quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik zoek op onzin en t 2e plaatje is dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Ce9M31HzDQEYwM:http://i40.tinypic.com/10qmn3a.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Wat vind je daar van?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik zie steeds dezelfde volgens mij
Nou, voor mij dus nietquote:
He, ik verzin het niet hequote:
LOLquote:
1) jij moet vaker opruimenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik ruim hier een zak op met de inhoud: een broek, twee schoenen en een t-shirt voor het laatst gebruikt in de zomer om beton mee te storten.![]()
Ik wist wel dat hij er lag maar ik durfde het niet eerder aan te raken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) jij moet vaker opruimen![]()
2) de inhoud is rijp voor de afvalbak zeker
Jou, Abby Sciutoquote:
aha..is wel handig om te wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou, Abby Sciutozo noem ik je vanaf nu
aaa..en welk kookprogramma.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik denk dat WT het beton van z'n broek aan t bikken isik zit een kookpogramma te kijken (moet zo lekker boodschappen doen
)
geen idee, iets op net5, maar hij maakt nu spruitjes, daar wordt ik niet zo blij vanquote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..en welk kookprogramma.
Ach ik ben net thuis en ga zo ff dtje doen denk ik
ow, spruitjes nee die hoef ik ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, iets op net5, maar hij maakt nu spruitjes, daar wordt ik niet zo blij van
eindelijk iemand die dezelfde mening heeft als ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij dus nietHersenloos gebral, geen leuke humor. Blegh
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dezelfde mening heeft als ik
Vind ik ook, maar de film is wel lache.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De sketches van New Kids vind ik wel stukken beter dan de film overigens.
hoeveel lagen zaten er ondertussen op? Of haal je t tussendoor er wel af?quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeveel lagen zaten er ondertussen op? Of haal je t tussendoor er wel af?
ziekquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ezicht-gestoken.html
Ik blijf de rest van mn leven binnen
What the hellquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ezicht-gestoken.html
Ik blijf de rest van mn leven binnen
bummerquote:
Nee nee. Dat zijn meestal geen flatteuze foto'squote:
Dat snap ik ook welquote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee. Dat zijn meestal geen flatteuze foto's
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!quote:
Och me toch jarenlang op zulke feestjes vermaakt hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rondquote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef cafpow het volgende:
ben der weer, met een warme kop koffie en laptop in bed
ik heb nog geen kleding aan gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rond
trouwens, ik kan me opzich bijna overalquote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och me toch jarenlang op zulke feestjes vermaakt hoor.
ach, is heerlijk soms, doe ik zo vaak, zolang ik thuis ben loop ik in mijn "zwerver"outfit, oude kleren met gaten of veel te grote shirts en joggingbroeken, kortom kleding waarin ik me op straat niet vertoonquote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik loop al de hele dag in mijn joggingbroek rond
dat doen wij hier niet, hier in de winter warme truien en broeken aan..en de verwarming wat lagerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb nog geen kleding aan gehadben al wel uit bed, maar heb de verwarming wat hoger gezet
We hebben stadsverwarming, dus een graadje hoger of lager merk ik niet. Als ik zo ga douchen gaat die wel wat lager, daarna ga ik toch wel wat aan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat doen wij hier niet, hier in de winter warme truien en broeken aan..en de verwarming wat lagermaar na 5 uur 's middags mag de verwarming wat omhoog
tja, hier kunnen de kosten behoorlijk oplopen, en de verwarming neemt de zuurstof weg..en dat merken wij nogal snel.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben stadsverwarming, dus een graadje hoger of lager merk ik niet. Als ik zo ga douchen gaat die wel wat lager, daarna ga ik toch wel wat aan doen
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
En toen waren we weer thuis![]()
Hoefde je eerst maar tot 2 uur werd het later toch nog half 5
dan is het balenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar ik had plannen voor na het werk
Was op het einde. Was wel redelijk hard jaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!
Mjah ach, andere keer beter.. Morgen kunnen ze de pot op 1 uur is 1 uur, daarna even langs auto onderdelen zaakje.. En dan weet ik het verder even niet..quote:
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzettenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah ach, andere keer beter.. Morgen kunnen ze de pot op 1 uur is 1 uur, daarna even langs auto onderdelen zaakje.. En dan weet ik het verder even niet..
je weet als je dit vak kiest, dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ritten kunnen uitlopen of ingekort worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzetten
Nouja, dit was meer van "jij weet hoe die oude stadsbus werkt, dus kom ook maar even leren hoe je m weer tot leven wekt.."quote:Op zondag 9 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet als je dit vak kiest, dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ritten kunnen uitlopen of ingekort worden.
Mwah, morgen geen gekke dingen als lege accu's hoop ik.. En sowieso is de monteur er dan gewoon weer..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzetten
kijk dat helpt al watquote:Op zondag 9 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, morgen geen gekke dingen als lege accu's hoop ik.. En sowieso is de monteur er dan gewoon weer..
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah idd, ik ben nog nooit zo vies geweest als vandaag
idd, zou ff een koude nemen, ben de hele dag al boter geilquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de douche is een van de beste uitvindinge geweest
Klopt, maar gelukkig was het merendeels m'n handen, dus goeie zeep was genoeg, en warm water dan..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de douche is een van de beste uitvindinge geweest
Dat soort info hoeven wij niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, zou ff een koude nemen, ben de hele dag al boter geil
wel typisch dat jij ineens en als eerste reageertquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort info hoeven wij niet hoor
Biggendametjequote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort info hoeven wij niet hoor
zolang er warm water is is het goed...koud water in de winter lijkt mij niet echt prettigquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig was het merendeels m'n handen, dus goeie zeep was genoeg, en warm water dan..
Als je armen al richting de -3 zitten dan is zelfs koud water warmquote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
zolang er warm water is is het goed...koud water in de winter lijkt mij niet echt prettig
Mijn tere zieltjequote:Op zondag 9 januari 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel typisch dat jij ineens en als eerste reageert
ja maar dan hou je armen even in warm water en dan worden die -3 vanzelf wel +3quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je armen al richting de -3 zitten dan is zelfs koud water warm
Hola!quote:
Ja? Wat is daar mee?quote:
Heb je je autoradio al gefixed?quote:
Die wil zulke info niet!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je autoradio al gefixed?
[ afbeelding ]
Hiermee kun je die van jou er ook vast uittrekken en (hopelijk) is de rest een beetje stekkers erin poeren.
Hè, ik hoopte dat er wat elan van mij in jou zou vliegen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik waag me liever helemaal niet aan dat soort dingen. Denk dat ik mijn vader maar in ga zetten.
Op zulke momenten mis je toch een man he?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik waag me liever helemaal niet aan dat soort dingen. Denk dat ik mijn vader maar in ga zetten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, ik hoopte dat er wat elan van mij in jou zou vliegen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis je toch een man he?
Nee, bij haar zijn het 2x2 rond pinnen van =/- 1,5mm, denk dat ik ze in de garage bij mn ouders nog wel he liggen ook. Alleen kom ik daar maar zeldenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je autoradio al gefixed?
[ afbeelding ]
Hiermee kun je die van jou er ook vast uittrekken en (hopelijk) is de rest een beetje stekkers erin poeren.
Zo teer is jouw zieltje dus nietquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of! Wel voor meer dingen hoor
ooh, mijn post was confronterendquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of! Wel voor meer dingen hoor
Ssshtt! Zeg dat nou niet waar peu bij is!quote:
gmtaquote:
quote:
te laat lieverdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ssshtt! Zeg dat nou niet waar peu bij is!
Oh wacht, die hebben een aantal radio's in sommige bussen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, bij haar zijn het 2x2 rond pinnen van =/- 1,5mm, denk dat ik ze in de garage bij mn ouders nog wel he liggen ook. Alleen kom ik daar maar zelden
gisteren had ik je zo kunnen helpenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie mijn fout al in
Mijn excuses...
Het is goed met jequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, zie het zo... Mocht je écht omhoog zitten![]()
Egoistische behulpzaamheidquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Behulpzaamheid word ook al niet meer gewaardeerd tegenwoordig
quote:
Zelfs ik zeg dat soort dingen niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Behulpzaamheid word ook al niet meer gewaardeerd tegenwoordig
quote:
quote:
ik zeg een klassiek win-win scenarioquote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, wie verleent wie dan een gunst...
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeg een klassiek win-win scenario
Je leest niet he?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeg een klassiek win-win scenario
beter pak je de volgende keer wat zand van de grond, schuur je t zo van jehanden afquote:Op zondag 9 januari 2011 18:04 schreef Watertornado het volgende:
Over teer gesproken. Raak ik een keer de stootbuffers aan van een trein. GATVERDAMME wat een troep zit daar aan zeg. Probeer je het af te vegen aan je broek en alles maar dat is echt bende.
[ afbeelding ]
jawel, wie zegt dat ik niet 2x winquote:
quote:
Een stel kaken zou dat toch mooi kunnen verhinderen...quote:
Het is mij, Ludo!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah, het is de slechterik van het stuk!
Mooi, we schuiven 'm gewoon door naar CLquote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij ziet wel iets in een win-win situatie?
Ik had - hoe verrassend - alleen maar steenslag en rails tot mijn beschikking.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beter pak je de volgende keer wat zand van de grond, schuur je t zo van jehanden af
Teveel gesnoven?quote:
Ja eh, dat volg ik toch nietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nee niks, nu zit je mooi al aan Peu vast
quote:
Is wel dichterbijquote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooi, we schuiven 'm gewoon door naar CL
Kijk, een echte win-win situatiequote:
Daar komt 'ie idd vandaan... overblijfsel van de middelbare.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tsjongeeeeehhh!! Je weet toch? Pittige tijden..
volgens mij ben ik dan nog steeds de enige die wintquote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een echte win-win situatie
Weet je hoe lang geleden ik dat heb gezien?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tsjongeeeeehhh!! Je weet toch? Pittige tijden..
En om CL's vraag maar even voor te zijn: nee, jij hoeft niet noodzakelijkerwijs te winnenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, een echte win-win situatie
Weet je hoe ontzettend je dat op youtube kunt vinden?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe lang geleden ik dat heb gezien?
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En om CL's vraag maar even voor te zijn: nee, jij hoeft niet noodzakelijkerwijs te winnen
Hmm ff kijken Probleem: geilquote:Op zondag 9 januari 2011 18:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker kritisch he?
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je hoe ontzettend je dat op youtube kunt vinden?
Daar heb je heul geen vrouw voor nodig schatquote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm ff kijken Probleem: geil
Oplossing: klaarkomen
Noodzakelijk: vrouwenspersoon.
Kritisch genoeg?
Voor mij wel, voor CL weet ik het nietquote:
Dan heb jij iig al gewonnen, nu ik nogquote:
Ja maar die heeft toch geen inbreng...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mij wel, voor CL weet ik het niet
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik denk al, jij hebt me op een of ander fout feestje gezien.
Jij hebt een rechterhand, dus toch win-win!!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan heb jij iig al gewonnen, nu ik nog
Pcies, neem hem even in de hand, flinke slinger d'r aan en tissues op standby.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb je heul geen vrouw voor nodig schat
Is wel lekkerderquote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb je heul geen vrouw voor nodig schat
Sprak de deskundigequote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pcies, neem hem even in de hand, flinke slinger d'r aan en tissues op standby.
Sommige mensen hebben twee linkerhanden.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt een rechterhand, dus toch win-win!!
Ja ok, dan wordt het lastig. Maar volgens Peu is Peu overal goed in, dus dit kan ie ook vast wel aanquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben twee linkerhanden.
ik ben linkshandigquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt een rechterhand, dus toch win-win!!
Dat leven of dat ik zou posten?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht al, het kan niet lang meer duren.
Zeg jij nou dat het haar laatste 4 woorden zijn? Doodsverwensing!quote:
Ik maakte even een allusie naar het feit dat de gemiddelde man op FOK! (naar verluid) expert is op het gebied van zelfbevrediging achter een computer.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Fok, maar daar heb ik dan weer niet zoveel verstand van
Vind je niet dat dat dan zo mooi in elkaar vlecht met de woorden daarvoor?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat het haar laatste 4 woorden zijn? Doodsverwensing!
Hmnee, maar ik zag je wel opeens staan (ik krijg geen irritante meldingen/popups als er iemand online komt).quote:
Dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmnee, maar ik zag je wel opeens staan (ik krijg geen irritante meldingen/popups als er iemand online komt).
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik maakte even een allusie naar het feit dat de gemiddelde man op FOK! (naar verluid) expert is op het gebied van zelfbevrediging achter een computer.
Naar men zegt
Don't ask, don't tell.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
[..]
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...
Hum nou volgens mij heeft een aantal mensen wel dat je zo'n popup krijgt met: "MAARTJE IN ONLINEEE!!!!!!!111 klik hier dan kun je met haar babbelen!!"quote:
Trouwens, Spiritje, wat brengt jou weer hier na je afwezigheid?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
[..]
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...
MSN doet dat automatisch hierquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum nou volgens mij heeft een aantal mensen wel dat je zo'n popup krijgt met: "MAARTJE IN ONLINEEE!!!!!!!111 klik hier dan kun je met haar babbelen!!"
Dat heb ik dus niet.
Jij bent hierquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, Spiritje, wat brengt jou weer hier na je afwezigheid?
quote:
Meteen m'n bubble ook maar weer bursten, lekker ben jijquote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik werk weer behoorlijk wat en binnen een paar weken weer volledig. Dus heb minder tijd en daarnaast heb ik vrije avonden meestal gamend doorgebracht of met vrienden ipv fokkend
kan je uit schakelenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
MSN doet dat automatisch hierHeel irritant.
Je moet wel haar handtekening lezen hè.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meteen m'n bubble ook maar weer bursten, lekker ben jij
Oh. Ik weet niet hoe en geen zin om 't te doen ookquote:
Ja maar..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel haar handtekening lezen hè.
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas anderhalf uur wakker. Iedereen die beweert dat het geen ochtend meer is, liegt.
Te veel info.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.
Als 'ie maar rood is!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?
Oh, dat hoeft niet hoor, gisteren al gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?
Het is allemaal eetbaar. Duh.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Als 't vooralsnog eetbaar is, vind ik 't best
Dat stond niet bij de opties.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tenzij ze een heerlijk biefstukje gruwelijk verzieken
Oehquote:Op zondag 9 januari 2011 18:43 schreef Ludootje het volgende:
Vooruit dan maar, voor de mensen met jeugdsentiment:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel eens unpretty?
Een beetje stevig stuk:quote:
Wat wilde je?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Kut CCZitten me blij te maken met een dode mus.
Nou ja, the Simpsons is ook leuk
Gisteren zag je er leuk uitquote:
South Parkquote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wilde je?
[..]
Gisteren zag je er leuk uit
Of was dat een masker?![]()
Ging over unpretty voelen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
South Park
Ik snap je nietWat is een masker?
Hou op, ik heb al honger genoegquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens wat spullen in een pan gooien, wat roeren en op een bord laten glijden
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
South Park
Ik snap je nietWat is een masker?
Ja, ik voel me ook unpretty. Maar wat heeft dat met een masker te maken?quote:
Als ik Peu mag geloven, en dat doe ik in veel gevallen omdat ik m al wat langer ken, dan is dat nergens voor nodig!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook unpretty. Maar wat heeft dat met een masker te maken?
Ja, dat weet ik wel, ik hoor het vaker. Maar als iedereen het zegt maar je gevoel zegt van niet, is dat gevoel toch sterkerquote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik Peu mag geloven, en dat doe ik in veel gevallen omdat ik m al wat langer ken, dan is dat nergens voor nodig!
Das dan wel weer okayquote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, ik hoor het vaker. Maar als iedereen het zegt maar je gevoel zegt van niet, is dat gevoel toch sterker
Maar goed, ik ben wel blij met mezelf hoor
Kasthomo alert..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
Ooh, lekker gezichtsmaskertje van de Lush.
Op de radio zijn ze ook al zo dom..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoevenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.
Zuigt in de metaforische zin van het woord.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Btw, why the sad face?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.quote:
Ben ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.
<--- Please shoot me now.
quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedenavond! En zijn er nog mensen single af gegaan van het weekend?
Kwam ik daar even goed af.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook
*haalt trekker over* Kogels zijn wel handig, vriend.
Ja nee... mede Utrechter toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog net niet van je bord lopen.
Hier niet hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En een hele dikkequote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Bah, all saints.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Ik kan nog meer old school hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan nog meer old school hoor!Ik ben old skoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Als je dalijk ook nog met Shania Twain komt...quote:
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten wetenquote:
Die ene is wel leukquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je dalijk ook nog met Shania Twain komt...
quote:
Oeh, dit klink als een verhaal!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten weten
Maar je opmerking welquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet te makkelijk, dat zou jij toch moeten weten
Nee hoor, totaal geen verhaal zelfsquote:
Ik ben oud, laat mequote:
Ah, failed approach?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal geen verhaal zelfs
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, gewoon niet approachable op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vat de materie goed samen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede uitleg!
Het is dan ook niets minder dan de waarheid..quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede uitleg!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Ludootje het volgende:
De laatste en dan stop ik...
Mijn ultieme space-plaat:Er zijn betere, maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ah, de de-icing werkte niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, gewoon niet approachable op die manier
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dan ook niets minder dan de waarheid..
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vat de materie goed samen.
Laten we eens op mannenjacht gaan
Kom op zeg! Die plaat *gaat* gewoon over het moment dat je pil inslaat! Of zo interpreteer ik het.quote:
quote:
Ik ben linkshandigquote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt goede plannen de laatste tijd!
Gaat ie niet over seks dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kom op zeg! Die plaat *gaat* gewoon over het moment dat je pil inslaat! Of zo interpreteer ik het.
Dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, wij zijn tenminste duidelijk tegen elkaar he.
Ik nietquote:
Tja, daar kan ik niks tegenin brengenquote:
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
denk dat ik zo maar ga slapen, ben echt goed gesloopt
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netquote:
Goh, bof jij evenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netPannenkoeken
gegeten
Ik dacht dat jij ziek was... Of is dat ook echt was?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vannacht heel de nacht wilde seks gehad, en vandaag wezen mountainbiken.. En netPannenkoeken
gegeten
quote:
Dat was ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ziek was... Of is dat ook echt was?
Oh, oke, beterquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat was ik ookin de zin van voltooid verleden tijd.
Zo'n stud als jij, ik kan het me voorstellenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja echt he!het waren mooie dromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |