Zij woonden ook ergens bovenin, maar hij is uit het raam op een galerij terecht gekomen, maar hoe hij dan helemaal beneden is gekomen weten ze niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, als die van ons springt/valt overleeft die het nietWel link, want hij loopt dus wel over die railing ed heen *ril*
we hebben t nog geen 3mdn volgehoudenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het schijnt een trend te zijn.
[..]
Aha. Maar dan zou hij dat dus gewend moeten zijn, zou je denken
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kap er meeDeadline voor school. Dát ben ik beu. Kappen kan niet, moet donderdag af zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de trap bij de lift loopt tot helemaal beneden. Dat heeft Dubbie 1x gedaan, toen heeft die uren buiten rond gelopen bij de verkeerde deurquote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij woonden ook ergens bovenin, maar hij is uit het raam op een galerij terecht gekomen, maar hoe hij dan helemaal beneden is gekomen weten ze niet.
Afraffelenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deadline voor school. Dát ben ik beu. Kappen kan niet, moet donderdag af zijn.
1 die ik niet snapquote:
quote:[..]
Aha. Maar dan zou hij dat dus gewend moeten zijn, zou je denken
De kat van mn stiefpa is vorig jaar van 10 hoog naar beneden gevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, als die van ons springt/valt overleeft die het nietWel link, want hij loopt dus wel over die railing ed heen *ril*
Ruzie met je foon?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de trap bij de lift loopt tot helemaal beneden. Dat heeft Dubbie 1x gedaan, toen heeft die uren buiten rond gelopen bij de verkeerde deurtoen mn huisgenoten het toevallig zagen heben ze em in de lift mee genomen naar boven. Sinds dien komt die niet meer in de buurt van die lieft/trap
Ik ook niet hoor... Maar goed, er zijn wel meer dingen op huisdiergebied die ik niet snapquote:Op zondag 9 januari 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 die ik niet snap
[..]
[..]
De kat van mn stiefpa is vorig jaar van 10 hoog naar beneden gevallen
en die leeft nog?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 die ik niet snap
[..]
[..]
De kat van mn stiefpa is vorig jaar van 10 hoog naar beneden gevallen
Ja, ik. Maar ik vind Caro Emerald niet zoquote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Genoeg gaga gespammedAlsof iemand ernaar kijkt
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo leuk als je live de edits toegepast ziet worden
Yepz en doet nog steeds levensgevaarlijk op het balkon.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en die leeft nog?Knap hoor, misschien dat als die in t water komt dat die het overleefd. Maar er staan geen bomen oid onder om z'n val te breken.
I did.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Genoeg gaga gespammedAlsof iemand ernaar kijkt
Gelukkig, doe ik het niet voor nietsquote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
I did.En ik klik zelden op linkjes.
Maar het is lastig.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag doorbuffelen dan zodat het zsm af is.
Klaar.
Dat scheeltquote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Yepz en doet nog steeds levensgevaarlijk op het balkon.
Viel gelukkig aan de achterkant. Val gebroken door bosjes.
Jaa die zijn leuk. Jude Law makes it sound sexy!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
Die van Christopher Walken & Jude Law![]()
![]()
Alles wat Jude Law zegt klinkt sexyquote:Op zondag 9 januari 2011 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa die zijn leuk. Jude Law makes it sound sexy!
Dieren tonen niet of nauwelijks pijn, maar hebben ook een veel hogere pijngrens. Ik zou het wel in de gaten houden als het echt zo'n harde smak is.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat scheeltkatten leren nooit joh
![]()
die van mij kan soms zo enthousiast willen spelen dat die uit de bocht vliegt en keihard z'n kop tegen de muur ramt (zo hard dat anderen komen kijken wat er gebeurd!) en dan gaat die gewoon dooren even later doet die het weer
Die is zo leuk hequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
M'n moeder is in een zeikstemming
'Dat truitje is veel te klein, ik snap niet dat je erin loopt', 'waarom heb je bakjes op je kamer? Ik snap sowieso niet dat je op je kamer eet', 'Ik vind dat je te veel snaait'.
Tief toch op, mens
We houden em goed in de gaten. Het enige is dat hij de laatste maand veel meer affectie toont ineensquote:Op zondag 9 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dieren tonen niet of nauwelijks pijn, maar hebben ook een veel hogere pijngrens. Ik zou het wel in de gaten houden als het echt zo'n harde smak is.
Thuis wonenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
M'n moeder is in een zeikstemming
'Dat truitje is veel te klein, ik snap niet dat je erin loopt', 'waarom heb je bakjes op je kamer? Ik snap sowieso niet dat je op je kamer eet', 'Ik vind dat je te veel snaait'.
Tief toch op, mens
dat doet mijn poes ook. meer affectie sinds een maandje ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We houden em goed in de gaten. Het enige is dat hij de laatste maand veel meer affectie toont ineensmaar die klappen tegen de muur maakt die al jaren. Lijkt me dat als hij er echt last van heeft, die daar ook wel beter op let?
Ach, ze zeikt gewoon om het zeiken. Dat truitje heb ik naar het asiel gedragen om het daar te verwisselen voor een DOC shirt. En nu heb ik 'm toevallig nog aan omdat ik geen zin had om om te klerenquote:
Heb je tips hoe ik mn zoon kan negeren?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thuis wonen![]()
Ik negeerde dat soort commentaar van mn moeder altijd
Prima toch. En katten veranderen met de jaren, hoe ouder ze worden hoe rustiger sowieso.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We houden em goed in de gaten. Het enige is dat hij de laatste maand veel meer affectie toont ineensmaar die klappen tegen de muur maakt die al jaren. Lijkt me dat als hij er echt last van heeft, die daar ook wel beter op let?
wat zeg je dan? Ik ben geen vent?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je tips hoe ik mn zoon kan negeren?
Goh ma wat zie je eruit, teveel gezopen? Ja das niet zo slim he. Moet ik zeker zachtjes doen vandaag? Nou mooi niet. 's avonds een vent, 's ochtends een vent toch?
ik vind t ook wel leuk, eerder kwam die nooit kopjes geven en ligt ook altijd minimaal een meter bij je vandaan (maar wel altijd in dezelfde ruimte)quote:Op zondag 9 januari 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
[..]
dat doet mijn poes ook. meer affectie sinds een maandje ofzo.
vaag maar wel leuk
Blijkbaar, zo oud is die nog niet, in april wordt die 4.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch. En katten veranderen met de jaren, hoe ouder ze worden hoe rustiger sowieso.
En terechtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man noemde me daarstraks een zacht ei, omdat ik het zielig vond hoe een beest werd opgepeuzeld door een ander.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat zeg je dan? Ik ben geen vent?En anders gewoon naar z'n kamer sturen. onredelijk? Misschien, maar jij bent z'n moeder
ooh, ideaal kindquote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk![]()
En hij doet altijd rustig dus kans is klein dat ik last van hem heb
oh dat wel, maar nu ineens wil ze meestal op me liggen, ookal gaat t nietquote:Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind t ook wel leuk, eerder kwam die nooit kopjes geven en ligt ook altijd minimaal een meter bij je vandaan (maar wel altijd in dezelfde ruimte)
Ik zei dan ook ouder worden, niet dat jouw kat oud isquote:Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind t ook wel leuk, eerder kwam die nooit kopjes geven en ligt ook altijd minimaal een meter bij je vandaan (maar wel altijd in dezelfde ruimte)
[..]
Blijkbaar, zo oud is die nog niet, in april wordt die 4.
ooh die stap heeft die nog lang nietquote:Op zondag 9 januari 2011 14:56 schreef dawg het volgende:
die kinderen van tegenwoordig worden er niet leuker op zeg.
[..]
oh dat wel, maar nu ineens wil ze meestal op me liggen, ookal gaat t nieten dat 20x per dag.
Bedacht ik me ook nadat ik op "post" gedrukt hadquote:Op zondag 9 januari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dan ook ouder worden, niet dat jouw kat oud is
die van mij lust niks. dus krijgt ze ook niks. ja brokjes en af en toe zo'n blikje gourmet diamant. t enige wat ze lustquote:Op zondag 9 januari 2011 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh die stap heeft die nog lang niethij komt allen op schoot zitten als je een snoepje hebt en als hij die krijgt, is die meteen pleitte
quote:
Peu heb ik jou ook op smoelenboek?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook nadat ik op "post" gedrukt had![]()
Stiekem zou ik wel willen dat mn kat meer een knuffelkat was. En vind t jammer dat we geen ruimte hebben voor een speelmaatje, want hij speelt echt zelden/nooit
Iedere kat is anders, oudere katten spelen sowieso een stuk minder dan kittens. En wat die affectie betreft, tja, het zijn katten, geen mensen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook nadat ik op "post" gedrukt had![]()
Stiekem zou ik wel willen dat mn kat meer een knuffelkat was. En vind t jammer dat we geen ruimte hebben voor een speelmaatje, want hij speelt echt zelden/nooit
zolang t niet gekruid is, vreet die alles, incl eierkoek edquote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef dawg het volgende:
[..]
die van mij lust niks. dus krijgt ze ook niks. ja brokjes en af en toe zo'n blikje gourmet diamant. t enige wat ze lust
Leven en gegeten wordenquote:
Facebook? Volgens mij niet, sta wel bij redelijk wat singles er tussenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peu heb ik jou ook op smoelenboek?
doe je je ogen dichtquote:Op zondag 9 januari 2011 15:03 schreef missbehavin het volgende:
Ja peu, maar daarom hoef ik het nog niet te zien
Ik keek ook niet verder, maar toen kreeg ik zoonlief's hoon over me heenquote:
quote:
keiquote:
Ik wil ookquote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Watertornado het volgende:
Goddomme, wat was die tosti top-notch zeg. Speciale tostikaas loont dus gewoon wel.
rustig, geen overvallen of steekpartijen meer, alleen nog een brandje afgelopen nachtquote:
Je bedoelt een Spitsneus muis?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef PeuRac het volgende:
LOL, ik zie net een chines spitsmuismol op tv, die is wel grappig
quote:
Ja die zijn zo schattigquote:Op zondag 9 januari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een zwart wollig beestje, beetje de vorm van een muis, met een snuitje als een varkentje maar dan heel spits en leeft onder de grond. Ohja, deze was zwart.
nope, niet meer.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig, geen overvallen of steekpartijen meer, alleen nog een brandje afgelopen nacht
bij jou ook niks meer ontploft?
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een zwart wollig beestje, beetje de vorm van een muis, met een snuitje als een varkentje maar dan heel spits en leeft onder de grond. Ohja, deze was zwart.
auto in de fik op de 2e haagquote:
LOL, jij kijkt het ook?quote:
lijkt er wel op jaquote:
Nee maar volgens mij weet ik wat je bedoelt. Welke zender?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, jij kijkt het ook?
[..]
lijkt er wel op ja
Animal planet, maar is al weer weg, een of andere dude die allemaal dieren uit china bekijkt. Ben alweer verder gezaptquote:Op zondag 9 januari 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij weet ik wat je bedoelt. Welke zender?
Snooker op BBC2quote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Animal planet, maar is al weer weg, een of andere dude die allemaal dieren uit china bekijkt. Ben alweer verder gezaptkan niks boeiends vinden
Ja, ik ook. De Spitsmuismol. Maar ik heb nog nooit van een Chinese variant gehoord. Japans wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij weet ik wat je bedoelt. Welke zender?
Ja idd, japans geloof ik!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De Spitsmuismol. Maar ik heb nog nooit van een Chinese variant gehoord. Japans wel.
Meteen doorgaanquote:Op zondag 9 januari 2011 15:21 schreef Watertornado het volgende:
Hmm ik heb net mijn bureaublad schoongemaakt (en dan bedoel ik niet die van windows), dat was wel echt nodig. Nu zit ik alleen te denken of ik de rest ook gelijk ga schoonmaken of dat ik het hierbij zal laten.
quote:
Echt hequote:Op zondag 9 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Bij die onderste foto zie je 'm denken 'laat me met rust'
quote:
zou ie idd Nederlands spreken ja?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:25 schreef missbehavin het volgende:
Bij die onderste foto zie je 'm denken 'laat me met rust'
quote:
Natuurlijkquote:
Dat egeltje heet Skipper en leeft ondertussen niet meerquote:
Heb je hem vermoord?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat egeltje heet Skipper en leeft ondertussen niet meer
is die zo bekend?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg, is dat takkewijf wat over die kittens heen reed al gepakt?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Ik ken het meisje van wie hij wasquote:
Niet gevonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, is dat takkewijf wat over die kittens heen reed al gepakt?
Dat mens zouden ze in een doos moeten doen en dan een vrachtwagen er over heen walsen
quote:
Waar loopt 'ie op te drukken?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
Damn, hij heeft gelijk, ik ben een zacht ei
aah. Wel leuk, is eens wat anders. Is t een beetje te doen, egels houden?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik ken het meisje van wie hij wasZe heeft nog een egeltje, een spierwitte, Snowflake.
quote:
*prik*quote:
quote:
Welke vetjes?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah. Wel leuk, is eens wat anders. Is t een beetje te doen, egels houden?
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststofquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststof
quote:
Een egel knuffelenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoorHet gaat om Afrikaanse witbuikegels. Dat zijn huisdiergefokte diertjes. Maar het zijn dus geen knuffeldieren
Yeah right.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Enige waar vetjes zouden kunnen zitten bij jou, is van kunststof
ik heb meer vet dan jijquote:
dat is net zoiets als mijn kin nu knuffelenquote:
quote:
Een paard neem je ook niet zo maar op schoot.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in op schoot nemen, aaien, bla bla.
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn kattenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in op schoot nemen, aaien, bla bla.
je bent gewoon dik, vet, vadsigquote:
En vrouwen dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn katten
quote:
Het ging dan ook om een egel, niet een paard.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een paard neem je ook niet zo maar op schoot.
Ik zeg 't maar even. Mensen schijnen ook nog steeds te denken dat konijnen knuffeldieren zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, maar ik ben daar heel eenkennig in, t enige dier dat op mijn schoot mag zijn katten
die juist niet bij mij...dan ga ik doodquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat maakte die van ons wel duidelijk dat het niet zo wasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging dan ook om een egel, niet een paard.
[..]
Ik zeg 't maar even. Mensen schijnen ook nog steeds te denken dat konijnen knuffeldieren zijn.
vrouwen uiteraard ookquote:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen vriendin hebtquote:
De vrouwen die welkom zijn op mijn schoot weten datquote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:stD4G_i83n9tCM:http://i654.photobucket.c(...)cture.jpg]afbeelding[/url] ]
Beter specificeer je het even.
Ik ga morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef PeuRac het volgende:
Is het heel erg als ik Turbo weer wil zien?
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom jij geen vriendin hebt
No offence verder. Of ja, eigenlijk wel
Ik hoef je het klassen systeem toch niet uit te leggen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.
Schimmels, planten, bacteriën en dieren. Ik zie niet in waarom er weer speciaal voor vrouwen een aparte groep moet worden aangemaakt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kon je levensvormen altijd in vier categorieën plaatsen.
Schimmels, planten, bacteriën en dieren. Ik zie niet in waarom er weer speciaal voor vrouwen een aparte groep moet worden aangemaakt.
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal volquote:
Toen was het nog kerstvakantie geloof ik, hopelijk is het nu lekker rustig op maandagavondquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal vol
Ik snap dat echt nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben vorige week nog geweest, de bios zat gewoon nog bijna helemaal vol
Dat zal wel schelen ja. Ga je alleen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen was het nog kerstvakantie geloof ik, hopelijk is het nu lekker rustig op maandagavond
Ik welquote:
Ik vind het hersenloos en totaal mijn geld niet waardquote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik welheel wat dronken avondjes New Kids Style doorgebracht afgelopen zomer
Nee, met iemand die zei dat ik het MOEST zienquote:Op zondag 9 januari 2011 15:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal wel schelen ja. Ga je alleen?
Heerlijk hersenloos genieten ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het hersenloos en totaal mijn geld niet waard
Ken je de sketches?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, met iemand die zei dat ik het MOEST zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |