abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91108363
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Net als beharing bij een man vind ik opleiding niet zo relevant. Maar dat heeft misschien meer te maken met de levensfase waar ik in zit en waar opleiding er niet toe doet, maar vooral wat je competenties zijn. M.i. hechten jullie te veel waarde aan papiertjes.
Op beide gebieden maakt het ook eigenlijk helemaal niks uit wat je van tevoren denkt, want als je tegen iemand aanloopt en verliefd wordt maakt het echt niet meer uit of hij op papier aan de criteria voldoet. :P

Vik: bijna alle "symptomen" van psychologische aandoeningen zijn niet meer dan uitvergrote versies van normale karaktertrekken, dus dat je aan zoiets voldoet zegt helemaal niks. :)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 10 januari 2011 @ 11:53:04 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91108365
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat je hoort te leren op het HBO en niet pas tijdens een kopopleiding (als je dus al een vierjarige opleiding hebt afgerond).
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:53:48 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91108403
Ik ga koken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:55:08 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108444
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Aan het opleidingsinstituut ^O^ (Windesheim dus).
Niet meer actief op Fok!
pi_91108452
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*kras ;(

Nou het is meer dat ik vaak met verbazing lees wat voor 'eisen' er worden gesteld aan anderen en aan zichzelf. En daar is de beharing een voorbeeld van, maar ook de irreele perfectionistische verwachtingen die velen hier hebben ten aanzien van de eigen prestaties en het figuur.

Ik verwacht gewoon veel minder van mezelf en anderen.
Ik ben het meer dan eens wb de andere punten, maar die beharing.........

Ook niet eens echt, zolang er geen rughaar is, dan knap ik er niet op af. Ik vind het alleen mooier zoals ik het beschreef, maar als iemand flink borsthaar heeft en verder wel ideaal is dan is het ook ineens minder belangrijk. Maar bij rughaar trek ik de grens. :+
  maandag 10 januari 2011 @ 11:57:17 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108511
Haaihaai. :)

Tink: ik denk dat het stellen van onrealistische eisen misschien júist ligt aan de hoge opleiding van velen hier, het wordt je aangeleerd om kritisch te denken, the (over)analyseren, perfectionistisch te zijn, etcetera :P Misschien heeft het dan even tijd nodig om hier over heen te komen, zeg maar, zoals jij en loveli en VMW en Co, jullie hebben wat meer levenservaring ná een (al dan niet afgeronde) opleiding. Voor merendeel in het topique moet dit nog komen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91108519
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu? :P

Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91108540
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Even in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een prima vent. ^O^

Co:

Opgelost. :Y)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:58:36 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108556
Coco O+

Souuuuuuuuulmate :Y)
pi_91108571
Ik vind het niet van slimheid getuigen om andere mensen af te rekenen op het papiertje dat ze behaald hebben. Slimheid en intelligentie komen in vele vormen :)

Op mijn werk bijv. zijn mensen die een veel hoger IQ hebben dan ik. Moeilijke berekeningen zullen zij sneller doen. Maar om te zeggen dat ze "slimmer" zijn? Hooguit hebben ze andere sterke punten dan ik...
pi_91108597
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:Y
pi_91108607
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco O+

Souuuuuuuuulmate :Y)
*;
pi_91108623
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten. O+ Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:02:36 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108695
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu? :P

Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
Ik zat op een school voor speciaal onderwijs die onder mijn niveau lag (mavo was het hoogste niveau daar). Dus ik heb echt 3 jaar lang te horen gekregen hoe slim ik wel niet was vgl met andere slechthorenden die vaak een taal- en/of onderwijsachterstand hadden. En ik zat ook nog eens met kinderen in de klas die 2 jaar ouder waren dan ik, omdat zij eerst nog één of twee schakeljaren moesten doen voor ze aan de middelbare school toe waren. Nou ja, het was iig een leuke tijd :P. Weinig doen, toch goeie cijfers halen en veel ouwehoeren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91108716
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Co:
[ afbeelding ]
Opgelost. :Y)
Man van coco klinkt inderdaad als een prima meneer met wie ik het zou kunnen vinden!

En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
pi_91108747
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten. O+ Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
Dat ja. ik val niet op kleine mannen, kale mannen, of Duitse mannen :+ ...En zie wat nu al 2,5 jaar met mij samen is...
pi_91108753
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op een iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
:D
pi_91108767
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
pi_91108790
Middag! :W

Heb nogal een discussie aangewakkerd zie ik. :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91108862
Even tussendoor, met je hersens niet gebruiken bedoel ik niet dat je een lagere opleiding doet dan je zou kunnen. Je kan je hersenen ook op andere vlakken gebruiken dan je werk en opleiding. Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.

Ik heb niet het idee dat VMW en loveli in mijn criteria dom zijn :). En dat zeg ik niet om een rel te voorkomen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:08:31 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108895
Ik heb bij voorkeur iemand die niet per se slimmer is dan ik, maar wel meer weet, zodat ik nog iets van haar kan opsteken :+. Maar niet op alle vlakken aub, want daar kan ik ook weer niet tegen :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:08:36 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108898
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
Ben ik met je eens! :Y Ik heb het idee dat er vaak een soort eisenpakketje gesteld wordt aan een eventuele partner (zo'n kledingstijl, zo'n heetheids-quotetiënt, zo'n opleiding, etc.), maar dat interesses vaak maar tot op bepaalde hoogte worden meegenomen ofzo? Dan krijg je zo'n ouderwetse man/vrouw dichotomie, waarin bepaalde trekken/hobbies worden gezien als 'nouja da's typisch voor vrouwen' en andersom voor mannen.
Wat natuurlijk bull is, veelal.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:09:53 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108936
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.

Ja maar dat doet toch niemand? :P. Verder ben je imho niet verplicht hersens waar je niet om gevraagd hebt te gebruiken :P. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Zolang je maar zelf opdraait voor de gevolgen van het niet gebruiken van je hersenen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:11:06 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108975
Water voor de eitjes kookt! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109024
En nu zit ik alwéér in de trein! Dat maakt het al zeker 30 uur sinds donderdag. Nu weer even genoeg van :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')