abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 januari 2011 @ 13:00:31 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91110639
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen :').
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_91110911
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen :').
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren :X.
Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
pi_91110916
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook ja. :) Niet dat je dan nooit saaie dingen doet, maar iets intellectueel uitdagenders kan ik niet verzinnen.
Natuurlijk gaat dat je lukken! :* Hoe is het eigenlijk met de studieplannen en bijbehorend gedoe?
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo leren :X Het moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91110923
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.
Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs :). En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 10 januari 2011 @ 13:08:53 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91111013
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Je wilt je kinderen vermoorden??? :'(
Nee. Natuurlijk niet :P
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet :X
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:09:34 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91111039
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
Daar ga ik wel gebruik van maken :Y. Dank je.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:10:01 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91111062
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs :). En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd was O+ Zoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91111260
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo leren :X Het moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
Oh, succes dan! Don't worry, je kunt het! :Y
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91111438
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar ga ik wel gebruik van maken :Y. Dank je.
Sure, stuur maar door. Ben wel tussen 14.30u en 18.00u les aan het geven.
pi_91111568
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd was O+ Zoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht :')
Aww O+ ik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder :Y) ". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest :@ zou ik best wel weer willen, soms.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:24:16 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91111693
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Aww O+ ik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder :Y) ". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest :@ zou ik best wel weer willen, soms.
:D

Wijze vrouw, die mevrouw Schoutens! :+ O+

Dat echt kláár zijn is ook fijn inderdaad :Y Gewoon, ya chao, naar huis en niks meer aan het bolletje, behalve als er ECHT iets mafs is gebeurt die dag :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:24:51 #287
70532 loveli
N
pi_91111711
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Natuurlijk niet :P
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet :X
O+
crap in = crap out
pi_91111717
Ik vind mn bijbaantje op middelbare school wel heel erg leuk. Dat je het kwartje ziet vallen en dat ze dan komen vertellen dat het ook dankzij jou is :P. Er is veel voor nodig om het zo uit te leggen dat ze het snappen, voelt gewoon goed als het gelukt is en die leerlingen ook blij zijn. En verzorgingshuis, dat was ook leuk, op een andere manier. Maar iets teveel routine voor mij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91111744
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken. *O*. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:26:05 #290
70532 loveli
N
pi_91111759
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat zijn de pareltjes van de dag!
crap in = crap out
pi_91111772
ik heb jaren in de horeca gewerkt en dat mis ook nog wel eens...

En ik heb ook in een (computer) winkel gewerkt en daar mocht ik bedrijfsleidster worden.
Toch nog wel even over getwijfeld omdat ik het werk echt heel erg leuk vond. Maar ja ik had wel zo'n vermoeden dat ik het uiteindelijk toch de saai zou gaan vinden. Maar ik mis het nog wel eens. Die klant interactie en zo.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91111804
Poeh, ik ben een beetje gedesorienteerd... We lagen vannacht pas om half 4 in bed omdat vriendje voor zijn werk naar Amsterdam moest en vroeg of ik hem even kon helpen. Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat het al middag is. :+

DaD: je kunt het gewoon wel, problem solved. :7 Maar, leuk! Kun je er iets meer over vertellen of niet?
pi_91111954
Net thuis!
DaD: vertel?
Vanmiddag heb ik ook een gesprek dat me qua werk mogelijk verder kan brengen... Ben benieuwd!
Maar eerst eindelijk weer eens elektrisch tandenpoetsen en mn haar wassen met shampoo die niet naar kerels ruikt :s)
  maandag 10 januari 2011 @ 13:31:56 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91111986
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken. *O*. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
Leuk! *O*. Wat ga je doen dan? :P. Iets op school?
Niet meer actief op Fok!
pi_91112039
@Mini:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:36:10 #296
70532 loveli
N
pi_91112125
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
crap in = crap out
pi_91112195
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
:P
pi_91112239
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Mini:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leuk, zo kun je eens op een andere manier met je vak bezig zijn. :)

Trouwens, ik was bij mijn laatste stage ook bang omdat er veel dingen waren die ik niet kon, maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Zolang je maar bereid bent om wat je niet kunt te leren. En dat zit bij jou wel goed, want je bent slim én gemotiveerd.

Puff: succes bij je gesprek, hopelijk komt er iets uit!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:39:21 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91112273
Ja dat woord 'excellent' (maar dan in het Engels :P) voegde mijn school ook aan haar naam toe :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:39:47 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91112293
vol?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')