Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, een van de weinige dingen waar ik goed in lijk te zijnquote:
Ik zit nou te denken of dat sip is, of dat dat voornamelijk betekent dat je nooit in een heel nare situatie terecht bent gekomen, wat weer fijn is..quote:
zijn wel meer van die nummers, als ik die hoor moet ik zelfs nog wel eens janken om liefdes van een tijd geledenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind dit een prachtig nummer.. Alleen wel **** als je liefdesverdriet hebt...
Precies!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben een trouwe en loyale vriend(in), anderen zijn soms minder trouw en loyaal..
Maar dat zegt dan weer genoeg toch??
Maar het blijft jammer dat "echte" vrienden zo zeldzaam zijn...quote:
Maar hoeveel heb je er nou eigenlijk echt nodig?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het blijft jammer dat "echte" vrienden zo zeldzaam zijn...
Lijkt me wel jaquote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben een trouwe en loyale vriend(in), anderen zijn soms minder trouw en loyaal..
Maar dat zegt dan weer genoeg toch??
True, maar de laatse jaren lijkt het "nodig" te zijn dat je stikt van de "vrienden": hyves, tittwr, linkedin, facebook etc...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar hoeveel heb je er nou eigenlijk echt nodig?
Stiekem?
Ik denk dat er maar een paar echt echte vrienden kunnen zijn
Ben bang dat je dat laatste wel heel erg eenvoudig kunt uitsluitenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nou te denken of dat sip is, of dat dat voornamelijk betekent dat je nooit in een heel nare situatie terecht bent gekomen, wat weer fijn is..
Oei, lastig!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef Koen66 het volgende:
ik heb 1 echte vriend, mja die wordt door m'n vrouw uitgekotst
Truste!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
ik maak het ook niet veel laterquote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Misschien houden mensen graag zichzelf voor de gek en mag de buitenwereld niet zien dat het gras eigenlijk helemaal niet zo groen is als dat ze ons proberen te laten gelovenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar de laatse jaren lijkt het "nodig" te zijn dat je stikt van de "vrienden": hyves, tittwr, linkedin, facebook etc...
yep, ze kan de manier waarop hij met z'n vrouw omgaat niet handelen.quote:
Welterusten Trevquote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga pitten
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
heb best wel wat mensen op die sites die tegen 'vriend' aanschurken, maar meesten zijn vage kennissenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien houden mensen graag zichzelf voor de gek en mag de buitenwereld niet zien dat het gras eigenlijk helemaal niet zo groen is als dat ze ons proberen te laten geloven
Bij mij ook. Vriendelijke kennissenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb best wel wat mensen op die sites die tegen 'vriend' aanschurken, maar meesten zijn vage kennissen
Ja, daar was ik al een beetje bang voor...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben bang dat je dat laatste wel heel erg eenvoudig kunt uitsluiten
ehm...slapen bedoel je he?quote:
Ik weet niet HOE hij met zijn vrouw omgat, maar ik zou me zo situaties voor kunnem stellen waar ik ook niet blij van zou worden..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ze kan de manier waarop hij met z'n vrouw omgaat niet handelen.
dus wil ze niks meer met hem en z'n vrouw te maken hebben......
ach ze hebben beide het hart op de tong en zijn vrij direct tegen elkaar, that's all eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet HOE hij met zijn vrouw omgat, maar ik zou me zo situaties voor kunnem stellen waar ik ook niet blij van zou worden..
Maar bij jou overheerst de persoonlijke relatie en maakt zijn manier van omgaan met zijn vrouw niet uit?
Heel gezellig...ik weet zeker dat de liefste mensen van FOK! hier zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig!!
Maar iedereen gaat slapen nu dus???
Nou, rustig aan hoor. We vinden je een leuke kerel hierquote:
ok, ik zal het volgende keer anders brengenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, rustig aan hoor. We vinden je een leuke kerel hier
Joh lieverd, ik kan natuurlijk sowisi niet over de situatie oordelen...quote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ze hebben beide het hart op de tong en zijn vrij direct tegen elkaar, that's all eigenlijk.
Ik (en anderen die ik het vertel) vinden zonder uitzondering dat ze zich daar niet mee te bemoeien heeft. Maar het feit dat mij vrouw al sinds 2005 last heeft van depressies is wel enigsinds een 'excuus', ze heeft psychologen gehad die allemaal riepen dat ze vooral aan zichzelf moest gaan denken
Sweet dreams lieverdquote:Op zondag 9 januari 2011 02:30 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga zo ook, fijn dromen allemaal
Ik plaag je maar johquote:Op zondag 9 januari 2011 02:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ok, ik zal het volgende keer anders brengen
No worriesquote:Op zondag 9 januari 2011 02:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al een beetje bang voor...
simpel, al 2 jaar lang alleen bij die vrienden op visite en het onderwerp thuis redelijk doodzwijgenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joh lieverd, ik kan natuurlijk sowisi niet over de situatie oordelen...
Je houdt van je vrouw en waarschijnlijk (en anders) ook van die vriend..
Het wordt alleen problematisch omdat je vrouw iets tegen hem heeft...
En wat doe je daar aan???
Ben bang dat dat inderdaad het geval isquote:Op zondag 9 januari 2011 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezellig!!
Maar iedereen gaat slapen nu dus???
Balen!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
simpel, al 2 jaar lang alleen bij die vrienden op visite en het onderwerp thuis redelijk doodzwijgen
Dank!!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Leuk dat je hier langs kwam Whiskers en het zou leuk zijn als je terug komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |