quote:
Waar loopt 'ie op te drukken?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Damn, hij heeft gelijk, ik ben een zacht ei
aah. Wel leuk, is eens wat anders. Is t een beetje te doen, egels houden?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het meisje van wie hij wasZe heeft nog een egeltje, een spierwitte, Snowflake.
quote:
*prik*quote:
quote:
Welke vetjes?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah. Wel leuk, is eens wat anders. Is t een beetje te doen, egels houden?
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststofquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststof
quote:
Een egel knuffelenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoorHet gaat om Afrikaanse witbuikegels. Dat zijn huisdiergefokte diertjes. Maar het zijn dus geen knuffeldieren
Yeah right.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststof
ik heb meer vet dan jijquote:
dat is net zoiets als mijn kin nu knuffelenquote:
quote:
Een paard neem je ook niet zo maar op schoot.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in op schoot nemen, aaien, bla bla.
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn kattenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in op schoot nemen, aaien, bla bla.
je bent gewoon dik, vet, vadsigquote:
En vrouwen dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn katten
quote:
Het ging dan ook om een egel, niet een paard.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een paard neem je ook niet zo maar op schoot.
Ik zeg 't maar even. Mensen schijnen ook nog steeds te denken dat konijnen knuffeldieren zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn katten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |