quote:
Meteen m'n bubble ook maar weer bursten, lekker ben jijquote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik werk weer behoorlijk wat en binnen een paar weken weer volledig. Dus heb minder tijd en daarnaast heb ik vrije avonden meestal gamend doorgebracht of met vrienden ipv fokkend
kan je uit schakelenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
MSN doet dat automatisch hierHeel irritant.
Je moet wel haar handtekening lezen hè.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meteen m'n bubble ook maar weer bursten, lekker ben jij
Oh. Ik weet niet hoe en geen zin om 't te doen ookquote:
Ja maar..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel haar handtekening lezen hè.
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas anderhalf uur wakker. Iedereen die beweert dat het geen ochtend meer is, liegt.
Te veel info.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hmm, twee uurtjes wakker hier maar soit. Ik heb net mijn ochtendritueel afgerond.
Als 'ie maar rood is!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?
Oh, dat hoeft niet hoor, gisteren al gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken. Is dat ook een goed ochtendritueel?
Het is allemaal eetbaar. Duh.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Als 't vooralsnog eetbaar is, vind ik 't best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |