die juist niet bij mij...dan ga ik doodquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn katten
Dat maakte die van ons wel duidelijk dat het niet zo wasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging dan ook om een egel, niet een paard.
[..]
Ik zeg 't maar even. Mensen schijnen ook nog steeds te denken dat konijnen knuffeldieren zijn.
vrouwen uiteraard ookquote:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen vriendin hebtquote:
De vrouwen die welkom zijn op mijn schoot weten datquote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:stD4G_i83n9tCM:http://i654.photobucket.c(...)cture.jpg]afbeelding[/url] ]
Beter specificeer je het even.
Ik ga morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Is het heel erg als ik Turbo weer wil zien?
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen vriendin hebt
No offence verder. Of ja, eigenlijk wel
Ik hoef je het klassen systeem toch niet uit te leggen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.
Schimmels, planten, bacteriën en dieren. Ik zie niet in waarom er weer speciaal voor vrouwen een aparte groep moet worden aangemaakt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.
Schimmels, planten, bacteriën en dieren. Ik zie niet in waarom er weer speciaal voor vrouwen een aparte groep moet worden aangemaakt.
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal volquote:
Toen was het nog kerstvakantie geloof ik, hopelijk is het nu lekker rustig op maandagavondquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal vol
Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal vol
Dat zal wel schelen ja. Ga je alleen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was het nog kerstvakantie geloof ik, hopelijk is het nu lekker rustig op maandagavond
Ik welquote:
Ik vind het hersenloos en totaal mijn geld niet waardquote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik welheel wat dronken avondjes New Kids Style doorgebracht afgelopen zomer
Nee, met iemand die zei dat ik het MOEST zienquote:Op zondag 9 januari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen ja. Ga je alleen?
Heerlijk hersenloos genieten ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het hersenloos en totaal mijn geld niet waard
Ken je de sketches?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met iemand die zei dat ik het MOEST zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |