abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91108363
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
Net als beharing bij een man vind ik opleiding niet zo relevant. Maar dat heeft misschien meer te maken met de levensfase waar ik in zit en waar opleiding er niet toe doet, maar vooral wat je competenties zijn. M.i. hechten jullie te veel waarde aan papiertjes.
Op beide gebieden maakt het ook eigenlijk helemaal niks uit wat je van tevoren denkt, want als je tegen iemand aanloopt en verliefd wordt maakt het echt niet meer uit of hij op papier aan de criteria voldoet. :P

Vik: bijna alle "symptomen" van psychologische aandoeningen zijn niet meer dan uitvergrote versies van normale karaktertrekken, dus dat je aan zoiets voldoet zegt helemaal niks. :)
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 10 januari 2011 @ 11:53:04 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91108365
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is ook iets wat je hoort te leren op het HBO en niet pas tijdens een kopopleiding (als je dus al een vierjarige opleiding hebt afgerond).
En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:53:48 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91108403
Ik ga koken.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:55:08 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108444
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ligt dat dat dan aan hen of aan het opleidingsinstituut als geen van de HBO-ers die schijnbaar geleerd heeft?
Aan het opleidingsinstituut ^O^ (Windesheim dus).
Niet meer actief op Fok!
pi_91108452
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*kras ;(

Nou het is meer dat ik vaak met verbazing lees wat voor 'eisen' er worden gesteld aan anderen en aan zichzelf. En daar is de beharing een voorbeeld van, maar ook de irreele perfectionistische verwachtingen die velen hier hebben ten aanzien van de eigen prestaties en het figuur.

Ik verwacht gewoon veel minder van mezelf en anderen.
Ik ben het meer dan eens wb de andere punten, maar die beharing.........

Ook niet eens echt, zolang er geen rughaar is, dan knap ik er niet op af. Ik vind het alleen mooier zoals ik het beschreef, maar als iemand flink borsthaar heeft en verder wel ideaal is dan is het ook ineens minder belangrijk. Maar bij rughaar trek ik de grens. :+
  maandag 10 januari 2011 @ 11:57:17 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108511
Haaihaai. :)

Tink: ik denk dat het stellen van onrealistische eisen misschien júist ligt aan de hoge opleiding van velen hier, het wordt je aangeleerd om kritisch te denken, the (over)analyseren, perfectionistisch te zijn, etcetera :P Misschien heeft het dan even tijd nodig om hier over heen te komen, zeg maar, zoals jij en loveli en VMW en Co, jullie hebben wat meer levenservaring ná een (al dan niet afgeronde) opleiding. Voor merendeel in het topique moet dit nog komen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91108519
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu? :P

Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
pi_91108540
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Even in spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een prima vent. ^O^

Co:

Opgelost. :Y)
  maandag 10 januari 2011 @ 11:58:36 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108556
Coco O+

Souuuuuuuuulmate :Y)
pi_91108571
Ik vind het niet van slimheid getuigen om andere mensen af te rekenen op het papiertje dat ze behaald hebben. Slimheid en intelligentie komen in vele vormen :)

Op mijn werk bijv. zijn mensen die een veel hoger IQ hebben dan ik. Moeilijke berekeningen zullen zij sneller doen. Maar om te zeggen dat ze "slimmer" zijn? Hooguit hebben ze andere sterke punten dan ik...
pi_91108597
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

:Y
pi_91108607
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco O+

Souuuuuuuuulmate :Y)
*;
pi_91108623
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten. O+ Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:02:36 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108695
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat van die bronnen wist ik bijvoorbeeld op de middelbare school ook nog niet, was ik dan toen dommer dan nu? :P

Verder herken ik het wel hoor, de boekentaal en de mensen die raar reageren op een slim kind. Maar dat waren net zo goed de mensen die even slim waren en er niet tegen konden dat ze niet de enige waren, om maar iets te noemen.
Ik zat op een school voor speciaal onderwijs die onder mijn niveau lag (mavo was het hoogste niveau daar). Dus ik heb echt 3 jaar lang te horen gekregen hoe slim ik wel niet was vgl met andere slechthorenden die vaak een taal- en/of onderwijsachterstand hadden. En ik zat ook nog eens met kinderen in de klas die 2 jaar ouder waren dan ik, omdat zij eerst nog één of twee schakeljaren moesten doen voor ze aan de middelbare school toe waren. Nou ja, het was iig een leuke tijd :P. Weinig doen, toch goeie cijfers halen en veel ouwehoeren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91108716
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 11:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Co:
[ afbeelding ]
Opgelost. :Y)
Man van coco klinkt inderdaad als een prima meneer met wie ik het zou kunnen vinden!

En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
pi_91108747
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:00 schreef Ewelina het volgende:
Oh, en wat betreft de liefde: zolang ie maar leuk is. En leuk komt in vele vormen en maten. O+ Als ik iemand ga afwijzen om één of andere stomme reden (foute kleding bijv) is dat eerder een teken dat ik diegene gewoon niet leuk genoeg vind.
Dat ja. ik val niet op kleine mannen, kale mannen, of Duitse mannen :+ ...En zie wat nu al 2,5 jaar met mij samen is...
pi_91108753
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef conleche het volgende:
En nee, VMW, dat doet mijn libido geen goed, die veet op een iemands nachtkastje. Want dan heeft hij én haar én hij stinkt. Ik geef hem door.
:D
pi_91108767
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
pi_91108790
Middag! :W

Heb nogal een discussie aangewakkerd zie ik. :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91108862
Even tussendoor, met je hersens niet gebruiken bedoel ik niet dat je een lagere opleiding doet dan je zou kunnen. Je kan je hersenen ook op andere vlakken gebruiken dan je werk en opleiding. Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.

Ik heb niet het idee dat VMW en loveli in mijn criteria dom zijn :). En dat zeg ik niet om een rel te voorkomen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:08:31 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108895
Ik heb bij voorkeur iemand die niet per se slimmer is dan ik, maar wel meer weet, zodat ik nog iets van haar kan opsteken :+. Maar niet op alle vlakken aub, want daar kan ik ook weer niet tegen :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:08:36 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91108898
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ongetwijfeld heb ik een slimmere vent dan ik ben. Andersom werkte het ook best, op zich.
De interesses zijn ook belangrijk in deze, je hoeft niet eens 'dezelfde taal te spreken', maar als je elkaars dingen niet boeiend vindt, schiet t echt niet op!
Ben ik met je eens! :Y Ik heb het idee dat er vaak een soort eisenpakketje gesteld wordt aan een eventuele partner (zo'n kledingstijl, zo'n heetheids-quotetiënt, zo'n opleiding, etc.), maar dat interesses vaak maar tot op bepaalde hoogte worden meegenomen ofzo? Dan krijg je zo'n ouderwetse man/vrouw dichotomie, waarin bepaalde trekken/hobbies worden gezien als 'nouja da's typisch voor vrouwen' en andersom voor mannen.
Wat natuurlijk bull is, veelal.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:09:53 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108936
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Chicolate het volgende:
Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.

Ja maar dat doet toch niemand? :P. Verder ben je imho niet verplicht hersens waar je niet om gevraagd hebt te gebruiken :P. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Zolang je maar zelf opdraait voor de gevolgen van het niet gebruiken van je hersenen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:11:06 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91108975
Water voor de eitjes kookt! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109024
En nu zit ik alwéér in de trein! Dat maakt het al zeker 30 uur sinds donderdag. Nu weer even genoeg van :P
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 12:12:42 #226
70532 loveli
N
pi_91109027
quote:
Even tussendoor, met je hersens niet gebruiken bedoel ik niet dat je een lagere opleiding doet dan je zou kunnen. Je kan je hersenen ook op andere vlakken gebruiken dan je werk en opleiding. Het domme is voor mij vooral heel erg lui zijn, je leven lang vakken vullen met een IQ van 160 en daar ongelooflijk trots op zijn.

Ik heb niet het idee dat VMW en loveli in mijn criteria dom zijn :). En dat zeg ik niet om een rel te voorkomen.
M'n IQ is iets lager, maar ben niet trots op m'n werk :P
en ik vind dat iedereen z'n papiertje moet halen
crap in = crap out
pi_91109054
Afgezien van scholing en hoe slim hij wel of niet is, ik vind mijn vriendje zo O+ en :9 en lief!

Hij is nu aan het leren en hij kijkt heel moeilijk terwijl op de achtergrond de klassieke versies van musicalhits klinken O+
  maandag 10 januari 2011 @ 12:13:42 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91109068
Drie dagen gedwongen in een huis met mijn familie en ik krijg echt moordneigingen :X En dan moet ik nog minimaal een week voor ik weer naar buiten mag :'( Voel me echt opgesloten en dan moet ik ook nog twee kleine zieke kinderen vermaken en hun problemen oplossen (als schoolboeken kwijtraken :( ). Wat heb ik er vreselijk de pest in.
pi_91109202
Stelde het eigenlijk ook niet als eis, was alleen een beetje flauw van de 13 in een dozijn SPWers die houden van films, muziek en uitgaan...
Zocht gewoon wat meer diepgang dan dat ik de laatste tijd was tegen gekomen.

Nu dus iets met een plasticindustrie medewerkster die gek is van voetbal en 'shopppen' :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91109221
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja maar dat doet toch niemand? :P. Verder ben je imho niet verplicht hersens waar je niet om gevraagd hebt te gebruiken :P. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Zolang je maar zelf opdraait voor de gevolgen van het niet gebruiken van je hersenen.
In de vriendengroep van mn jongste broertje is het echt ongelooflijk stoer om niet te leren. Dat hebben de minder intelligente jongens verzonnen, en dreigen de jongens die nu nog vwo/havo doen over te nemen. En dan opmerkingen als "ja ik ga écht geen hbo doen hoor, dat is voor nerds". Sorry, maar die jongens vind ik dom :).

Gelukkig kent slim vele vormen, net als dom.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:18:30 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91109225
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef V1z0R het volgende:
Stelde het eigenlijk ook niet als eis, was alleen een beetje flauw van de 13 in een dozijn SPWers die houden van films, muziek en uitgaan...
Zocht gewoon wat meer diepgang dan dat ik de laatste tijd was tegen gekomen.

Nu dus iets met een plasticindustrie medewerkster die gek is van voetbal en 'shopppen' :D
Ik houd ook van films en muziek :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109242
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ben ik met je eens! :Y Ik heb het idee dat er vaak een soort eisenpakketje gesteld wordt aan een eventuele partner (zo'n kledingstijl, zo'n heetheids-quotetiënt, zo'n opleiding, etc.), maar dat interesses vaak maar tot op bepaalde hoogte worden meegenomen ofzo? Dan krijg je zo'n ouderwetse man/vrouw dichotomie, waarin bepaalde trekken/hobbies worden gezien als 'nouja da's typisch voor vrouwen' en andersom voor mannen.
Wat natuurlijk bull is, veelal.
Dat van die gezamelijke interesses...........dat staat als allerhoogste op mijn eisenpakket. En nu ben ik even heel serieus. Want als je met iemand oud wilt worden, dan is dat imo het allerbelangrijkst. :Y
  maandag 10 januari 2011 @ 12:19:17 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91109258
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

In de vriendengroep van mn jongste broertje is het echt ongelooflijk stoer om niet te leren. Dat hebben de minder intelligente jongens verzonnen, en dreigen de jongens die nu nog vwo/havo doen over te nemen. En dan opmerkingen als "ja ik ga écht geen hbo doen hoor, dat is voor nerds". Sorry, maar die jongens vind ik dom :).

Dat is waar :).

Maar nu hebben we het over pubers, die kunnen de gevolgen van hun 'geen zin hebben om te leren' nog niet overzien, dus moet je ze gewoon naar school schoppen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 12:19:38 #234
70532 loveli
N
pi_91109272
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat van die gezamelijke interesses...........dat staat als allerhoogste op mijn eisenpakket. En nu ben ik even heel serieus. Want als je met iemand oud wilt worden, dan is dat imo het allerbelangrijkst. :Y
Belangrijker dan rughaar?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 12:19:56 #235
70532 loveli
N
pi_91109283
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik houd ook van films en muziek :o.
En ik van voetbal en shoppen :')
crap in = crap out
pi_91109287
Waarom zo lang Tink? Dat van die gasten en vis en vijf dagen vind ik vaak een prima maatstaaf. Kan je ook niet ff ontsnappen?
Net thuis van je toffe vakantie en dan alweer familie, vast heeel vermoeiend!
  maandag 10 januari 2011 @ 12:22:41 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91109382
quote:

[..]

Eens! *O*
  maandag 10 januari 2011 @ 12:23:47 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91109410
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Overigens ben ik daar bij mijn nichtje van 11 ook wel een beetje bang voor.

Ze zit nu in groep 8 en gaat gymnasiumadvies krijgen, mogelijk gaat ze zelfs TTO doen.
Maar ze zou best eens een lastige puber kunnen worden en daarmee haar gymnasium kunnen verknallen. Zou zo zonde zijn :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109446
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Overigens ben ik daar bij mijn nichtje van 11 ook wel een beetje bang voor.

Ze zit nu in groep 8 en gaat gymnasiumadvies krijgen, mogelijk gaat ze zelfs TTO doen.
Maar ze zou best eens een lastige puber kunnen worden en daarmee haar gymnasium kunnen verknallen. Zou zo zonde zijn :X.
Wat is TTO?
pi_91109463
Joh Vik, dat komt vaak heus wel goed, uiteindelijk. Mijn gedachte is dat iedereen ooit terechtkomt waar 't zou moeten. Of je nou met je Gymnasiumdiploma dolgelukkig wordt als banketbakker, of met je VMBO-diploma je keihard omhoogwerkt tot de top van het bedrijfsleven. Je middelbare school is zo'n beetje de minst belangrijke graadmeter voor de rest van je leven. Qua niveau dan, het kan natuurlijk wel uitmaken of je nou een gelukkige tijd hebt gehad op die school of niet. Dus gun haar eerst dat eens, en maak je dan zorgen om haar diploma. Als zij een lastige puber wordt en daar (samen met haar ouders) uiteindelijk goed uitkomt, dan zorgt dat voor een stuk betere ontwikkeling dan een gemakkelijke puber met hoge cijfers. Die krijgen het later vaak een stuk lastiger.

/jufrant

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 12:26:11 ]
pi_91109475
Mensen die niet van muziek houden wantrouw ik wel een beetje. :P Al is het maar trance ofzo, daar hou ik dan zelf niet van maar zo leer je nog eens iets nieuws kennen...

Verder eens met Maria over mannen- en vrouwendingen. Ik vind het zo leuk om samen met vriendje SF-series te kijken, of te gamen. O+ Ik hoorde laatst nog van mensen die echt moeten onderhandelen wat er op tv gekeken wordt (meidenseries versus actiefilm bijvoorbeeld), dat gebeurt bij ons echt nooit.

Vik: ik was ook een behoorlijk lastige puber, maar uiteindelijk was het toch ook mijn eer te na om het niet te halen. :P Komt vast wel goed. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 12:26:07 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91109476
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is TTO?
tweetalig onderwijs.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109504
quote:

maar als iemand dat IQ van 160 heeft en gelukkig is met het feit dat hij vakken vult, wie ben jij dan om hem te veroordelen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91109526
Mijn lijstje vandaag:

O: Twee boterhammen kaas/komkommer, glas optimel
S: drie uur lang luisteren naar kappersdamesverhalen ;( maar nu weer krullen in m'n haar O+
L: Krentebol kaas, boterham kipkerriesalade, thee
T: Appel, mandarijn, koffie verkeerd
D: Nasi met kip
T: Yoghurt met iets
pi_91109532
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh Vik, dat komt vaak heus wel goed, uiteindelijk. Mijn gedachte is dat iedereen ooit terechtkomt waar 't zou moeten. Of je nou met je Gymnasiumdiploma dolgelukkig wordt als banketbakker, of met je VMBO-diploma je keihard omhoogwerkt tot de top van het bedrijfsleven. Je middelbare school is zo'n beetje de minst belangrijke graadmeter voor de rest van je leven. Qua niveau dan, het kan natuurlijk wel uitmaken of je nou een gelukkige tijd hebt gehad op die school of niet. Dus gun haar eerst dat eens, en maak je dan zorgen om haar diploma.

/jufrant
dat denk ik ook. Ik heb de havo gedaan, en daar zesjes gehaald. had absoluut geen zin om te leren, volleybalde liever 5x in de week, met daarnaast 2x muziekles en 1x paardrijden....Daarna ben ik een jaar naar het buitenland gegaan, en dat heeft me een andere persoon gemaakt. Als ik het vwo gedaan had, was ik niet naar het buitenland gegaan, en niet de persoon geweest die ik nu ben denk ik...en was ik denk ik ook niet op die plaats uitgekomen waar ik nu zit.

Ik denk dat mijn leraren van de havo wel heel verrast zijn als ze zouden horen dat ik overweeg te gaan promoveren..
pi_91109552
Je kan best een rotpuber zijn en zo de middelbare doorwandelen hoor, ken er zat!
Deens brood is op. Dat is wel stom, allemaal gezoete zooi daar.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:28:08 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91109555
Maar mijn eitjes zijn achter de kiezen, dus nu ga ik echt even broeden op m'n sollibrief :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_91109586
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Drie dagen gedwongen in een huis met mijn familie en ik krijg echt moordneigingen :X En dan moet ik nog minimaal een week voor ik weer naar buiten mag :'( Voel me echt opgesloten en dan moet ik ook nog twee kleine zieke kinderen vermaken en hun problemen oplossen (als schoolboeken kwijtraken :( ). Wat heb ik er vreselijk de pest in.
da's denk ik omdat je je al rot voelt. Probeer er het beste van te maken Tink, de vrijheid lurkt als je weer beter bent ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91109589
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:

S: drie uur lang luisteren naar kappersdamesverhalen ;( maar nu weer krullen in m'n haar O+
als er groenten in je nasi zitten, vind ik dit een mooi lijstje. Als er geen groenten in je nasi zitten, vind ik dit geen mooi lijstje. En met groenten bedoel ik, veel groenten..
pi_91109601
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als er groenten in je nasi zitten, vind ik dit een mooi lijstje. Als er geen groenten in je nasi zitten, vind ik dit geen mooi lijstje. En met groenten bedoel ik, veel groenten..
Er gaat een groot pak nasigroentemix door, met kool en prei en taugé en ui en andere shizzle (800 gram), dus dat zit wel goed *). Ohja, en nog twee zielige paprika's die ik over heb. En een halve wortel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 12:30:01 ]
pi_91109617
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn lijstje vandaag:

ik geloof dat ik dit een mooi lijstje vind!
pi_91109622
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Joh Vik, dat komt vaak heus wel goed, uiteindelijk. Mijn gedachte is dat iedereen ooit terechtkomt waar 't zou moeten. Of je nou met je Gymnasiumdiploma dolgelukkig wordt als banketbakker, of met je VMBO-diploma je keihard omhoogwerkt tot de top van het bedrijfsleven. Je middelbare school is zo'n beetje de minst belangrijke graadmeter voor de rest van je leven. Qua niveau dan, het kan natuurlijk wel uitmaken of je nou een gelukkige tijd hebt gehad op die school of niet. Dus gun haar eerst dat eens, en maak je dan zorgen om haar diploma. Als zij een lastige puber wordt en daar (samen met haar ouders) uiteindelijk goed uitkomt, dan zorgt dat voor een stuk betere ontwikkeling dan een gemakkelijke puber met hoge cijfers. Die krijgen het later vaak een stuk lastiger.

/jufrant
Goed gezegd. :)

Ik was op het laatst zwaar ongelukkig op school, maar uiteindelijk heb ik het wel afgemaakt. Van die tijd heb ik wel veel geleerd. Bij mijn vriend is het dubbeltje de andere kant op gevallen en hij is wel gestopt. Het is soms onhandig om geen diploma te hebben, maar ik zou niet willen zeggen dat hij slechter terecht is gekomen dan ik. Sterker nog, hij onderhoudt ons al een paar jaar terwijl ik lekker intellectueel loop te doen op de universiteit. :P
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 12:30:23 #253
70532 loveli
N
pi_91109633
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat denk ik ook. Ik heb de havo gedaan, en daar zesjes gehaald. had absoluut geen zin om te leren, volleybalde liever 5x in de week, met daarnaast 2x muziekles en 1x paardrijden....Daarna ben ik een jaar naar het buitenland gegaan, en dat heeft me een andere persoon gemaakt. Als ik het vwo gedaan had, was ik niet naar het buitenland gegaan, en niet de persoon geweest die ik nu ben denk ik...en was ik denk ik ook niet op die plaats uitgekomen waar ik nu zit.

Ik denk dat mijn leraren van de havo wel heel verrast zijn als ze zouden horen dat ik overweeg te gaan promoveren..
Dan had je andere dingen meegemaakt denk ik, vraag me af of je dan werkelijk niet de persoon was geworden die je nu bent. Vaak komt er toch wel uit wat erin zit, op welke manier dan ook. Denk ik.
crap in = crap out
pi_91109676
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is waar :).

Maar nu hebben we het over pubers, die kunnen de gevolgen van hun 'geen zin hebben om te leren' nog niet overzien, dus moet je ze gewoon naar school schoppen.
Je ziet het ook weleens bij volwassenen.

Ik kwam ooit een vrouw tegen in een magazijn die me vertelde dat ze nederlands had gestudeerd aan de universiteit. Vroeg me af wat ze daar dan deed en waarom ze zo gebrekkig nederlands sprak. Bleek het om een NT2 cursus te gaan :+. Dom, maar ook wel schattig O+.
pi_91109690
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan had je andere dingen meegemaakt denk ik, vraag me af of je dan werkelijk niet de persoon was geworden die je nu bent. Vaak komt er toch wel uit wat erin zit, op welke manier dan ook. Denk ik.
ik was vroeger altijd heel erg verlegen. Gepest op de middelbare school, onzeker over alles wat maar los en vast zat. Durfde in de winkel niet om brood te vragen, serieus!

Doordat ik naar Alaska ging moest ik opnieuw beginnen, nieuwe vrienden maken in een nieuw land in een nieuwe taal. Daar op school was ik ineens populair, omdat ik goed was in sport. Daardoor heb ik ervaren hoe het ook anders kon zijn, en ben ik weer terug in Nederland op een hele andere manier in het studeren gestapt. Ik denk dat als ik van het vwo naar de uni was gegaan, ik een muurbloemetje was gebleven...

Vast, was ik langzamerhand wel veranderd, maar die verandering heeft bij mij echt heel specifiek met een bepaalde tijd te maken...
  maandag 10 januari 2011 @ 12:33:01 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91109722
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zo lang Tink? Dat van die gasten en vis en vijf dagen vind ik vaak een prima maatstaaf. Kan je ook niet ff ontsnappen?
Net thuis van je toffe vakantie en dan alweer familie, vast heeel vermoeiend!
We zitten in ``quarantine`` en met familie bedoel ik mijn kinderen.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:33:48 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91109750
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik geloof dat ik dit een mooi lijstje vind!

Eensch! :Y)
pi_91109786
quote:
Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Goeie! Soms denk ik wel op een butterfly effect-achtige manier, en je zal het nooit weten, maar anders zal het met name je leven veranderen als je echt inzicht hebt gekregen ergens door. Hoe vaak gebeurt dat nou eigenlijk?
pi_91109800
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Eensch! :Y)
Tof.
pi_91109806
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Wijze woorden.

En nu voor sometink komplietlie different: ik heb nu een week bijgehouden wat ik eet, hoeveel ik sport en hoeveel ik afval en hoewel ik dus de eerste dagen behoorlijk snel afviel, is dat er later in de week weer bijgekomen, + 200 gram. ( }:| )Ik ga nog even een paar weekjes op dezelfde voet verder, omdat ik nu voor het eerst een inzicht ga krijgen in hoeveel kcals ik nu daadwerkelijk kan eten bij hoeveel sport, zonder aan te komen en hoeveel om af te vallen en hoeveel om gelijk te blijven.
pi_91109831
Ik benijd je niet, Tink. :{ Sterkte ermee. :*
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 12:36:53 #262
70532 loveli
N
pi_91109859
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je wilt je kinderen vermoorden??? :'(
crap in = crap out
  maandag 10 januari 2011 @ 12:38:20 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91109901
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik was vroeger altijd heel erg verlegen. Gepest op de middelbare school, onzeker over alles wat maar los en vast zat. Durfde in de winkel niet om brood te vragen, serieus!

Doordat ik naar Alaska ging moest ik opnieuw beginnen, nieuwe vrienden maken in een nieuw land in een nieuwe taal. Daar op school was ik ineens populair, omdat ik goed was in sport. Daardoor heb ik ervaren hoe het ook anders kon zijn, en ben ik weer terug in Nederland op een hele andere manier in het studeren gestapt. Ik denk dat als ik van het vwo naar de uni was gegaan, ik een muurbloemetje was gebleven...

Vast, was ik langzamerhand wel veranderd, maar die verandering heeft bij mij echt heel specifiek met een bepaalde tijd te maken...
And now you're stroooonger than yeeeesterday! O+ *O*

Goed zeg, om in zo'n situatie de keuze te nemen om naar Alaska te gaan!

Ik denk idd dat non-studie-gerelateerde dingen voor zoveel waardevolle persoonlijke groei kunnen zorgen! En ach dat is iedereen vast wel met me eens :+
Zo vond ik in Leeds het contact met mensen uit allerlei landen bijna interessanter dan de lessen :P En, misschien een stom voorbeeld, maar de keuze om te gaan zumbaën is ook best belangrijk geweest denk ik! Ik was altijd een sportfaler, en nu ging ik vrijwillig een sport doen, en ik vond het nog leuk ook, en ik ging er (aanvankelijk :P) in mn eentje heen, en ik ben er nog best okay in ook! Dat was best wel een boost voor mijn zelfvertrouwen :Y Net als ook dat ik me in Leeds in mn upje gered heb (wel weggebracht door vriendje, maar soit :+ )
pi_91109920
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maar als iemand dat IQ van 160 heeft en gelukkig is met het feit dat hij vakken vult, wie ben jij dan om hem te veroordelen?
Ah, ok. Thanks.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:39:53 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91109953
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Beterschaaps! :*
pi_91109989
Goede verhalen dames ^O^. Alaska, Engeland, gaaf! Ik stond ooit op het punt naar Peru te gaan voor een jaar, maar toen werd mijn vader ziek. Niet gegaan, en het is eigenlijk nog niet zolang zo dat ik me daarom niet meer een "loser" voel die niet heeft gereisd o.i.d. Want dat schijnt te moeten voor je ontwikkeling. Het ging toen niet, en later kwam het er niet meer van. En na dat steeds te hebben uitgelegd aan mensen kan ik nu gewoon zeggen "Nee, ik heb niet alleen gereisd nee. Is dat erg?". Ga ik gewoon nog doen, samen met m'n lief.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 12:41:30 ]
pi_91110077
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Goede verhalen dames ^O^. Alaska, Engeland, gaaf! Ik stond ooit op het punt naar Peru te gaan voor een jaar, maar toen werd mijn vader ziek. Niet gegaan, en het is eigenlijk nog niet zolang zo dat ik me daarom niet meer een "loser" voel die niet heeft gereisd o.i.d. Want dat schijnt te moeten voor je ontwikkeling. Het ging toen niet, en later kwam het er niet meer van. En na dat steeds te hebben uitgelegd aan mensen kan ik nu gewoon zeggen "Nee, ik heb niet alleen gereisd nee. Is dat erg?". Ga ik gewoon nog doen, samen met m'n lief.
Ik heb ook nooit gereisd. Ook nooit alleen op mezelf gewoond (meteen samen gaan wonen); ook niet op kamers gezeten. Heb niet echt het idee dat ik minder zelfstandig ben.

Het is toch normaal dat mijn moeder de was nog voor me doet? En 's avonds eten langsbrengt? Toch?
pi_91110099
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mijn inleveningsvermogen is te klein om te geloven dat het echt waar is. En ik zei al, als diegene zijn hersenen op een ander gebied gebruikt is het wat mij betreft prima. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen met bovengemiddelde intelligentie in een baan als vakkenvuller genoeg uitdaging vinden om niet verveeld te raken. Ik zal het niet zeggen, jouw leven jouw keuzes, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel dénk.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:45:19 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91110121
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:40 schreef Razztwizzle het volgende:
^O^
Het was voor mij (en schijnbaar voor Nynke!) goed voor het zelfvertrouwen enzo, maar ik zie niet waarom het een moetje zou zijn. En je bent nog zo jong, dus waarom zou het niet meer kunnen! Nog opties zat, als JIJ het wilt. Niet omdat het moet.

Ik doe trouwens vrolijk mee aan het overanalyseren :+ Ik probeer me momenteel o.a. te bedenken waarvan ik echt gelukkig zal gaan worden, qua werk, in de opties die ik heb _O- Hoe moet ik dat nu al weten :')
pi_91110218
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mijn inleveningsvermogen is te klein om te geloven dat het echt waar is. En ik zei al, als diegene zijn hersenen op een ander gebied gebruikt is het wat mij betreft prima. Ik kan me alleen niet voorstellen dat mensen met bovengemiddelde intelligentie in een baan als vakkenvuller genoeg uitdaging vinden om niet verveeld te raken. Ik zal het niet zeggen, jouw leven jouw keuzes, maar ik kan niet ontkennen dat ik het wel dénk.
Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.
Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
pi_91110381
Ach, ik voel me geen slecht of saai persoon omdat ik niet veel verder gereisd heb dan ik een stoeptegel kan gooien. Misschien komt het nog, maar zonder is het leven ook prima hoor.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:53:43 #272
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91110386
Ik heb laatst een goed gesprek gehad met het vriendje over beroepsperspectieven en ontwikkeling enzo! ^O^

Voor mij kwam daar uit dat ik mezelf wel een relaxt baantje zag hebben voor ongeveer 3 dagen per week, voor da monehz (administratief, boekhandel, zoiets! Misschien uitgeverij oids maar daar is lastiger aan te komen) en dan daarnáást tijd overhouden voor die dingen waar ik gepassioneerd over ben O+ Schrijven, artsy dingen, postkoloniale literatuur, misschien zelfs proberen te publiceren.
pi_91110393
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zoveel ontwikkeling en uitdaging als je tijdens je studie krijgt, dat heb je in bijna geen enkele baan volgens mij.
Daarom wil ik dus het onderzoek in. Maar of dat lukt...
pi_91110451
quote:
Bij mij staat daarnaast heel hoog dat je samen plezier kunt maken. :)
pi_91110549
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Daarom wil ik dus het onderzoek in. Maar of dat lukt...
Ik ook ja. :) Niet dat je dan nooit saaie dingen doet, maar iets intellectueel uitdagenders kan ik niet verzinnen.
Natuurlijk gaat dat je lukken! :* Hoe is het eigenlijk met de studieplannen en bijbehorend gedoe?
  maandag 10 januari 2011 @ 13:00:31 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91110639
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen :').
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_91110911
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Meh, nu heb ik eindelijk een goeie inleiding voor m'n brief, ga ik over de rest twijfelen :').
En het is zo jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten, terwijl je niet weet of het iets zal opleveren :X.
Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
pi_91110916
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook ja. :) Niet dat je dan nooit saaie dingen doet, maar iets intellectueel uitdagenders kan ik niet verzinnen.
Natuurlijk gaat dat je lukken! :* Hoe is het eigenlijk met de studieplannen en bijbehorend gedoe?
Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo leren :X Het moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
pi_91110923
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als wij straks na onze studie aan het werk gaan zal een groot deel van onze baan ook saaie routine worden, vrees ik. Je hoofd wordt misschien iets meer bezig gehouden tijdens de werkdag, maar dat zullen ook niet steeds dingen zijn die je echt leuk/interessant vindt. Dan moet je er net zo goed in je vrije tijd dingen naast gaan doen waar je wel gepassioneerd over bent.
Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs :). En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:08:53 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91111013
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Je wilt je kinderen vermoorden??? :'(
Nee. Natuurlijk niet :P
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet :X
  maandag 10 januari 2011 @ 13:09:34 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91111039
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik wil best eens kritisch naar je brief kijken, als je er prijs op stelt. Denk dat er wel meer mensen zijn die dat voor je willen doen.
Daar ga ik wel gebruik van maken :Y. Dank je.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:10:01 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91111062
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daarom wil ik het onderzoek in, bij voorkeur gecombineerd met onderwijs :). En dat veel routine zal zijn geloof ik graag. Maar er zit dan ook een deel nadenken bij. In een winkel is het puur routine en niets meer.
Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd was O+ Zoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht :')
pi_91111260
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Morgen tentamen voor laatste BA-vak, ben bloednerveus en ik moet nog 100 blz ofzo leren :X Het moet lukken. Anders ben ik de sjaak.
Oh, succes dan! Don't worry, je kunt het! :Y
pi_91111438
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar ga ik wel gebruik van maken :Y. Dank je.
Sure, stuur maar door. Ben wel tussen 14.30u en 18.00u les aan het geven.
pi_91111568
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vond het heel leuk om in een boekwinkel te werken! Het was een kleine kneuterige met een boel vaste klanten waarvan een groot deel de 65 ruim gepasseerd was O+ Zoals meneer Han die iedere zaterdag zn NRC kwam halen in zn scootmobiel en dan zei ie vanuit de ingang "Ik ben er weer hoor!" en dan moest ik de kaartenstandaards verschuiven, anders paste ie niet door de ingang en dan reed ie met een "Hallo! Hallooo!" naar binnen! Als ik nu in een boekwinkel ben leg ik nog steeds onbewust stapels boeken recht :')
Aww O+ ik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder :Y) ". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest :@ zou ik best wel weer willen, soms.
  maandag 10 januari 2011 @ 13:24:16 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91111693
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Aww O+ ik vond werken in winkels ook altijd erg leuk. Mevrouw Schoutens van 91 die elke zaterdag bij de Multivlaai kwam koffiedrinken, "Ach kind, doe nog maar een puntje vlaai, dood gaan we toch, en dan beter mét vlaai dan zonder :Y) ". Ik mis dat soms, dat hele gezellige contact met vaste klanten. En dat je om 18:00 de boel dichtdoet en dan echt klaar bent, dat mis ik nog het meest :@ zou ik best wel weer willen, soms.

Wijze vrouw, die mevrouw Schoutens! :+ O+

Dat echt kláár zijn is ook fijn inderdaad :Y Gewoon, ya chao, naar huis en niks meer aan het bolletje, behalve als er ECHT iets mafs is gebeurt die dag :Y)
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:24:51 #287
70532 loveli
N
pi_91111711
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Natuurlijk niet :P
Maar na 2 weken hotelkamer + 3 dagen thuis snak ik naar vrijheid. En nu moet ik dus nog zeker een week thuisblijven, mag niet naar buiten, voel me niet 100% en moet ook nog twee zieke kinderen vermaken en troosten én het huishouden doen etc. Dit is zo ongeveer het ergste wat je mij kunt aandoen, omdat 'Fok!ken natuurlijk niet de bedoeling is en ik ook geen tv kan/mag/wil kijken met de kinderen erbij. Boek lezen gaat niet, me-time bestaat niet :X
O+
crap in = crap out
pi_91111717
Ik vind mn bijbaantje op middelbare school wel heel erg leuk. Dat je het kwartje ziet vallen en dat ze dan komen vertellen dat het ook dankzij jou is :P. Er is veel voor nodig om het zo uit te leggen dat ze het snappen, voelt gewoon goed als het gelukt is en die leerlingen ook blij zijn. En verzorgingshuis, dat was ook leuk, op een andere manier. Maar iets teveel routine voor mij.
pi_91111744
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken. *O*. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:26:05 #290
70532 loveli
N
pi_91111759
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat zijn de pareltjes van de dag!
crap in = crap out
pi_91111772
ik heb jaren in de horeca gewerkt en dat mis ook nog wel eens...

En ik heb ook in een (computer) winkel gewerkt en daar mocht ik bedrijfsleidster worden.
Toch nog wel even over getwijfeld omdat ik het werk echt heel erg leuk vond. Maar ja ik had wel zo'n vermoeden dat ik het uiteindelijk toch de saai zou gaan vinden. Maar ik mis het nog wel eens. Die klant interactie en zo.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91111804
Poeh, ik ben een beetje gedesorienteerd... We lagen vannacht pas om half 4 in bed omdat vriendje voor zijn werk naar Amsterdam moest en vroeg of ik hem even kon helpen. Nu heb ik helemaal niet het gevoel dat het al middag is. :+

DaD: je kunt het gewoon wel, problem solved. :7 Maar, leuk! Kun je er iets meer over vertellen of niet?
pi_91111954
Net thuis!
DaD: vertel?
Vanmiddag heb ik ook een gesprek dat me qua werk mogelijk verder kan brengen... Ben benieuwd!
Maar eerst eindelijk weer eens elektrisch tandenpoetsen en mn haar wassen met shampoo die niet naar kerels ruikt :s)
  maandag 10 januari 2011 @ 13:31:56 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91111986
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Over jezelf ontwikkelen en zo, ik heb net een bijeenkomst gehad van een onwijs tof project waar ik aan ga meewerken. *O*. Vind het wel ook direct weer doodeng, want wat als ik het allemaal niet kan en zo, maar ik heb besloten me daar nu nog niet al te druk over te maken.
Leuk! *O*. Wat ga je doen dan? :P. Iets op school?
Niet meer actief op Fok!
pi_91112039
@Mini:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 10 januari 2011 @ 13:36:10 #296
70532 loveli
N
pi_91112125
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
crap in = crap out
pi_91112195
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef loveli het volgende:
Oh my. Is excellent het nieuwe toverwoord? Kom het in onze organisatie ook steeds vaker tegen.
:P
pi_91112239
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Mini:

SPOILER
Klinkt leuk, zo kun je eens op een andere manier met je vak bezig zijn. :)

Trouwens, ik was bij mijn laatste stage ook bang omdat er veel dingen waren die ik niet kon, maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. Zolang je maar bereid bent om wat je niet kunt te leren. En dat zit bij jou wel goed, want je bent slim én gemotiveerd.

Puff: succes bij je gesprek, hopelijk komt er iets uit!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:39:21 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91112273
Ja dat woord 'excellent' (maar dan in het Engels :P) voegde mijn school ook aan haar naam toe :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 januari 2011 @ 13:39:47 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91112293
vol?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')