Amstelveen? (VU)quote:Op zondag 9 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn kids zijn geboren op de Boelelaan, allebei
je pauze is voorbijquote:Op zondag 9 januari 2011 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
44000 gemist.
ik moet maar eens pauze gaan nemen
Als ik pauze neem is dat voor minstens een jaarquote:
Ik weet zeker ook wel voor een paar uurquote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik pauze neem is dat voor minstens een jaar
Ja, en?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik pauze neem is dat voor minstens een jaar
Nou, niets. Dat ik dan hier dus niet meer komquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan ik ook maar, ik ging door de 48.000
Het lijkt soms wel een exceptioneel verbandquote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Koen66 het volgende:
djiez ik post voor mijn begrippen laatste tijd erg veel
ben rap van 10000 naar 17000 gegaan
Dan ga ik hier weg dus ik doe niet meequote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja tot een uur of 10 moet toch wel lukken
Zoals eerder gezegd kom ik heel actief en blijf ik weer heel lang wegquote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
maar ben in dit gezelschap wel een 'light' poster
Ja, maar ik zit dan naast jequote:Op zondag 9 januari 2011 01:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, niets. Dat ik dan hier dus niet meer kom
Valt me nog mee dat ze het alleen maar met de kleine teen doen, geef ze een tip: met een 50cal moet het lukkenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart en een vriend van hem hebben net in Battlefield geprobeerd elkaars kleine teen er af te schieten...![]()
Boys will be boys
dan win jijquote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga ik hier weg dus ik doe niet mee
zow, je vent is ook nog actiefquote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer taart en een vriend van hem hebben net in Battlefield geprobeerd elkaars kleine teen er af te schieten...![]()
Boys will be boys
Jij hebt IRL al iemand naast je zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit dan naast je![]()
Dus dan heb ik daar geen last van
Ik ging altijd met een vriend van die ontploffende pijltjes in elkaar reet schietenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
Boys will be boys
Nee hoor, die is iemands kleine teen er aan het afschietenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt IRL al iemand naast je zitten
En nou HEEL gauw terug naar bedquote:
Whehehequote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef suikertaartje het volgende:
Boys will be boys
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:50 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ging altijd met een vriend van die ontploffende pijltjes in elkaar reet schieten
Je de meeste doen nu welquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne is op dit moment echt nooit actief
Ja, nu toevalligquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, die is iemands kleine teen er aan het afschieten
mijne wel hoor, vannacht nogquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne is op dit moment echt nooit actief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne wel hoor, vannacht nog![]()
wilde bijna lucky you gaan typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Mens, ik zit nog te zuupenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En nou HEEL gauw terug naar bed
nou, als hij slaapt is hij wel uitzonderlijk liefquote:
Dat hoor ik ook wel eens dat het over mij wordt gezegdquote:Op zondag 9 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als hij slaapt is hij wel uitzonderlijk lief
als ik weer eens ruzie heb gehad en daarna in bed kruipt en ze ligt al te slapen vind ik het altijd weer zieligquote:Op zondag 9 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, als hij slaapt is hij wel uitzonderlijk lief
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik weer eens ruzie heb gehad en daarna in bed kruipt en ze ligt al te slapen vind ik het altijd weer zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |