weer iets gevonden wat je liever niet ziet?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet ook met mijn poten van youtube afblijven
Damnd
Denk het welquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het hier gezellig, gemoedelijk en laagdrempelig???
tripple checkquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
zekersquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hope so.. Ff enorm aan toe...quote:
Truequote:Op zondag 9 januari 2011 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers
Zag ik jou gisteren niet in een VOH topic?
suffiequote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik moet ook met mijn poten van youtube afblijven
Damnd
Ik dacht dat jij al uren geleden was gaan slapenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, morgen genoeg te doen
Welterusten allemaal
Niet dat ik het liever niet zie, maar meer iets dat veel met me doetquote:Op zondag 9 januari 2011 01:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer iets gevonden wat je liever niet ziet?
Nee hoor, maar gewoon ff toe aan gezelligheid en niet "afbekkerigheid" die hier op fok! ook wel eens heerstquote:
quote:
Slaap Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
slaap lekker lieverdquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
truste MZ veel plezier morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
klopt, dit is een heel open forum, iedereen welkomquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar gewoon ff toe aan gezelligheid en niet "afbekkerigheid" die hier op fok! ook wel eens heerst
Dan zit hier goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar gewoon ff toe aan gezelligheid en niet "afbekkerigheid" die hier op fok! ook wel eens heerst
gezelligheid kennen we hier zeker en dat andere helemaal nietquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverdje, tot morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Verdundquote:Op zondag 9 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verdund met water, of gaat het nog bij je?
nou...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gezelligheid kennen we hier zeker en dat andere helemaal niet
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Verdund.
Ik ben een Limburger. Zegt dat genoeg?
Verschilt nogal sterk per board/subforum vrees ikquote:Op zondag 9 januari 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een geluk dat je makkelijk naar haar toe kanquote:Op zondag 9 januari 2011 02:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverdje, tot morgen
ja daarom vraag ik het ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Verdund.
Ik ben een Limburger. Zegt dat genoeg?
agree, er zijn er inderdaad waar je slecht tussen komtquote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verschilt nogal sterk per board/subforum vrees ik
Dat idee heb ik idd ook..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verschilt nogal sterk per board/subforum vrees ik
Had je mn pm nog gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 02:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten allemaal
Kijk mij even lomp niets zeggen zeg...quote:
Niet dat ik me daardoor laat weerhouden, maar een warm welkom (of iig niet het tegenovergestelde) is wel heel fijn!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
agree, er zijn er inderdaad waar je slecht tussen komt
Gaat prima. Pilsje?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het ook.
Gaat het een beetje bij jullie?
En dat ik haar al 20 jaar kenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een geluk dat je makkelijk naar haar toe kan
Hoi!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk mij even lomp niets zeggen zeg...
Hoi![]()
![]()
Wat jammer dat ze op andere plekken niet leuk (tegen je) doenquote:
Is ook wel zo jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat ik me daardoor laat weerhouden, maar een warm welkom (of iig niet het tegenovergestelde) is wel heel fijn!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |