Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen.
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren.
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo lerenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook ja.Niet dat je dan nooit saaie dingen doet, maar iets intellectueel uitdagenders kan ik niet verzinnen.
Natuurlijk gaat dat je lukken!Hoe is het eigenlijk met de studieplannen en bijbehorend gedoe?
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijsquote:Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.
Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
Nee. Natuurlijk nietquote:
Daar ga ik wel gebruik van makenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd wasquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs. En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
Oh, succes dan! Don't worry, je kunt het!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo lerenHet moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
Sure, stuur maar door. Ben wel tussen 14.30u en 18.00u les aan het geven.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel gebruik van maken. Dank je.
Awwquote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd wasZoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Awwik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder
". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest
zou ik best wel weer willen, soms.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Natuurlijk niet![]()
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet
Dat zijn de pareltjes van de dag!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Awwik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder
". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest
zou ik best wel weer willen, soms.
Leuk!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken.. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Mini:Klinkt leuk, zo kun je eens op een andere manier met je vak bezig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ik was bij mijn laatste stage ook bang omdat er veel dingen waren die ik niet kon, maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Zolang je maar bereid bent om wat je niet kunt te leren. En dat zit bij jou wel goed, want je bent slim én gemotiveerd.
Puff: succes bij je gesprek, hopelijk komt er iets uit!Are you pondering what I'm pondering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |