Op beide gebieden maakt het ook eigenlijk helemaal niks uit wat je van tevoren denkt, want als je tegen iemand aanloopt en verliefd wordt maakt het echt niet meer uit of hij op papier aan de criteria voldoet.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Net als beharing bij een man vind ik opleiding niet zo relevant. Maar dat heeft misschien meer te maken met de levensfase waar ik in zit en waar opleiding er niet toe doet, maar vooral wat je competenties zijn. M.i. hechten jullie te veel waarde aan papiertjes.
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je hoort te leren op het HBO en niet pas tijdens een kopopleiding (als je dus al een vierjarige opleiding hebt afgerond).
Aan het opleidingsinstituutquote:Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Ik ben het meer dan eens wb de andere punten, maar die beharing.........quote:Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*kras![]()
Nou het is meer dat ik vaak met verbazing lees wat voor 'eisen' er worden gesteld aan anderen en aan zichzelf. En daar is de beharing een voorbeeld van, maar ook de irreele perfectionistische verwachtingen die velen hier hebben ten aanzien van de eigen prestaties en het figuur.
Ik verwacht gewoon veel minder van mezelf en anderen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Even in spoiler:Klinkt als een prima vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Co:
Opgelost.![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt als een prima vent.![]()
Ik zat op een school voor speciaal onderwijs die onder mijn niveau lag (mavo was het hoogste niveau daar). Dus ik heb echt 3 jaar lang te horen gekregen hoe slim ik wel niet was vgl met andere slechthorenden die vaak een taal- en/of onderwijsachterstand hadden. En ik zat ook nog eens met kinderen in de klas die 2 jaar ouder waren dan ik, omdat zij eerst nog één of twee schakeljaren moesten doen voor ze aan de middelbare school toe waren. Nou ja, het was iig een leuke tijdquote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu?
Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
Man van coco klinkt inderdaad als een prima meneer met wie ik het zou kunnen vinden!quote:Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt als een prima vent.![]()
Co:
[ afbeelding ]
Opgelost.
Dat ja. ik val niet op kleine mannen, kale mannen, of Duitse mannenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten.Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op een iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
Ben ik met je eens!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
Ja maar dat doet toch niemand?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |