Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Fles jou moest ik hebbe
Trein van utrecht naar Zwolle, gaat die door de Veluwe?
Nee joh gekkiequote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeps. Sorry. Kan ik het goedmaken met de volgende toevoeging aan de pm:
Ik trakteer op uit eten.
Dankjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lekker, ik kook wel nieuwe nu MPG ze al op heeft...
Wil je een stukje mee en wat pannenkoeken?quote:
Mwoa wat je Veluwe noemt. Maar op zich wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef pgrferrari het volgende:
Fles jou moest ik hebbe
Trein van utrecht naar Zwolle, gaat die door de Veluwe?
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Wil je een stukje mee en wat pannenkoeken?![]()
Wel een leuk stukjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa wat je Veluwe noemt. Maar op zich wel ja
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerquote:
Wie wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die Hege Bokko toch een afschuwelijk lekker ding![]()
Hege Bokkoquote:
Mag ik meequote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerDat ligt ook vlakbij Nunspeet namelijk
De Veluwe begint eigenlijk vanaf Hattem (dat is het dorpje voordat je de IJssel over rijdt en zwolle binnenkomt). En dan een stuk naar achteren loopt dat door. We kunnen van het zomer wel eens de Veluwe opgaan, picknicken
Ze ziet er aardig uit maar 'een afschuwelijk lekker ding'?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is die Hege Bokko toch een afschuwelijk lekker ding![]()
Ah Okéquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas na A'foort hoor, dan kom je langs Nunspeet enzo, en dat ligt allemaal op de Veluwe, je komt ook nog langs een schietterein van het legerDat ligt ook vlakbij Nunspeet namelijk
De Veluwe begint eigenlijk vanaf Hattem (dat is het dorpje voordat je de IJssel over rijdt en zwolle binnenkomt). En dan een stuk naar achteren loopt dat door. We kunnen van het zomer wel eens de Veluwe opgaan, picknicken
Staan is niet leukquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Een goede vriendin heeft me gisteravond laten zitten.
Vervelendquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Een goede vriendin heeft me gisteravond laten zitten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hege Bokko[ afbeelding ]
Dan heb je de rest nog niet eens gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |