Tot de volgende keer, leuk dat je er wasquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet dus...
Tot de volgende keer, bedankt voor het warme welkom en welterusten!!
Slaap lekker snoetquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje huppelt naar boven
slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 9 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen..
het was weer zo'n nacht![]()
de denk functie van je hersenen uitzetten blijkt nog best lastig..
hopelijk heb je geen hoogslaper...quote:
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 08:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen hoogslaper...
quote:Op zondag 9 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
Goede morgen..
het was weer zo'n nacht![]()
de denk functie van je hersenen uitzetten blijkt nog best lastig..
goede morgen!quote:
Ik sliep als een blok, laptop bleek zelfs nog aan Inc. muziek. Gelukkig stond die naast het luchtbed!quote:Op zondag 9 januari 2011 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen!
mja.. en dan als je uiteindelijk weer wakker wordt na een beetje slaap niet meer weten waar je nou zo over hebt liggen piekeren
Het is Nespresso what else?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik sliep als een blok, laptop bleek zelfs nog aan Inc. muziek. Gelukkig stond die naast het luchtbed!
Nu eerst koffieAnyone else?
goed plan..quote:Op zondag 9 januari 2011 08:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Ik ga zo maar eens douchen enzulks.
En dan 3 en half uur reizen
Van jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 08:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goed plan..
nouja.. een bakkie thee!
*pakt mok*quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*pakt mok*
*draait kraan open*
*geeft mok aan PGR*
welke smaak wil je?
Welke pads heb je? Nu we op ons zelf gaan wonen gaan we expirimenteren welke we het lekkerst vinden.quote:
tot vanmiddagquote:
earl grey of engelse melange??quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt naar buiten en ziet dat de ramen gelapt moeten worden *![]()
doen we wel weer als het wat warmer is
Had je dus gisteren mooi kunnen doenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt naar buiten en ziet dat de ramen gelapt moeten worden *![]()
doen we wel weer als het wat warmer is
Aalten,quote:Op zondag 9 januari 2011 09:34 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Sommige maken het hier wel heel bont, is er kennelijk een steekpartij geweest hier in de discotheek/jeugdcentrum een paar 100 meter verderop en ik heb over die plek altijd nog gezegd ik wil er niet dood gevonden worden
Vier gewonden bij steekpartij Aalten
Yup die woont er ook met dat lelijke huis van hemquote:Op zondag 9 januari 2011 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aalten,
Woont of woonde daar niet AC/DC gitarist Angus Young?
Ja daar heb ik wel ooit een item op TV (Volgens mij bij Hart van Nederland) gezien. Zag er inderdaad niet uit, midden in die wijk, waar redelijk normale rijtjeshuizen stonden.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup die woont er ook met dat lelijke huis van hem
Klopt maar dat is ook al een hele tijd geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wel ooit een item op TV (Volgens mij bij Hart van Nederland) gezien. Zag er inderdaad niet uit, midden in die wijk, waar redelijk normale rijtjeshuizen stonden.
Ja, zeker 3 jaar ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar dat is ook al een hele tijd geleden
Ik volgens mij is dat huis eindelijk pas een keertje af want er stond hier een paar dagen geleden een bedank advertentie van hem in de krantquote:
Okee.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik volgens mij is dat huis eindelijk pas een keertje af want er stond hier een paar dagen geleden een bedank advertentie van hem in de krant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |