Klopt, maar zit meer in de politieke hoekquote:Op zondag 9 januari 2011 02:06 schreef Koen66 het volgende:
ow, je bestaat toch al een dik jaar op Fok Whiskers
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het hier gezellig, gemoedelijk en laagdrempelig???
Doe ikquote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geef haar morgen maar een hele dikke knuf van mij
Valt wel mee hoor, maar heb nu gewoon ff zin in gezelligheid ipv discussiequote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat jammer dat ze op andere plekken niet leuk (tegen je) doen
Ik dacht al dat ik je naam herkendequote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar zit meer in de politieke hoek![]()
Maar heb - schrik- zowaar wat kleine nominaties gehad tijdens de awards, dus ben niet helemaal onzichtbaar
Mijn andere vriendin ken ik..nou..ongeveer net zo langquote:
ik kwam d'r gisteren nog tegen in het Voice of Holland live topicquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je naam herkende
* Trevland geeft Whiskers een knuffelquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, maar heb nu gewoon ff zin in gezelligheid ipv discussie
En dat waren LEUKE nominatiesquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je naam herkende
je bent alleen voor mij al een uur bezigquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe ik![]()
Ik ben denk ik de hele tijd dat ik er ben aan het knuffelen dan![]()
Mart en Trev krijgen ook al, vraari natuurlijk ook en LLook
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat die al in bed ligtquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
is DM traag of ben ik gewoon ongeduldig?
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam d'r gisteren nog tegen in het Voice of Holland live topic
DM is supertraag.. Je kunt beter een pm sturen.. Sorry Fok! Maar heb het ook al gemeld in het daarvoor bestemde topic..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent alleen voor mij al een uur bezig
dan zit je hier helemaal goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whiskers een knuffel
als je voor mij nou ook iedereen knuffelt dan heb je helemaal niks anders te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]geeft niets
ik doe het graag!
alleen jammer dat ik jou dan niet zelf ook nog even kan knuffelen
nog drie weekjes, dan kan het weerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]geeft niets
ik doe het graag!
alleen jammer dat ik jou dan niet zelf ook nog even kan knuffelen
Wowquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn andere vriendin ken ik..nou..ongeveer net zo lang![]()
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog drie weekjes, dan kan het weer
Bloed irritant hoe traag DM isquote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder doorquote:Op zondag 9 januari 2011 02:10 schreef Koen66 het volgende:
ik heb eigenlijk 1 vriend die ik al 20 jaar ken
Verder vooral vage kenissen
Ik heb er ook maar een paarquote:Op zondag 9 januari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder door
De gene die ik het langste ken is tevens ook een fokkerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb heeeeel veel kenissen en geen vrienden. Maar misschien leg ik de lat wel te hoog en lopen ze er onder door
Grappig welquote:Op zondag 9 januari 2011 02:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
De gene die ik het langste ken is tevens ook een fokker
Lekker nummerquote:
helaas spreek ik hem de laatste tijd niet zo veel meerquote:
Ik heb vriendenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb altijd het idee dat je pas weet of je vrienden hebt als je in een heel nare situatie terecht komt
Echt lang manquote:Op zondag 9 januari 2011 02:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
helaas spreek ik hem de laatste tijd niet zo veel meer. Ik hoop van zaterdag weer en mijn beste maat ken ik nu al zeker 16 jaar is het niet langer
Ik kan heel stellig zeggen ik nietquote:
Yup dat is het zekerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt lang man
Sinds mijn vertrek uit NL heb ik daar eigenlijk geen echte vrienden meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |