o+quote:
Leuk he zo'n Ipadquote:
zeker als je er niet mee om kan gaanquote:
Whehehehequote:
Waarom, welk topic, mag in DM!quote:
quote:
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik zag niet hoeveel Posts nog
quote:
Hoezo vraag je dat aan Lutte?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Zu Spätquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen ib4 MJ
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleenquote:
remiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan wordenquote:
Ik wil het weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Ghihi.quote:
ik eet geen popcornquote:
Dakannikniehebbennie!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan worden
Ze is inderdaad mod, en ze is inderdaad hier. Dus wat dat betreft heb je het goed.quote:
Ik raakte in paniekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zag
Tjaquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Er is niks aan de hand... iets met lopen fucken
Dus de honderden VOH- en POP-topics hebben het mis, in tegenstelling tot de drie OZNZ-topicsquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik raakte in paniek
Ik dacht kut en nudie layout is anders dan op iPhone
Doe dat in de slaapkamer! Je mag best hetero zijn, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Ow spannendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan worden
Vind ik af en toe leuk ff zo'n opmerking de room inslingerenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Forum Crew.quote:
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus de honderden VOH- en POP-topics hebben het mis, in tegenstelling tot de drie OZNZ-topics?
Nou dan hoeft Benny toch niet zo verontwaardigd te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is inderdaad mod, en ze is inderdaad hier. Dus wat dat betreft heb je het goed.
Geen idee en om eerlijk te zijn boeit het me niet zoquote:
Roomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vind ik af en toe leuk ff zo'n opmerking de room inslingeren
Okee jij wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Nee Rauzer, je hebt gelijk Rauzer, sorry Rauzer , het spijt me Rauzerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou dan hoeft Benny toch niet zo verontwaardigd te doen?
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletje
Knuddequote:
Kijk eens naar de langstlopende SC, [HOMO]!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee jij wintKut ik kan geen spoilers lezen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe! Tof, hoe ik mijn voorbeeld tegelijk een belediging laat zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk eens naar de langstlopende SC, [HOMO]!
Je 1e woord staat erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut ik kan geen spoilers lezen !
Niet zo agressief joh, homofoobquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en ze happen altijd weer hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletje
OMGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe! Tof, hoe ik mijn voorbeeld tegelijk een belediging laat zijn!
Jeweets. Peace.quote:
Koekiemonsterquote:
Ja maar da's in ONZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze losquote:
goal accomplishedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze los
Dat jong heeft aardig wat koekjes op idd.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik me voorstelde.
quote:
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Samsung Galaxyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
was je hem kwijt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je dat kwijtrakenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Normaal lag ik op bed met mijn iPhone , nu met iPadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
2011 wordt wel het jaar dat ik een veeg-telefoon ga kopen.
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebben
quote:
ik was hem kwijt, ik was vergeten dat ik hem in mijn fototas had gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaam
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is toch anders, dat kan best nuttig zijn namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
had je er al een op je elleboog danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Precies dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, sinds 2008. Echt ideaal.quote:
`rawrquote:
Ja, dat is best achterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Kittyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij mee
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
700 euro voor dat ding... en kun je er eigenlijk mee bellen?
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptop.
Keine ahnungquote:
Glaxy tab toch wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
Geen USB, geen Flash, geen camera.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]Ik moet nog wel even wachten want m'n abonnement loopt pas rond de zomer af. En dan ga ik ook weg bij dat blije Hi, ik ben zeer gevoelig voor reclames en vind met totaal niet meer passen in hun doelgroep.
Weet ik veel, ik ben geen tabexpert. Ik roep maar wat, zoals meestal.quote:
500 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezen
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?
Jaquote:
nou maar in ieder geval kan ik het niet meer bij houdenquote:
ja das wel handig inddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.
Te klein om goed mee te internettenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Oke, ik wil een Galaxy Tab... nu!
http://www.samsunggalaxytab.nl/specificaties
quote:
Archos Tabletquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is dat voor bakbeest?
argos die doen toch iets met oliequote:
Okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Archos Tablet. Baas der bazen.
BELLEN MET EEN TABquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Oke, ik wil een Galaxy Tab... nu!
http://www.samsunggalaxytab.nl/specificaties
neuhjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te klein om goed mee te internetten
Het leven zit raar in elkaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moets iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
(beeld)bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BELLEN MET EEN TAB_________________! Dan ben je echt een halvegare mongool als je met zo'n ding aan je oor gaat zitten
die gadgets zijn niet voor mij gemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moets iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Ik heb met een Galaxy 'gespeeld' en vind hem te klein. Een iPad is 2x zo groot en daardoor beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj
Internetten op telefoon gaat prima.. iets groter gaat dan perfect.
En Android
Ik kan geen Engelsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik aanbid deze al, Zeroku.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BELLEN MET EEN TAB_________________! Dan ben je echt een halvegare mongool als je met zo'n ding aan je oor gaat zitten
Wat zijn de komma's dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
(beeld)bellen
En dat is het punt niet
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moest iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Eerst belde ik met een telefoon ter grote van mijn voet, toen met eentje ter grote van mijn kleine teen en nu moet naar iets ter grootte van met onderbeenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moest iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Wil jij dan een keer met mijn bipsbellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.
[..]
"Hallo? Ja, hoi, ik wil graag een PAK MELK. En hoelang is dat blikje bier nog goed?"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bel nog wel ff gewoon met mijn koelkast
[..]
Okeoke... iets groter en ik zou 'm halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met een Galaxy 'gespeeld' en vind hem te klein. Een iPad is 2x zo groot en daardoor beter
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hallo? Ja, hoi, ik wil graag een PAK MELK. En hoelang is dat blikje bier nog goed?"
nog even en we lopen met onze tabscreen over straatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Nee maar ik wil wel pinkpingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij dan een keer met mijn bipsbellen:$:$ ?
En ik vind hem ook erg duur trouwensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Okeoke... iets groter en ik zou 'm halen
Hoe moet datquote:
Je zal maar een scheet moeten latenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Dude, je hebt koelkasten met internetfunctiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste koelkast nog tegenkomen die kan bellen. Lijkt me ideaal!
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuivenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
'Ik rij nu net een grot binnen'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik bedoel JE PINK.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je pink in de lucht, denk aan mij, ik denk aan jou, connectie is gelegd.
Even proberen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
Voorbind antenne?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuiven? Maakt de grootte van je antenne uit
? En hoe doen vrouwen dat dan?
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zal maar een scheet moeten laten
Beter nogquote:
quote:
quote:
jij was toch van de mannenquote:
idd, ik zit te vaak op de wc met foon te pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit toch
Ik hoef het er niet mee te doen. Wil jij met je tablet neuken?quote:
ik wil niet eens een tabletquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoef het er niet mee te doen. Wil jij met je tablet neuken?
wie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeutje... ik wil slapen, maar hij is nog niet eens thuis..
"Plas dan! Je kunt toch veel? Kom op! Schud die urine uit je tutsj skrien!"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik zit te vaak op de wc met foon te pielen
Dus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie? Je zoon?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:
De leverancier van je bed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
"Plas dan! Je kunt toch veel? Kom op! Schud die urine uit je tutsj skrien!"
Poesquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Cee het volgende:
[..]
"Plas dan! Je kunt toch veel? Kom op! Schud die urine uit je tutsj skrien!"
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Poes
Ik ga denk ik mijn onderschrift veranderen in Witte Tonnie, (wel geinspireerd door jou)
rijdtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, niet mn zoon, faalhazendie is al uit huis!
Mn date... we zouden bellen.. maar hij rijd nog in the middle of nowhere..
Ja ik zag het was even weg en hoppa nieuw topic en meteen al; 200 postsquote:
nu welquote:
Sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik zag het was even weg en hoppa nieuw topic en meteen al; 200 posts
Ik zat aan het waterquote:
Mijn moeder kwam laatst met een vervolgquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Poes
Ik ga denk ik mijn onderschrift veranderen in Witte Tonnie, (wel geinspireerd door jou)
Conjo in je mond. Brulaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam laatst met een vervolg.
-Weet je dat witte Tonnie getrouwd is?
Met wie?
-Witte dennie!
[..]
Met wie?
-Witte dennie!
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Net step up 3 gezien
[ afbeelding ]
Hallo Rick Malambri
Hij heeft een boetseerkapsel.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Net step up 3 gezien
[ afbeelding ]
Hallo Rick Malambri
Nee maar het is inmiddels zondag dusquote:
[..]
Met wie?
-Witte dennie!
Wat een gladjequote:Op zondag 9 januari 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Net step up 3 gezien
[ afbeelding ]
Hallo Rick Malambri
nieuwe dag nieuwe kansenquote:
bedanktquote:Op zondag 9 januari 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen Brabants kunnen praten noch lezen noch begrijpen
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:02 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die geen Brabants kunnen praten noch lezen noch begrijpen
quote:
Ja, een vrij dik volgens mij. Ze was nog maar halverwege en had ook nog cijfers niet op de juiste plaats staan..quote:
Sorry ik krijg er geen condens broekje vanquote:Op zondag 9 januari 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeeee lekker, vooral in die filmbeweegt lekker
quote:
Feliquote:Op zondag 9 januari 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, een vrij dik volgens mij. Ze was nog maar halverwege en had ook nog cijfers niet op de juiste plaats staan..
Dat weet je toch al?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je wil zeker nog steeds niet zeggen wat je doet?
Slechtquote:
Ik heb het ongeveer twaalf keer gevraagd sinds je op FOK! zit maar je geeft er nooit antwoord opquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:06 schreef Zeroku het volgende:
Banny deed toch WO Kernfysica?
Ohnee, dat was ik XdddddddDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |