Ja maar dan heb je daarna niks meer. Nu heb je nog die lingerie en daar kan je nog meer plezier van hebben. Als het je ding is.........ik zie een win-win soort van gebeuren.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
Ik doe het 6 minuten in de magnetronquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestortquote:Op zondag 9 januari 2011 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 reserve en mag niet bij laten maken zonder toestemming van huismeester. Ze weigeren bij de sleutelmakerij om het te maken als ik geen document heb met toestemming.
Mijn ouders hebben mijn sleutel, maar ik ga hem geven aan een vriendin/studiegenootje die in hetzelfde complex woont. Maar als je je sleutel nodig hebt, moeten mensen het dan perse brengen of kan je het ook zelf op gaan halen? Ik zou gewoon voor de dichtsbijzijnde gaan die vaak thuis is.
hij woont 100miljard kilometer uit het centrum, dus beter als ie ze bij zich heeft lijkt mij makkelijker..quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef neen het volgende:
Ik zou ze ook echt niet brengen hoor, bewaren en ervoor zorgen dat ik dan zsm thuis ben om ze te geven. Maar dan maak je van jou probleem zijn probleem :p
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef V1z0R het volgende:
Oh, en de praktijk is leuker dan de theorie!Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof de mensen in de kamer naast je niets merken...
Daarnaast heb je ook nog de kans dat je in het verkeerde hotelhoekje komt te zitten en een 'amateur' hoer naast je hebt die om de 30min. een andere viespeuk heeft...![]()
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik mijn sleutels ben vergeten dan ben ik meestal geestelijk ingestort!
Plus dat je er niet achteraf uit hoeft terwijl iedereen die je gehoord heeft op de gang staat.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar je hotelkamer zit op slot! En aan je deur hangt zo'n bordje waar met koeienletters: DO NOT DISTURB. op staat. Dat vind ik toch wel een groot verschil, persoonlijk.
Da's waar ja. Ik gun het je ook hoor V1z0R!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat zijn we een stel braafjes (of non-exhibitionisten) bij mekaar zeg
![]()
Ach Mr V1z0R heeft iig een tof weekend gehad zonder zich druk te maken om fronsende kledingwinkelmevrouwen
Nou......ik heb in een hotelkamer ook weleens gegniffeld. Dan hoorde ik vanuit de kamer naast me zo'n sonore, steeds harder en sneller gaande brom gemixt met een héél hoog gepiep. Dat was echt geen gehoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hotelkamer: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Pashokje: "Die mensen zijn aan het seksen!![]()
![]()
"
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bentquote:Op maandag 10 januari 2011 00:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij sleutels leggen, maar ik woon niet echt heel in de buurt.
Ja! Vakantie! In april weer denk ik! Eilandje hoppen in Griekenland. Plannen kunnen nog veranderen hoor, maar heb de hele dag gedagdroomd. (ik moest een werkrooster in elkaar draaien en ja, dan moet je rekening houden met wanneer wie op vakantie wil en van daar is het een korte gedachtentrip naar wáár je dan precies heen wilt!)quote:Op maandag 10 januari 2011 01:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! Alleen niet zo handig aangezien je best vaak op vakantie bent
Ik ga voor broertje/bff
Vriendje vind ik een beetje eh... ik wil relatie en prive gescheiden houden zeg maardan is het niet zo een gedoe met weer een nieuw leven maken mocht t ooit klaar zijn en ik denk van wel want ik geloof niet in eeuwige liefde maar wel in mooie tijden.
ik mocht ook al pakketjes daar laten bezorgen en de was doen.. maar voor je het weet run je een huishouden en is het niet meer speciaal
inderdaad...quote:
nee dat gaat inderdaad niet samen...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet nog een flyer in elkaar prakken maar ik ben
a. door mijn energie
b. te perfectionistisch
Geen goede combo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |