dan is het balenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar ik had plannen voor na het werk
Was op het einde. Was wel redelijk hard jaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ZO! Dat is me toch net even een tikkeltje té!
Mjah ach, andere keer beter.. Morgen kunnen ze de pot op 1 uur is 1 uur, daarna even langs auto onderdelen zaakje.. En dan weet ik het verder even niet..quote:
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzettenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah ach, andere keer beter.. Morgen kunnen ze de pot op 1 uur is 1 uur, daarna even langs auto onderdelen zaakje.. En dan weet ik het verder even niet..
je weet als je dit vak kiest, dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ritten kunnen uitlopen of ingekort worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzetten
Nouja, dit was meer van "jij weet hoe die oude stadsbus werkt, dus kom ook maar even leren hoe je m weer tot leven wekt.."quote:Op zondag 9 januari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je weet als je dit vak kiest, dat dit tot de mogelijkheden behoord. Ritten kunnen uitlopen of ingekort worden.
Mwah, morgen geen gekke dingen als lege accu's hoop ik.. En sowieso is de monteur er dan gewoon weer..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
en anders heb je om half 2 maar een belangerijke afspraak die je niet kan verzetten
kijk dat helpt al watquote:Op zondag 9 januari 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, morgen geen gekke dingen als lege accu's hoop ik.. En sowieso is de monteur er dan gewoon weer..
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah idd, ik ben nog nooit zo vies geweest als vandaag
idd, zou ff een koude nemen, ben de hele dag al boter geilquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de douche is een van de beste uitvindinge geweest
Klopt, maar gelukkig was het merendeels m'n handen, dus goeie zeep was genoeg, en warm water dan..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach de douche is een van de beste uitvindinge geweest
Dat soort info hoeven wij niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, zou ff een koude nemen, ben de hele dag al boter geil
wel typisch dat jij ineens en als eerste reageertquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort info hoeven wij niet hoor
Biggendametjequote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort info hoeven wij niet hoor
zolang er warm water is is het goed...koud water in de winter lijkt mij niet echt prettigquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar gelukkig was het merendeels m'n handen, dus goeie zeep was genoeg, en warm water dan..
Als je armen al richting de -3 zitten dan is zelfs koud water warmquote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
zolang er warm water is is het goed...koud water in de winter lijkt mij niet echt prettig
Mijn tere zieltjequote:Op zondag 9 januari 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel typisch dat jij ineens en als eerste reageert
ja maar dan hou je armen even in warm water en dan worden die -3 vanzelf wel +3quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je armen al richting de -3 zitten dan is zelfs koud water warm
Hola!quote:
Ja? Wat is daar mee?quote:
Heb je je autoradio al gefixed?quote:
Die wil zulke info niet!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je autoradio al gefixed?
[ afbeelding ]
Hiermee kun je die van jou er ook vast uittrekken en (hopelijk) is de rest een beetje stekkers erin poeren.
Hè, ik hoopte dat er wat elan van mij in jou zou vliegen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik waag me liever helemaal niet aan dat soort dingen. Denk dat ik mijn vader maar in ga zetten.
Op zulke momenten mis je toch een man he?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik waag me liever helemaal niet aan dat soort dingen. Denk dat ik mijn vader maar in ga zetten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hè, ik hoopte dat er wat elan van mij in jou zou vliegen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op zulke momenten mis je toch een man he?
Nee, bij haar zijn het 2x2 rond pinnen van =/- 1,5mm, denk dat ik ze in de garage bij mn ouders nog wel he liggen ook. Alleen kom ik daar maar zeldenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je autoradio al gefixed?
[ afbeelding ]
Hiermee kun je die van jou er ook vast uittrekken en (hopelijk) is de rest een beetje stekkers erin poeren.
Zo teer is jouw zieltje dus nietquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of! Wel voor meer dingen hoor
ooh, mijn post was confronterendquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of! Wel voor meer dingen hoor
Ssshtt! Zeg dat nou niet waar peu bij is!quote:
gmtaquote:
quote:
te laat lieverdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ssshtt! Zeg dat nou niet waar peu bij is!
Oh wacht, die hebben een aantal radio's in sommige bussen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, bij haar zijn het 2x2 rond pinnen van =/- 1,5mm, denk dat ik ze in de garage bij mn ouders nog wel he liggen ook. Alleen kom ik daar maar zelden
gisteren had ik je zo kunnen helpenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie mijn fout al in
Mijn excuses...
Het is goed met jequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, zie het zo... Mocht je écht omhoog zitten![]()
Egoistische behulpzaamheidquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Behulpzaamheid word ook al niet meer gewaardeerd tegenwoordig
quote:
Zelfs ik zeg dat soort dingen niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
Behulpzaamheid word ook al niet meer gewaardeerd tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |