Ze heeft gelijk ook. Dit soort gedachten zijn echt niet realistisch DaD. En dat is een understatement.quote:
en ik had zo snel ge-edit! wat lust je niet aan broccoli? Want het recept dat ik net vertelde, dat smaakt zo anders dan tot snot gekookte broccoli...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heul niet.
En ik lust geen broccoli nee.
* Viking84 hides.
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
lust je broccoli vik? Als je vanavond nu eens een broccoli in roosjes snijdt, in een kom wat olijfolie met zout, wat citroensap en citroenschil mengt, daar die broccoliroosjes doorheen gooit, mengt en in een ovenschaal legt..20 minuutjes in de oven, en je hebt heerlijke broccoli, en dat smaakt vast heel erg lekker bij die pesto kip!
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Beh, ik ga zo beginnen aan een open sollicitatiebrief waar ik al weken tegenop zie. Ik wil een outstanding brief schrijven en als ik niet word uitgenodigd voor een gesprek, denk ik meteen dat mijn brief niet goed genoeg is. En ik weet dat mijn brieven goed zijn, maar als ze niet goed genoeg zijn om me uit te nodigen voor een gesprek (en dat zal ws eerder aan m'n cv liggen dan aan m'n brief, dat weet ik ook wel), dan is mijn brief niet goed genoeg. Een goede brief is nu een brief waarmee ik tķch word uitgenodigd, ondanks mijn schamele werkervaring! Pff, iets met de lat erg hoog leggen
.
220-250, denk ik. Ik doe meestal maar wat. In de oven totdat de broccoli net wat verkleurd, richting het zwarte..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Klinkt goed! Op welke temperatuur zet je de oven ongeveer? 200 of zo?
Mijn cv kan ook al niet echt de doorslag biedenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vik, de brief boeit eigenlijk helemaal niet. Het is een introductie voor je cv. Het moet enthousiasme uitstralen en zonder taalfouten zijn. En eventueel nog een een paar highlights aanstippen. Meer niet. Als er niets geks staat in je brief waarop ze je afwijzen, geeft je cv verder de doorslag.
Ik solliciteer tegenwoordig ook niet meer op banen waarbij ik een brief moet schrijven. Laat me door iemand introduceren en verwijs voor mijn cv naar Linkedin.
Oktober 2007 hier :pquote:Op maandag 10 januari 2011 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben al heel erg lang niet op vakantie geweestjuli 2009 voor het laatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat valt idd onder het kopje lekker boeiendquote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Augustus 2008 hier. Praagquote:Op maandag 10 januari 2011 10:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oktober 2007 hier :p
Deze zomer willen we weer eens gaan. Misschien Noorwegen of Zweden <3
^^^quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
misschien is het tijd om eens met een psycholoog te gaan praten?
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! V1ZoR, wat een verhaal zeg...Ik zou het ook niet doen...
In het kader van non-news: Slachtoffer van schietpartij Arizona geboren op 9/11. Natuurlijk, ontzettend shit, wat daar gebeurd is, maar ik vind dit nou niet zo relevant...
Ja, kut is dat. Ik weet dat ik dat vroeger ook heel erg had. En soms nog steeds - getrouwd en wel ^^ Gaat wel steeds beter, mgoed, ben er (aan mn zelfvertrouwen dan) al aan het werken sinds mijn 15e/16e.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word gewoon onzeker van dat hele nieuwe relatiegedoe. Ik ben me er te zeer van bewust dat het allemaal zomaar voorbij kan zijn, ik durf me niet bloot te geven, en ik heb te veel bevestiging nodig van Baardmans. En die zei gister dat 'ie ook ruimte nodig heeft, en daar bedoelde 'ie niets mee, en ik heb zelf ook ruimte nodig dus dat is helemaal niet erg, maar ik voel dat meteen als kritiek en pffffff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat kan geen toeval zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook op 9/11 geboren is en die had een huisgenoot met de voorletters W.T.C.
^^quote:
Oktober 2007 was Keniaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Augustus 2008 hier. Praag.
Ik ben zelf nog nooit echt op vakantie geweest, alleen stedentrips. Had gehoopt dat het er dit jaar in zou zitten, maar nee.
ik zit nog in Duitsland!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Heb je iets van een wake up light ofzo daaro in Sweden? Kan helpen
Het helpt bij mij iig al, en ik zit niet halve dagen in het donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |