Is wel lekkerderquote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar heb je heul geen vrouw voor nodig schat
Sprak de deskundigequote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pcies, neem hem even in de hand, flinke slinger d'r aan en tissues op standby.
Sommige mensen hebben twee linkerhanden.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt een rechterhand, dus toch win-win!!
Ja ok, dan wordt het lastig. Maar volgens Peu is Peu overal goed in, dus dit kan ie ook vast wel aanquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben twee linkerhanden.
ik ben linkshandigquote:Op zondag 9 januari 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt een rechterhand, dus toch win-win!!
Dat leven of dat ik zou posten?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht al, het kan niet lang meer duren.
Zeg jij nou dat het haar laatste 4 woorden zijn? Doodsverwensing!quote:
Ik maakte even een allusie naar het feit dat de gemiddelde man op FOK! (naar verluid) expert is op het gebied van zelfbevrediging achter een computer.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zit ook op Fok, maar daar heb ik dan weer niet zoveel verstand van
Vind je niet dat dat dan zo mooi in elkaar vlecht met de woorden daarvoor?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat het haar laatste 4 woorden zijn? Doodsverwensing!
Hmnee, maar ik zag je wel opeens staan (ik krijg geen irritante meldingen/popups als er iemand online komt).quote:
Dat heeft iedereen toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmnee, maar ik zag je wel opeens staan (ik krijg geen irritante meldingen/popups als er iemand online komt).
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik maakte even een allusie naar het feit dat de gemiddelde man op FOK! (naar verluid) expert is op het gebied van zelfbevrediging achter een computer.
Naar men zegt
Don't ask, don't tell.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
[..]
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...
Hum nou volgens mij heeft een aantal mensen wel dat je zo'n popup krijgt met: "MAARTJE IN ONLINEEE!!!!!!!111 klik hier dan kun je met haar babbelen!!"quote:
Trouwens, Spiritje, wat brengt jou weer hier na je afwezigheid?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
![]()
[..]
Ik wil niet weten wat je nu aan het doen bent...
MSN doet dat automatisch hierquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hum nou volgens mij heeft een aantal mensen wel dat je zo'n popup krijgt met: "MAARTJE IN ONLINEEE!!!!!!!111 klik hier dan kun je met haar babbelen!!"
Dat heb ik dus niet.
Jij bent hierquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trouwens, Spiritje, wat brengt jou weer hier na je afwezigheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |