Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, een van de weinige dingen waar ik goed in lijk te zijnquote:
Ik zit nou te denken of dat sip is, of dat dat voornamelijk betekent dat je nooit in een heel nare situatie terecht bent gekomen, wat weer fijn is..quote:
zijn wel meer van die nummers, als ik die hoor moet ik zelfs nog wel eens janken om liefdes van een tijd geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind dit een prachtig nummer.. Alleen wel **** als je liefdesverdriet hebt...
Precies!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben een trouwe en loyale vriend(in), anderen zijn soms minder trouw en loyaal..
Maar dat zegt dan weer genoeg toch??
Maar het blijft jammer dat "echte" vrienden zo zeldzaam zijn...quote:
Maar hoeveel heb je er nou eigenlijk echt nodig?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het blijft jammer dat "echte" vrienden zo zeldzaam zijn...
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben een trouwe en loyale vriend(in), anderen zijn soms minder trouw en loyaal..
Maar dat zegt dan weer genoeg toch??
True, maar de laatse jaren lijkt het "nodig" te zijn dat je stikt van de "vrienden": hyves, tittwr, linkedin, facebook etc...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je er nou eigenlijk echt nodig?
Stiekem?
Ik denk dat er maar een paar echt echte vrienden kunnen zijn
Ben bang dat je dat laatste wel heel erg eenvoudig kunt uitsluitenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nou te denken of dat sip is, of dat dat voornamelijk betekent dat je nooit in een heel nare situatie terecht bent gekomen, wat weer fijn is..
Oei, lastig!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
ik heb 1 echte vriend, mja die wordt door m'n vrouw uitgekotst
Truste!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
ik maak het ook niet veel laterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Misschien houden mensen graag zichzelf voor de gek en mag de buitenwereld niet zien dat het gras eigenlijk helemaal niet zo groen is als dat ze ons proberen te laten gelovenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar de laatse jaren lijkt het "nodig" te zijn dat je stikt van de "vrienden": hyves, tittwr, linkedin, facebook etc...
yep, ze kan de manier waarop hij met z'n vrouw omgaat niet handelen.quote:
Welterusten Trevquote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
heb best wel wat mensen op die sites die tegen 'vriend' aanschurken, maar meesten zijn vage kennissenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien houden mensen graag zichzelf voor de gek en mag de buitenwereld niet zien dat het gras eigenlijk helemaal niet zo groen is als dat ze ons proberen te laten geloven
Bij mij ook. Vriendelijke kennissenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb best wel wat mensen op die sites die tegen 'vriend' aanschurken, maar meesten zijn vage kennissen
Ja, daar was ik al een beetje bang voor...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat laatste wel heel erg eenvoudig kunt uitsluiten
ehm...slapen bedoel je he?quote:
Ik weet niet HOE hij met zijn vrouw omgat, maar ik zou me zo situaties voor kunnem stellen waar ik ook niet blij van zou worden..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze kan de manier waarop hij met z'n vrouw omgaat niet handelen.
dus wil ze niks meer met hem en z'n vrouw te maken hebben......
ach ze hebben beide het hart op de tong en zijn vrij direct tegen elkaar, that's all eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet HOE hij met zijn vrouw omgat, maar ik zou me zo situaties voor kunnem stellen waar ik ook niet blij van zou worden..
Maar bij jou overheerst de persoonlijke relatie en maakt zijn manier van omgaan met zijn vrouw niet uit?
Heel gezellig...ik weet zeker dat de liefste mensen van FOK! hier zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig!!
Maar iedereen gaat slapen nu dus???
Nou, rustig aan hoor. We vinden je een leuke kerel hierquote:
ok, ik zal het volgende keer anders brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, rustig aan hoor. We vinden je een leuke kerel hier
Joh lieverd, ik kan natuurlijk sowisi niet over de situatie oordelen...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ze hebben beide het hart op de tong en zijn vrij direct tegen elkaar, that's all eigenlijk.
Ik (en anderen die ik het vertel) vinden zonder uitzondering dat ze zich daar niet mee te bemoeien heeft. Maar het feit dat mij vrouw al sinds 2005 last heeft van depressies is wel enigsinds een 'excuus', ze heeft psychologen gehad die allemaal riepen dat ze vooral aan zichzelf moest gaan denken
Sweet dreams lieverdquote:Op zondag 9 januari 2011 02:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zo ook, fijn dromen allemaal
Ik plaag je maar johquote:Op zondag 9 januari 2011 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, ik zal het volgende keer anders brengen
No worriesquote:Op zondag 9 januari 2011 02:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al een beetje bang voor...
simpel, al 2 jaar lang alleen bij die vrienden op visite en het onderwerp thuis redelijk doodzwijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh lieverd, ik kan natuurlijk sowisi niet over de situatie oordelen...
Je houdt van je vrouw en waarschijnlijk (en anders) ook van die vriend..
Het wordt alleen problematisch omdat je vrouw iets tegen hem heeft...
En wat doe je daar aan???
Ben bang dat dat inderdaad het geval isquote:Op zondag 9 januari 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig!!
Maar iedereen gaat slapen nu dus???
Balen!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
simpel, al 2 jaar lang alleen bij die vrienden op visite en het onderwerp thuis redelijk doodzwijgen
Dank!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Leuk dat je hier langs kwam Whiskers en het zou leuk zijn als je terug komt![]()
Tot de volgende keer, leuk dat je er wasquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dus...
Tot de volgende keer, bedankt voor het warme welkom en welterusten!!
Slaap lekker snoetquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje huppelt naar boven
slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 9 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen..
het was weer zo'n nacht![]()
de denk functie van je hersenen uitzetten blijkt nog best lastig..
hopelijk heb je geen hoogslaper...quote:
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 08:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen hoogslaper...
quote:Op zondag 9 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen..
het was weer zo'n nacht![]()
de denk functie van je hersenen uitzetten blijkt nog best lastig..
goede morgen!quote:
Ik sliep als een blok, laptop bleek zelfs nog aan Inc. muziek. Gelukkig stond die naast het luchtbed!quote:Op zondag 9 januari 2011 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen!
mja.. en dan als je uiteindelijk weer wakker wordt na een beetje slaap niet meer weten waar je nou zo over hebt liggen piekeren
Het is Nespresso what else?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik sliep als een blok, laptop bleek zelfs nog aan Inc. muziek. Gelukkig stond die naast het luchtbed!
Nu eerst koffieAnyone else?
goed plan..quote:Op zondag 9 januari 2011 08:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Ik ga zo maar eens douchen enzulks.
En dan 3 en half uur reizen
Van jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goed plan..
nouja.. een bakkie thee!
*pakt mok*quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*pakt mok*
*draait kraan open*
*geeft mok aan PGR*
welke smaak wil je?
Welke pads heb je? Nu we op ons zelf gaan wonen gaan we expirimenteren welke we het lekkerst vinden.quote:
tot vanmiddagquote:
earl grey of engelse melange??quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt naar buiten en ziet dat de ramen gelapt moeten worden *![]()
doen we wel weer als het wat warmer is
Had je dus gisteren mooi kunnen doenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt naar buiten en ziet dat de ramen gelapt moeten worden *![]()
doen we wel weer als het wat warmer is
Aalten,quote:Op zondag 9 januari 2011 09:34 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Sommige maken het hier wel heel bont, is er kennelijk een steekpartij geweest hier in de discotheek/jeugdcentrum een paar 100 meter verderop en ik heb over die plek altijd nog gezegd ik wil er niet dood gevonden worden
Vier gewonden bij steekpartij Aalten
Yup die woont er ook met dat lelijke huis van hemquote:Op zondag 9 januari 2011 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aalten,
Woont of woonde daar niet AC/DC gitarist Angus Young?
Ja daar heb ik wel ooit een item op TV (Volgens mij bij Hart van Nederland) gezien. Zag er inderdaad niet uit, midden in die wijk, waar redelijk normale rijtjeshuizen stonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup die woont er ook met dat lelijke huis van hem
Klopt maar dat is ook al een hele tijd geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel ooit een item op TV (Volgens mij bij Hart van Nederland) gezien. Zag er inderdaad niet uit, midden in die wijk, waar redelijk normale rijtjeshuizen stonden.
Ja, zeker 3 jaar ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook al een hele tijd geleden
Ik volgens mij is dat huis eindelijk pas een keertje af want er stond hier een paar dagen geleden een bedank advertentie van hem in de krantquote:
Okee.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik volgens mij is dat huis eindelijk pas een keertje af want er stond hier een paar dagen geleden een bedank advertentie van hem in de krant
Staat het daar zo vol met allemaal spul?quote:Op zondag 9 januari 2011 09:48 schreef Toekito het volgende:
* Toekito slingert van tak naar tak met een pot koffie in zijn poten!
Jups het is en blijft een apenverblijf hierquote:Op zondag 9 januari 2011 09:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat het daar zo vol met allemaal spul?
Ik vind die van douwe egberts het lekkerste, ik heb de groene verpakking, de 'mild' versiequote:Op zondag 9 januari 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Welke pads heb je? Nu we op ons zelf gaan wonen gaan we expirimenteren welke we het lekkerst vinden.
Hebben nu plus eigen merk!
see u in zwolle.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef Trevland het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor, Bis Later Lui![]()
Opent raam , hey jaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh Mart... Mooie dag is het zeker
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
mogguh Mart... Mooie dag is het zeker
morguh!quote:
http://uitnodigingen.kaar(...)itnodiging-huwelijk/quote:Op zondag 9 januari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
Blegh.. een trouwtekst bedenken is echt stom!
"op 22 juni 2011 zullen S en B ".....
wat gaan ze doen eigenlijk??
trouwen, in het huwelijksbootje stappen, elkaar het ja woord geven, elkaar eeuwige liefde beloven,... tsja.. het is het allemaal NET niet
je wtf moment?? hoezo ??quote:Op zondag 9 januari 2011 10:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://uitnodigingen.kaar(...)itnodiging-huwelijk/
http://www.theperfectwedding.nl/tekst_trouwkaart.html
kies hier een uit.. voelt maf om hier naar te kijken je hebt m'n wtf moment van vandaag gemaakt denk ik
Meisje mag ik je toch bij de bushalte halen?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
see u in zwolle.
Tot vanmiddag vraarie
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:19 schreef Barretje80 het volgende:
Blegh.. een trouwtekst bedenken is echt stom!
"op 22 juni 2011 zullen S en B ".....
wat gaan ze doen eigenlijk??
trouwen, in het huwelijksbootje stappen, elkaar het ja woord geven, elkaar eeuwige liefde beloven,... tsja.. het is het allemaal NET niet
Alsjeblieftquote:Op 22 juni 2011 zullen S en B hun families samenvoegen. Omdat B's oom Jan zijn handen graag onder jurkjes stopt, en de moeder van S nogal preuts is, en omdat tante Cee van S vegetariër is en B's oom Bas, slager van beroep, de barbecue verzorgt, en omdat B's oom Jo de tante Truus van S nog steeds verdenkt van overspel met zijn vrouw Bep, belooft dit een spectaculaire dag te worden. Komt dus allen!
PS: Graag geen rijst meenemen om te strooien voor het bruidspaar. U heeft meer aan popcorn.
Morge Marijkequote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje mag ik je toch bij de bushalte halen?Ik red het niet om naar het station te komen
En ik dacht, als je het echt even niet weet, dan bellen we gewoon als je in de bus zit
hihih..quote:
jah.. das degene waarmee getrouwd gaat worden ..quote:Op zondag 9 januari 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je weet welke Mafferd het zegt toch?
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. das degene waarmee getrouwd gaat worden ..
great minds...quote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is onze tekst, dus ga je gang met redigeren, schat.
quote:
Hai skatjequote:
Morgen Trevquote:Op zondag 9 januari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Marijke![]()
LL en ik hebben het al geregeld
Hai Bosquote:
Volgens mij optie 2 Maar je kunt misschien (net wat bij jullie past natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
anyway..
is het :
zullen S en B met elkaar in het huwelijk treden
of:
Zullen S en B in het huwelijk treden
mja.. maar dan hoeven ze dus niet met elkaar te gaan trouwenquote:
neuh. het wordt wel in het huwelijk tredenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij optie 2 Maar je kunt misschien (net wat bij jullie past natuurlijk) ook elkaar de liefde verklaren oid gebruiken
Als ik oa de huwelijkswiki mag geloven is het echt 2quote:Op zondag 9 januari 2011 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. maar dan hoeven ze dus niet met elkaar te gaan trouwen
Whehehehequote:Op zondag 9 januari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh. het wordt wel in het huwelijk treden
elkaar de liefde verklaren.. brr!! emoties enzo ..
Iets na half ja en juist omdat jij dan lekker rustig aan kan doenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hai skatje![]()
Het is nog morgen hoor
[..]
Morgen TrevOkee
En dan zijn jullie hier tegen half 1 gok ik?
Dan kan ik namelijk even rustig aan doen
Liefquote:Op zondag 9 januari 2011 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets na half ja en juist omdat jij dan lekker rustig aan kan doen
owwww lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefEn dankje
De quiche staat al wel in de oven, ruikt heerlijk![]()
Ja, die moet je missenquote:
Ik ben benieuwt, heb het nog nooit gehad, zo ver ik het weetquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefEn dankje
Lief van jequote:Op zondag 9 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die moet je missenMaar bak em vast wel nog een keer en dan ben je er wel gewoon bij
![]()
Zal ik doenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai BosVeel plezier vanmiddag bij yoga, mocht ik je niet meer spreken
laat je nog even weten hoe het was?
Ik lig weer ff in bed, net wat muesli gegetenquote:
Aha zo dus een gelijkspelquote:Op zondag 9 januari 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig weer ff in bed, net wat muesli gegeten
Was om 9:00 al ff wakker, kwam koter vragen of ie eruit mag...
Tot straks DMquote:Op zondag 9 januari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, nog even de vuilniszak weggooien en dan stap ik in de auto richting Zwolle.
Voor zo ver ik weet gaan er een aantal naar Marijke om daar te meeten, dus nergens heenquote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef Koen66 het volgende:
Gaan jullie alleen meeten of nog ergens heen?
Wat voor quiche??? Ik heb nu al honger hahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiefEn dankje
Oki, duidelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 10:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet gaan er een aantal naar Marijke om daar te meeten, dus nergens heen
Tuk zequote:Op zondag 9 januari 2011 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oki, duidelijk
Ik ga nog ff ogen dicht doen, laterrrr
rij voorzichtigquote:Op zondag 9 januari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
Zo, nog even de vuilniszak weggooien en dan stap ik in de auto richting Zwolle.
Ik moet er om ca 12.00 zijn. dus ik zal tussen 11.30 en 11.45 vertrekken.quote:
Morge Wokquote:Op zondag 9 januari 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik knuffels?![]()
ik zit een beetje in de knoop met mezelf
als je er maar niet bij gaat zoenenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Wok
Van mij wel als jij het niet erg vind
Omg knufff wat is er aan de hand???quote:Op zondag 9 januari 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik knuffels?![]()
Schouderklopje ook goed?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik knuffels?![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg knufff wat is er aan de hand???![]()
Extra knufff
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, dat is alleen weg gelegd voor de dames
* Trevland geeft Wok een knuffel
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Schouderklopje ook goed?
Wat is loos? Mag ook pm.
Aha zo, nicequote:Op zondag 9 januari 2011 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In deze trein blijkbaar wel, moet 20 min. w8en voordat hij vertrekt.
Nu in Rotterdam.
Waar ligt Zutphen?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, nice
Ik nu bijna in Zutphen, zo even een warme chocolademelk scoren
quote:
Kijk maar op de kaartquote:
Die van mij gaat over 2 min.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar op de kaart
Zo nu genieten van mijn warme chocolademelken wachten tot de trein gaat rijden
Ik hoop een lekkere quichequote:Op zondag 9 januari 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor quiche??? Ik heb nu al honger hahaha
Lieve Wok, jou knuffel ik met liefdequote:Op zondag 9 januari 2011 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
mag ik knuffels?![]()
Lieverdquote:
Ja, wifi in de treinquote:Op zondag 9 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd![]()
Heb je een goede reis?
Nicequote:
Ehm, dat lost niets op he?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef Toekito het volgende:
Toek zet fles whiskey voor wok zijn neus!
quote:
40% alcohol, dus das best wat oplosmiddelquote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice
[..]
Ehm, dat lost niets op he?
Letterlijk gezien wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
40% alcohol, dus das best wat oplosmiddel
Kee, trein van mij is pas kwart over 1 in Zwolle.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben in zwolle wacht op trev dan met de bus.
Kan je beter slimovitsch(als je het zo schrijft) gebruiken, 98%quote:Op zondag 9 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
40% alcohol, dus das best wat oplosmiddel
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:09 schreef Trevland het volgende:
Maar lui mijn trein rijd nu in Zwolle dus LL en Makrijke tot zo, PRG tot straks en de rest Bis Later
![]()
Guten Morgen Liebchenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Letterlijk gezien wel ja![]()
EN morgen LiebchenIk wil nog even nadenken over je PM daarom had ik nog niet geantwoord
quote:
* MPG schranst snel de eieren naar binnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wil je een gekookt eitje?
Ben ff eitjes koken voor lunch!
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 12:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wil je een gekookt eitje?
Ben ff eitjes koken voor lunch!
HE! Ik wilde ookquote:Op zondag 9 januari 2011 12:13 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] schranst snel de eieren naar binnen.
[/me]
*burrrrrrrp*
Oeps. Sorryquote:
Lekker, ik kook wel nieuwe nu MPG ze al op heeft...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWil jij dan een stukje quiche?
Ik ga even broodjes bakken, voor zo
Tot later
quichequote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWil jij dan een stukje quiche?
Ik ga even broodjes bakken, voor zo
Tot later
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Fles jou moest ik hebbe
Trein van utrecht naar Zwolle, gaat die door de Veluwe?
Nee joh gekkiequote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeps. Sorry. Kan ik het goedmaken met de volgende toevoeging aan de pm:
Ik trakteer op uit eten.
Dankjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker, ik kook wel nieuwe nu MPG ze al op heeft...
Wil je een stukje mee en wat pannenkoeken?quote:
Mwoa wat je Veluwe noemt. Maar op zich wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Fles jou moest ik hebbe
Trein van utrecht naar Zwolle, gaat die door de Veluwe?
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Wil je een stukje mee en wat pannenkoeken?![]()
Wel een leuk stukjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa wat je Veluwe noemt. Maar op zich wel ja
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerquote:
Wie wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die Hege Bokko toch een afschuwelijk lekker ding![]()
Hege Bokkoquote:
Mag ik meequote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerDat ligt ook vlakbij Nunspeet namelijk
De Veluwe begint eigenlijk vanaf Hattem (dat is het dorpje voordat je de IJssel over rijdt en zwolle binnenkomt). En dan een stuk naar achteren loopt dat door. We kunnen van het zomer wel eens de Veluwe opgaan, picknicken
Ze ziet er aardig uit maar 'een afschuwelijk lekker ding'?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die Hege Bokko toch een afschuwelijk lekker ding![]()
Ah Okéquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerDat ligt ook vlakbij Nunspeet namelijk
De Veluwe begint eigenlijk vanaf Hattem (dat is het dorpje voordat je de IJssel over rijdt en zwolle binnenkomt). En dan een stuk naar achteren loopt dat door. We kunnen van het zomer wel eens de Veluwe opgaan, picknicken
Staan is niet leukquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Een goede vriendin heeft me gisteravond laten zitten.
Vervelendquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Een goede vriendin heeft me gisteravond laten zitten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hege Bokko[ afbeelding ]
Dan heb je de rest nog niet eens gezien![]()
friemelquote:
zon bord wil ik hebben voor op mijn slaapkamerquote:
wat voor een werk doe je summer?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga mij zo ff ziek melden voor mijn werk voor de rest van de week.
Ik ben vakkenvuller, en dat gaat niet samen met een gekneusde polsquote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een werk doe je summer?
idd dat zal niet gaanquote:Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben vakkenvuller, en dat gaat niet samen met een gekneusde pols
laters miniquote:Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze schoten op me
Rijdt nu over de brug.
Latah
Zwolle
laters toekquote:
die is idd echt doodquote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Alweer een meet ?
![]()
zo wordt de traditie echt de nek omgedraaid
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 13:03 uur
01. 165 suikertaartje
02. 109 Stuart
03. 106 Koen66
04. 075 Symphonic
05. 071 Trevland
06. 041 DaMart
07. 034 Whiskers2009
08. 031 pgrferrari
09. 029 dirkjo
10. 027 Marijkezwolle
11. 021 Muck
12. 020 Bos81
13. 019 Toekito
14. 019 Barretje80
15. 016 MPG
16. 014 Dr_Flash
17. 012 LovelyLady
18. 012 cablegunmaster
19. 006 goldfinger1963
20. 003 wel.o.k
iddquote:Op zondag 9 januari 2011 13:30 schreef Koen66 het volgende:
Wat is de traditie?
Praten over meets en uiteindelijk niet doen
106, wheheheeh op veel dagen is dat mijn dagtotaalquote:Op zondag 9 januari 2011 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik sta bijna niet meer in de Top 20
[..]
Ik ben daar eigenlijk nooit in voorgekomenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat er de laatste tijd idd er niet meer veel in maar met dat postgeweld van hier is dat niet raarquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nooit in voorgekomendenk ik
hooguit "in het begin" een paar keer, toen het hier nog errrug rustig was
hoezo dat giertje?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:41 schreef Giertje het volgende:
ik ga niet meer naar grote meets heb ik besloten
geen zin meer in ik vind het allemaal wel best zoquote:
dat moet dan van vannacht zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
In de achterhoek. In zutphen kun je met een meid gaan brommers kiek'nquote:
iddquote:
MPGquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
In de achterhoek. In zutphen kun je met een meid gaan brommers kiek'n.
Brommers kiek'nquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
bosquote:
Wanneer gaan wij brommers kiek'nquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef MPG het volgende:
[..]
lovelyquote:
quote:
saraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |