de foto's zijn gemaakt. De duutser heeft z'n faam gemaakt, en we gaan naar bed!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Geniet van het moment, Jätje!
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.
Dat klinkt echt alsof je zelf veel ouder of jonger bent, maar dat viel wel mee toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf 25 en val juist voornamelijk voor oudere vrouwen (dacht ik dus, twijfel nu of dat nog wel zo is)Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Of als 'ie in z'n overhemd z'n boxer staat te strijken.
Dat vroeg ik me ook al af...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef conleche het volgende:
Maar hoe gaat dat dan praktisch in zo'n pashok?Heeft niet iedereen dat in de gaten?
![]()
In theorie lijkt me dat leuker dan in de praktijk, huuuu sta je daar in je niksie tegenover zo'n nukkige verkoopster!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:05 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, sex in een pashokje!.
En je snapt het niet Co: dat is juist de spanning, dat je elk moment betrapt kunt worden.
Neus gebruiken. EN heel goed opwarmen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik nu kale pasta opeet van gisteren wat ik niet in de koelkast heb gezet (dichte pan) kan ik daar dan ziek van worden? Bij rijst namelijk wel..
3 pantalons die goed passen en een Le Dub overhemd voor die prijs is de uitdaging wel waardquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef loveli het volgende:
Voor 200 euro kopen? Een hotelkamer is goedkoper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |