Alfa heeft zijn eigen design afdelingquote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Sjonge, nu ben ik geen Alfa freak, maar wat is die kont van die nieuwe Giulietta toch DIK.Hier verderop staat de QV.
Komt dat ding trouwens van hetzelfde designbureau af waar ook de nieuwe Audi quattro vanaf is gerold?
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa heeft zijn eigen design afdelingje zou ff moeten kijken wie er eindverantwoordelijk was. Want auto design is net als voetbal, de medewerkers vliegen van hot naar her
Ik snap wat je bedoeld. Is die bovenste geen impressie trouwens? Dan is het gemaakt door een hobbiest en is het geen tekening die van Audi komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt een gepaste foto vinden van die alfa, maar dat lijntje doet me gewoon er erg aan denken.
Waar wil je het dan over hebben?quote:
vond het wel een lelijkequote:Op zondag 9 januari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
zag laatst in maastricht wel een aston martin auto, duur bakkie
Die zijn wel leuk jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
zag laatst in maastricht wel een aston martin auto, duur bakkie
Áls het een impresie is, is het echte uitgewerkte real life model wel héééél erg dicht bij deze impressie.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Is die bovenste geen impressie trouwens? Dan is het gemaakt door een hobbiest en is het geen tekening die van Audi komt.
Oke, ik heb al een tijdje het nieuws niet meer zo gevolgdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Áls het een impresie is, is het echte uitgewerkte real life model wel héééél erg dicht bij deze impressie.
Heisuke Saitou lijkt me de main designer.
ik vond die roze ford ka verderop leukerquote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha ik vond m ook niet zo maar zag wel meteen dat t n duur wagentje was
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond die roze ford ka verderop leuker
Naja 't is nogsteeds een Concept maar hij is wel echt gebouwd.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ik heb al een tijdje het nieuws niet meer zo gevolgd
aah, onze TufTuffer mocht weer een stukje sturenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naja 't is nogsteeds een Concept maar hij is wel echt gebouwd.
http://www.autoweek.nl/au(...)Audi-Quattro-Concept
Ja, maar een roze Ka?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zo'n dure auto, rij er toch alleen maar deuken in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |