ooh, ik werd al ongerustquote:Op zondag 9 januari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liep ook naar de kast om een dropje te pakken
ow doet me denken aan van de week, mijn pleegdochter: Hoe krijg je het voor elkaar, je stond wel 10 minuten te plassenquote:
Connected to the tapquote:Op zondag 9 januari 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow doet me denken aan van de week, mijn pleegdochter: Hoe krijg je het voor elkaar, je stond wel 10 minuten te plassen
Moest je daarvoor in de kast kruipen? Want dan zou dat betekenen dat je nadat je het dropje had gepakt, ook uit de kast bent gekomenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liep ook naar de kast om een dropje te pakken
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow doet me denken aan van de week, mijn pleegdochter: Hoe krijg je het voor elkaar, je stond wel 10 minuten te plassen
Latexquote:Op zondag 9 januari 2011 01:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik kom zo nog heel ff terug op een andere computer
damn, nu zit er ijsthee met rum op m'n schermquote:Op zondag 9 januari 2011 01:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moest je daarvoor in de kast kruipen? Want dan zou dat betekenen dat je nadat je het dropje had gepakt, ook uit de kast bent gekomen.
oooh, die kan ik echt niet kijkenquote:
Reactie nummer 69, en het gaat over een bedquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, die kan ik echt niet kijken![]()
Ooohquote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, die kan ik echt niet kijken![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Reactie nummer 69, en het gaat over een bed.
ik krijg het spontaan warm en benauwdquote:
Sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik krijg het spontaan warm en benauwd
Moi, een 800- score is toch wat magertjesquote:
Door zelf iets leuks te verzinnenquote:
777 is wel tof eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moi, een 800- score is toch wat magertjes
Inspiratieloos op het momentquote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Door zelf iets leuks te verzinnen
Welterusten DMquote:Op zondag 9 januari 2011 01:32 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het mooi geweest en ga mijn bed opzoeken.
Welterusten.
Ja, als je het zo brengt...quote:
Tot zoquote:Op zondag 9 januari 2011 01:32 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het mooi geweest en ga mijn bed opzoeken.
Welterusten.
Dan blijf ik wel gewoon verdrietig.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon verdrietig.
Join the club zou ik zeggenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel gewoon verdrietig.
Oh dat ken ik welquote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
777 is wel tof eigenlijk
Maar goed, ik ben echt van de momenten. Ik post heel veel en dan opeens ben ik zomaar weer 3 jaar weg
Ik hou het waarschijnlijk niet eens dit hele jaar vol om op het forum te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |