er groenten in je nasi zitten, vind ik dit een mooi lijstje. Als er geen groenten in je nasi zitten, vind ik dit geen mooi lijstje. En met groenten bedoel ik, veel groenten..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Twee boterhammen kaas/komkommer, glas optimel
S: drie uur lang luisteren naar kappersdamesverhalenmaar nu weer krullen in m'n haar
L: Krentebol kaas, boterham kipkerriesalade, thee
T: Appel, mandarijn, koffie verkeerd
D: Nasi met kip
T: Yoghurt met iets
Er gaat een groot pak nasigroentemix door, met kool en prei en taugé en ui en andere shizzle (800 gram), dus dat zit wel goedquote:Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als er groenten in je nasi zitten, vind ik dit een mooi lijstje. Als er geen groenten in je nasi zitten, vind ik dit geen mooi lijstje. En met groenten bedoel ik, veel groenten..
ik geloof dat ik dit een mooi lijstje vind!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O: Twee boterhammen kaas/komkommer, glas optimel
S: drie uur lang luisteren naar kappersdamesverhalenmaar nu weer krullen in m'n haar
L: Krentebol kaas, boterham kipkerriesalade, thee
T: Appel, mandarijn, koffie verkeerd
D: Nasi met kip
T: Yoghurt met iets
Goed gezegd.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh Vik, dat komt vaak heus wel goed, uiteindelijk. Mijn gedachte is dat iedereen ooit terechtkomt waar 't zou moeten. Of je nou met je Gymnasiumdiploma dolgelukkig wordt als banketbakker, of met je VMBO-diploma je keihard omhoogwerkt tot de top van het bedrijfsleven. Je middelbare school is zo'n beetje de minst belangrijke graadmeter voor de rest van je leven. Qua niveau dan, het kan natuurlijk wel uitmaken of je nou een gelukkige tijd hebt gehad op die school of niet. Dus gun haar eerst dat eens, en maak je dan zorgen om haar diploma. Als zij een lastige puber wordt en daar (samen met haar ouders) uiteindelijk goed uitkomt, dan zorgt dat voor een stuk betere ontwikkeling dan een gemakkelijke puber met hoge cijfers. Die krijgen het later vaak een stuk lastiger.
/jufrant
Dan had je andere dingen meegemaakt denk ik, vraag me af of je dan werkelijk niet de persoon was geworden die je nu bent. Vaak komt er toch wel uit wat erin zit, op welke manier dan ook. Denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Ik heb de havo gedaan, en daar zesjes gehaald. had absoluut geen zin om te leren, volleybalde liever 5x in de week, met daarnaast 2x muziekles en 1x paardrijden....Daarna ben ik een jaar naar het buitenland gegaan, en dat heeft me een andere persoon gemaakt. Als ik het vwo gedaan had, was ik niet naar het buitenland gegaan, en niet de persoon geweest die ik nu ben denk ik...en was ik denk ik ook niet op die plaats uitgekomen waar ik nu zit.
Ik denk dat mijn leraren van de havo wel heel verrast zijn als ze zouden horen dat ik overweeg te gaan promoveren..
Je ziet het ook weleens bij volwassenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar nu hebben we het over pubers, die kunnen de gevolgen van hun 'geen zin hebben om te leren' nog niet overzien, dus moet je ze gewoon naar school schoppen.
ik was vroeger altijd heel erg verlegen. Gepest op de middelbare school, onzeker over alles wat maar los en vast zat. Durfde in de winkel niet om brood te vragen, serieus!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan had je andere dingen meegemaakt denk ik, vraag me af of je dan werkelijk niet de persoon was geworden die je nu bent. Vaak komt er toch wel uit wat erin zit, op welke manier dan ook. Denk ik.
We zitten in ``quarantine`` en met familie bedoel ik mijn kinderen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zo lang Tink? Dat van die gasten en vis en vijf dagen vind ik vaak een prima maatstaaf. Kan je ook niet ff ontsnappen?
Net thuis van je toffe vakantie en dan alweer familie, vast heeel vermoeiend!
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat ik dit een mooi lijstje vind!
Goeie! Soms denk ik wel op een butterfly effect-achtige manier, en je zal het nooit weten, maar anders zal het met name je leven veranderen als je echt inzicht hebt gekregen ergens door. Hoe vaak gebeurt dat nou eigenlijk?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan had je andere dingen meegemaakt denk ik, vraag me af of je dan werkelijk niet de persoon was geworden die je nu bent. Vaak komt er toch wel uit wat erin zit, op welke manier dan ook. Denk ik.
Wijze woorden.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Je wilt je kinderen vermoorden???quote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zitten in ``quarantine`` en met familie bedoel ik mijn kinderen.
And now you're stroooonger than yeeeesterday!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik was vroeger altijd heel erg verlegen. Gepest op de middelbare school, onzeker over alles wat maar los en vast zat. Durfde in de winkel niet om brood te vragen, serieus!
Doordat ik naar Alaska ging moest ik opnieuw beginnen, nieuwe vrienden maken in een nieuw land in een nieuwe taal. Daar op school was ik ineens populair, omdat ik goed was in sport. Daardoor heb ik ervaren hoe het ook anders kon zijn, en ben ik weer terug in Nederland op een hele andere manier in het studeren gestapt. Ik denk dat als ik van het vwo naar de uni was gegaan, ik een muurbloemetje was gebleven...
Vast, was ik langzamerhand wel veranderd, maar die verandering heeft bij mij echt heel specifiek met een bepaalde tijd te maken...
Ah, ok. Thanks.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar als iemand dat IQ van 160 heeft en gelukkig is met het feit dat hij vakken vult, wie ben jij dan om hem te veroordelen?
Beterschaaps!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zitten in ``quarantine`` en met familie bedoel ik mijn kinderen.
Ik heb ook nooit gereisd. Ook nooit alleen op mezelf gewoond (meteen samen gaan wonen); ook niet op kamers gezeten. Heb niet echt het idee dat ik minder zelfstandig ben.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Goede verhalen dames. Alaska, Engeland, gaaf! Ik stond ooit op het punt naar Peru te gaan voor een jaar, maar toen werd mijn vader ziek. Niet gegaan, en het is eigenlijk nog niet zolang zo dat ik me daarom niet meer een "loser" voel die niet heeft gereisd o.i.d. Want dat schijnt te moeten voor je ontwikkeling. Het ging toen niet, en later kwam het er niet meer van. En na dat steeds te hebben uitgelegd aan mensen kan ik nu gewoon zeggen "Nee, ik heb niet alleen gereisd nee. Is dat erg?". Ga ik gewoon nog doen, samen met m'n lief.
Mijn inleveningsvermogen is te klein om te geloven dat het echt waar is. En ik zei al, als diegene zijn hersenen op een ander gebied gebruikt is het wat mij betreft prima. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen met bovengemiddelde intelligentie in een baan als vakkenvuller genoeg uitdaging vinden om niet verveeld te raken. Ik zal het niet zeggen, jouw leven jouw keuzes, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel dénk.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar als iemand dat IQ van 160 heeft en gelukkig is met het feit dat hij vakken vult, wie ben jij dan om hem te veroordelen?
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Goede verhalen dames. Alaska, Engeland, gaaf! Ik stond ooit op het punt naar Peru te gaan voor een jaar, maar toen werd mijn vader ziek. Niet gegaan, en het is eigenlijk nog niet zolang zo dat ik me daarom niet meer een "loser" voel die niet heeft gereisd o.i.d. Want dat schijnt te moeten voor je ontwikkeling. Het ging toen niet, en later kwam het er niet meer van. En na dat steeds te hebben uitgelegd aan mensen kan ik nu gewoon zeggen "Nee, ik heb niet alleen gereisd nee. Is dat erg?". Ga ik gewoon nog doen, samen met m'n lief.
Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn inleveningsvermogen is te klein om te geloven dat het echt waar is. En ik zei al, als diegene zijn hersenen op een ander gebied gebruikt is het wat mij betreft prima. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen met bovengemiddelde intelligentie in een baan als vakkenvuller genoeg uitdaging vinden om niet verveeld te raken. Ik zal het niet zeggen, jouw leven jouw keuzes, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel dénk.
Daarom wil ik dus het onderzoek in. Maar of dat lukt...quote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
Bij mij staat daarnaast heel hoog dat je samen plezier kunt maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:
Ik ook ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus het onderzoek in. Maar of dat lukt...
Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen.
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren.
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo lerenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook ja.Niet dat je dan nooit saaie dingen doet, maar iets intellectueel uitdagenders kan ik niet verzinnen.
Natuurlijk gaat dat je lukken!Hoe is het eigenlijk met de studieplannen en bijbehorend gedoe?
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijsquote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.
Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
Nee. Natuurlijk nietquote:
Daar ga ik wel gebruik van makenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd wasquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs. En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
Oh, succes dan! Don't worry, je kunt het!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo lerenHet moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
Sure, stuur maar door. Ben wel tussen 14.30u en 18.00u les aan het geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel gebruik van maken. Dank je.
Awwquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd wasZoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Awwik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder
". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest
zou ik best wel weer willen, soms.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet![]()
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet
Dat zijn de pareltjes van de dag!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Awwik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder
". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest
zou ik best wel weer willen, soms.
Leuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken.. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Mini:Klinkt leuk, zo kun je eens op een andere manier met je vak bezig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ik was bij mijn laatste stage ook bang omdat er veel dingen waren die ik niet kon, maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Zolang je maar bereid bent om wat je niet kunt te leren. En dat zit bij jou wel goed, want je bent slim én gemotiveerd.
Puff: succes bij je gesprek, hopelijk komt er iets uit!Are you pondering what I'm pondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |