No problemo hoor, desalniettemin bedankt!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Sorry Mariatje, dat gaat me vanavond niet meer lukken denk ik. Morgenochtend misschien wel, maar vanavond niet...
Beter dan verwacht eigenlijk. Nouja, hij heeft wel problemen waardoor het niet altijd makkelijk is om met hem samen te leven (ik ga verder niet op internet zetten wat, dat vind ik niet netjes), maar dat betekent niet dat de relatie slecht is. Dat is zo moeilijk te beoordelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:01 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mini, hoe gaat het nu met je vriendje en jou?
Aww, die zijn het toch waard.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:17 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond!
Het harige tuig wat ervoor zorgde dat de stofzuiger verstopt zat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut, en de extra poets- en stofzuigsessies ook.quote:
Dank je!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:21 schreef Swietje het volgende:
Wat een mooi harig tuig heb je daar Ewelina
Er zijn meer belangstellenden, als ie af is zal ik het laten weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef _aurum_ het volgende:
Ewelina, ik ben trouwens ontzettend benieuwd naar jouw scriptie. Lijkt me super interessant
nee, sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn meer belangstellenden, als ie af is zal ik het laten weten.Al was het maar omdat ik dan heel blij ben en dat een feestje waard vind. Maar ook omdat ik nog steeds -ondanks de moeilijkheidsgraad- erg blij ben met mijn onderwerp.
Je hebt niet toevallig nog wat tijdschriften liggen?
Ik ook niet en ik zit in mn laatste jaarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Klinkt als een interessant onderwerp Maria!
Deze week gaat weer zo druk worden omdat ik in het weekend te weinig gedaan heb. Ik leer het ook nooit he.
Ja maar ik doe nu al 2 dagen niets, terwijl als ik vandaag meer had gedaan dan een museum bezoeken (was ook voor een opdracht) had ik komende week wat rustiger aan kunnen doen. Ik heb geen dringende deadlines, komende donderdag, de maandag erop en de volgende eind van de maand, maar ik wil nu eens een keer gewoon tevoren alles al op orde hebbenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm...Duutser die in z'n boxer z'n overhemden staat te strijken...
Of grijp je kans nu hij niet op zn hoede isquote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het moment, Jätje!
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of grijp je kans nu hij niet op zn hoede is.
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjes,
PS leze nu harry potter! en alle zagen: yeaaaahhhhDe Duutser is er!
de foto's zijn gemaakt. De duutser heeft z'n faam gemaakt, en we gaan naar bed!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het moment, Jätje!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat klinkt echt alsof je zelf veel ouder of jonger bent, maar dat viel wel mee toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf 25 en val juist voornamelijk voor oudere vrouwen (dacht ik dus, twijfel nu of dat nog wel zo is)Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
Maar hoe gaat dat dan praktisch in zo'n pashok?Heeft niet iedereen dat in de gaten?
![]()
In theorie lijkt me dat leuker dan in de praktijk, huuuu sta je daar in je niksie tegenover zo'n nukkige verkoopster!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, sex in een pashokje!.
En je snapt het niet Co: dat is juist de spanning, dat je elk moment betrapt kunt worden.
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik nu kale pasta opeet van gisteren wat ik niet in de koelkast heb gezet (dichte pan) kan ik daar dan ziek van worden? Bij rijst namelijk wel..
3 pantalons die goed passen en een Le Dub overhemd voor die prijs is de uitdaging wel waardquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
Ja maar dan heb je daarna niks meer. Nu heb je nog die lingerie en daar kan je nog meer plezier van hebben. Als het je ding is.........ik zie een win-win soort van gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
Ik doe het 6 minuten in de magnetronquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestortquote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 reserve en mag niet bij laten maken zonder toestemming van huismeester. Ze weigeren bij de sleutelmakerij om het te maken als ik geen document heb met toestemming.
Mijn ouders hebben mijn sleutel, maar ik ga hem geven aan een vriendin/studiegenootje die in hetzelfde complex woont. Maar als je je sleutel nodig hebt, moeten mensen het dan perse brengen of kan je het ook zelf op gaan halen? Ik zou gewoon voor de dichtsbijzijnde gaan die vaak thuis is.
hij woont 100miljard kilometer uit het centrum, dus beter als ie ze bij zich heeft lijkt mij makkelijker..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef neen het volgende:
Ik zou ze ook echt niet brengen hoor, bewaren en ervoor zorgen dat ik dan zsm thuis ben om ze te geven. Maar dan maak je van jou probleem zijn probleem :p
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en de praktijk is leuker dan de theorie!Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...![]()
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestort!
Plus dat je er niet achteraf uit hoeft terwijl iedereen die je gehoord heeft op de gang staat.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Da's waar ja. Ik gun het je ook hoor V1z0R!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn we een stel braafjes (of non-exhibitionisten) bij mekaar zeg
![]()
Ach Mr V1z0R heeft iig een tof weekend gehad zonder zich druk te maken om fronsende kledingwinkelmevrouwen
Nou......ik heb in een hotelkamer ook weleens gegniffeld. Dan hoorde ik vanuit de kamer naast me zo'n sonore, steeds harder en sneller gaande brom gemixt met een héél hoog gepiep. Dat was echt geen gehoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Pashokje: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bentquote:Op maandag 10 januari 2011 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.
Ja! Vakantie! In april weer denk ik! Eilandje hoppen in Griekenland. Plannen kunnen nog veranderen hoor, maar heb de hele dag gedagdroomd. (ik moest een werkrooster in elkaar draaien en ja, dan moet je rekening houden met wanneer wie op vakantie wil en van daar is het een korte gedachtentrip naar wáár je dan precies heen wilt!)quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bent
Ik ga voor broertje/bff
Vriendje vind ik een beetje eh... ik wil relatie en prive gescheiden houden zeg maardan is het niet zo een gedoe met weer een nieuw leven maken mocht t ooit klaar zijn en ik denk van wel want ik geloof niet in eeuwige liefde maar wel in mooie tijden.
ik mocht ook al pakketjes daar laten bezorgen en de was doen.. maar voor je het weet run je een huishouden en is het niet meer speciaal
inderdaad...quote:
nee dat gaat inderdaad niet samen...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog een flyer in elkaar prakken maar ik ben
a. door mijn energie
b. te perfectionistisch
Geen goede combo!
pantalons en overhemden gekocht in een lingeriezaak?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
3 pantalons die goed passen en een Le Dub overhemd voor die prijs is de uitdaging wel waard
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
Wij zijn dus gister naar de film geweest. Fucking hell, Jake is hot. Anyhoo, op een gegeven moment moest ik huilen en weer thuis vroeg Baardmans waarom en toen hebben we gepraat en nu weet ik het allemaal niet meer. Ik heb wat issues, geloof ik..
Toch gelukt en ben tevreden!quote:Op maandag 10 januari 2011 01:27 schreef progje het volgende:
[..]
nee dat gaat inderdaad niet samen...
succes
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toch gelukt en ben tevreden!
quote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
Wij zijn dus gister naar de film geweest. Fucking hell, Jake is hot. Anyhoo, op een gegeven moment moest ik huilen en weer thuis vroeg Baardmans waarom en toen hebben we gepraat en nu weet ik het allemaal niet meer. Ik heb wat issues, geloof ik..
Och DaDjequote:Op maandag 10 januari 2011 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk voor je, V1z0R..
De Duutser!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
misschien is het tijd om eens met een psycholoog te gaan praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan doe ik met je mee. Ik kan me de laatste keer dat ik blij was niet meer herinneren...
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou dat klinkt niet best, DaD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
Wat Jagär (ik wil steeds iets anders typen) zegt!
Niet meer actief op Fok!
Zou eigenlijk wel moeten, maar niet aan gedacht. Miss vraag ik Nachtwacht nog even verse aardappelschijfjes mee te nemen.quote:
Psst, of groente.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten, maar niet aan gedacht. Miss vraag ik Nachtwacht nog even verse aardappelschijfjes mee te nemen.
Neuh, als ik groente eet, dan zit het ergens doorheen, niet ergens los naast (als in AVG).quote:
Gezonde vetzuren, echt een aanrader. De Tuinen/drogist/whatever => theunisbloemolie. Als het niet werkt krijg je van mij je geld terug.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Anyhow, lijstje:
O: half bakje straciatellayoghurt
T: ibu tegen de menstruatiepijn
T: twee sinaasappels
L: twee boterhammen met twee gekookte eieren, boterham met 40+ kaas
T: appel ofzo
D: kipfilet met pesto en pijnboompitten (AH Excellent)
En verder veeeeeeeeeeeeeeeel green tea intense mint.
Over een half jaar ben je de AGV goeroequote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neuh, als ik groente eet, dan zit het ergens doorheen, niet ergens los naast (als in AVG).
Morgen weer.
Winterdip? Begin 'em hier zo nu en dan ook even te voelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan doe ik met je mee. Ik kan me de laatste keer dat ik blij was niet meer herinneren...
ik geloof meer een algehele dip. Ontevreden over werk, niet blij in Zweden, ontevreden over lichaam, weinig motivatie om te sporten, zat van lange afstandsrelatie, etc. etc. etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Winterdip? Begin 'em hier zo nu en dan ook even te voelen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jager en Dad, jullie zijn zo leuk en mooi en slim! Stop daar eens mee!!
1. Jullie zijn mooi. Ja!!!! Echt!!! Goed figuur, blond haar, mooie ogen, etc!
2. Jullie zijn mooi. Ja!!!! Aardig, geinteresseerd, zorgzaam, lief!
3. Jullie zijn slim en hebben al heel wat bereikt! Echt!!!
Ze heeft gelijk ook. Dit soort gedachten zijn echt niet realistisch DaD. En dat is een understatement.quote:
en ik had zo snel ge-edit! wat lust je niet aan broccoli? Want het recept dat ik net vertelde, dat smaakt zo anders dan tot snot gekookte broccoli...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet.
En ik lust geen broccoli nee.
* Viking84 hides.
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
lust je broccoli vik? Als je vanavond nu eens een broccoli in roosjes snijdt, in een kom wat olijfolie met zout, wat citroensap en citroenschil mengt, daar die broccoliroosjes doorheen gooit, mengt en in een ovenschaal legt..20 minuutjes in de oven, en je hebt heerlijke broccoli, en dat smaakt vast heel erg lekker bij die pesto kip!
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Beh, ik ga zo beginnen aan een open sollicitatiebrief waar ik al weken tegenop zie. Ik wil een outstanding brief schrijven en als ik niet word uitgenodigd voor een gesprek, denk ik meteen dat mijn brief niet goed genoeg is. En ik weet dat mijn brieven goed zijn, maar als ze niet goed genoeg zijn om me uit te nodigen voor een gesprek (en dat zal ws eerder aan m'n cv liggen dan aan m'n brief, dat weet ik ook wel), dan is mijn brief niet goed genoeg. Een goede brief is nu een brief waarmee ik tķch word uitgenodigd, ondanks mijn schamele werkervaring! Pff, iets met de lat erg hoog leggen
.
220-250, denk ik. Ik doe meestal maar wat. In de oven totdat de broccoli net wat verkleurd, richting het zwarte..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?
Mijn cv kan ook al niet echt de doorslag biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.
Ik solliciteer tegenwoordig ook niet meer op banen waarbij ik een brief moet schrijven. Laat me door iemand introduceren en verwijs voor mijn cv naar Linkedin.
Oktober 2007 hier :pquote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben al heel erg lang niet op vakantie geweestjuli 2009 voor het laatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt idd onder het kopje lekker boeiendquote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Augustus 2008 hier. Praagquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oktober 2007 hier :p
Deze zomer willen we weer eens gaan. Misschien Noorwegen of Zweden <3
^^^quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is het tijd om eens met een psycholoog te gaan praten?
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Ja, kut is dat. Ik weet dat ik dat vroeger ook heel erg had. En soms nog steeds - getrouwd en wel ^^ Gaat wel steeds beter, mgoed, ben er (aan mn zelfvertrouwen dan) al aan het werken sinds mijn 15e/16e.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word gewoon onzeker van dat hele nieuwe relatiegedoe. Ik ben me er te zeer van bewust dat het allemaal zomaar voorbij kan zijn, ik durf me niet bloot te geven, en ik heb te veel bevestiging nodig van Baardmans. En die zei gister dat 'ie ook ruimte nodig heeft, en daar bedoelde 'ie niets mee, en ik heb zelf ook ruimte nodig dus dat is helemaal niet erg, maar ik voel dat meteen als kritiek en pffffff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.
^^quote:
Oktober 2007 was Keniaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Augustus 2008 hier. Praag.
Ik ben zelf nog nooit echt op vakantie geweest, alleen stedentrips. Had gehoopt dat het er dit jaar in zou zitten, maar nee.
ik zit nog in Duitsland!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Heb je iets van een wake up light ofzo daaro in Sweden? Kan helpen
Het helpt bij mij iig al, en ik zit niet halve dagen in het donker
ja, ok, maar je voelt je niet ineens zo rot toch? Dat heb je al een tijdjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |