Weer samen met Henk Westbroekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien wil Jan Nagel nog een partij oprichten? Hij grossiert erin.
Dat zullen we nooit weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch verdedig je het akkoord waar hun stempel nogal wat prominenter op staat dan ooit een PvdA stempel op een Paars+ akkoord had kunnen staan
Hoe is je Duits, Koos?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook wat meer over te weten komen. Ben nog op zoek naar een goed boek over de Oostenrijkse school.
Dan moet je toch gewoon de uitbraaksels van Ayn Rand lezen?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik ook wat meer over te weten komen. Ben nog op zoek naar een goed boek over de Oostenrijkse school.
Bovengemiddeld (heb Duits bloed).quote:
Die Gemeinwirtschaft (pdf)quote:Op maandag 10 januari 2011 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovengemiddeld (heb Duits bloed).
En je bezwaar is?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
In het kader van de maandagavondstrip:
[ afbeelding ]
Die komt wel heel vaak langs voor zo'n slecht plaatje. En ik moet zeggen dat die meervrijheid club ook wel bijzonder triest is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
In het kader van de maandagavondstrip:
[ afbeelding ]
Dat de middelste man steelt van de rechterquote:
Maar ze steunen wel GroenLinks. Een beetjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die komt wel heel vaak langs voor zo'n slecht plaatje. En ik moet zeggen dat die meervrijheid club ook wel bijzonder triest is.
Je kan ook een plaatje maken waarin de linker niets krijgt en uiteindelijk dood gaat. Dat wil je ook niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de middelste man steelt van de rechter
Wordt er een wakker.
Oh, jawel.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:50 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je kan ook een plaatje maken waarin de linker niets krijgt en uiteindelijk dood gaat. Dat wil je ook niet.
Tjaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ze steunen wel GroenLinks. Een beetje
Tja het diefstalgehuil is gewoon heel triest.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Je kan ook een plaatje maken waar de rechter zelf mag bepalen hoeveel hij de linker geeft en de middelste ook een persoonlijke afweging maakt. Dit is goede sier maken met andermans geld.
Beargumenteer dan waarin het verschilt van diefstal, buiten het legaliteitsbeginsel?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het diefstalgehuil is gewoon heel triest.
Juist dat legaliteitsbeginsel. We maken met zijn allen deel uit van een samenleving en dan is het niet meer dan logisch dat we daar ook met z'n allen aan bijdragen. Dat noem ik geen diefstal zeker omdat je er vrijwillig voor kiest om hier te blijven en er democratische mogelijkheden te over zijn om er wat aan te doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beargumenteer dan waarin het verschilt van diefstal, buiten het legaliteitsbeginsel?
Ons rechtse kabinet besteelt ons toch volgens die redenering?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beargumenteer dan waarin het verschilt van diefstal, buiten het legaliteitsbeginsel?
Het verwijt is toch dat er verschil gemaakt tussen wat iemand aan de samenleving bijdraagt?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist dat legaliteitsbeginsel. We maken met zijn allen deel uit van een samenleving en dan is het niet meer dan logisch dat we daar ook met z'n allen aan bijdragen. Dat noem ik geen diefstal zeker omdat je er vrijwillig voor kiest om hier te blijven en er democratische mogelijkheden te over zijn om er wat aan te doen.
Uiteraard.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons rechtse kabinet besteelt ons toch volgens die redenering?
Een overheid kan nou eenmaal niet functioneren zonder belastinginkomsten. Of ben jij voor een maarschappij zonder leiderschap? Een doorgeslagen libertarische visie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |