Dat stond niet bij de opties.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tenzij ze een heerlijk biefstukje gruwelijk verzieken
Oehquote:Op zondag 9 januari 2011 18:43 schreef Ludootje het volgende:
Vooruit dan maar, voor de mensen met jeugdsentiment:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel eens unpretty?
Een beetje stevig stuk:quote:
Wat wilde je?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Kut CCZitten me blij te maken met een dode mus.
Nou ja, the Simpsons is ook leuk
Gisteren zag je er leuk uitquote:
South Parkquote:Op zondag 9 januari 2011 18:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wilde je?
[..]
Gisteren zag je er leuk uit
Of was dat een masker?![]()
Ging over unpretty voelen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
South Park
Ik snap je nietWat is een masker?
Hou op, ik heb al honger genoegquote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eens wat spullen in een pan gooien, wat roeren en op een bord laten glijden
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
South Park
Ik snap je nietWat is een masker?
Ja, ik voel me ook unpretty. Maar wat heeft dat met een masker te maken?quote:
Als ik Peu mag geloven, en dat doe ik in veel gevallen omdat ik m al wat langer ken, dan is dat nergens voor nodig!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik voel me ook unpretty. Maar wat heeft dat met een masker te maken?
Ja, dat weet ik wel, ik hoor het vaker. Maar als iedereen het zegt maar je gevoel zegt van niet, is dat gevoel toch sterkerquote:Op zondag 9 januari 2011 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik Peu mag geloven, en dat doe ik in veel gevallen omdat ik m al wat langer ken, dan is dat nergens voor nodig!
Das dan wel weer okayquote:Op zondag 9 januari 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, ik hoor het vaker. Maar als iedereen het zegt maar je gevoel zegt van niet, is dat gevoel toch sterker
Maar goed, ik ben wel blij met mezelf hoor
Kasthomo alert..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
Ooh, lekker gezichtsmaskertje van de Lush.
Op de radio zijn ze ook al zo dom..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoevenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.
Zuigt in de metaforische zin van het woord.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Btw, why the sad face?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.quote:
Ben ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.
<--- Please shoot me now.
quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedenavond! En zijn er nog mensen single af gegaan van het weekend?
Kwam ik daar even goed af.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook
*haalt trekker over* Kogels zijn wel handig, vriend.
Ja nee... mede Utrechter toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog net niet van je bord lopen.
Hier niet hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En een hele dikkequote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Bah, all saints.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |