o+quote:
Leuk he zo'n Ipadquote:
zeker als je er niet mee om kan gaanquote:
Whehehehequote:
Waarom, welk topic, mag in DM!quote:
quote:
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik zag niet hoeveel Posts nog
quote:
Hoezo vraag je dat aan Lutte?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Zu Spätquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen ib4 MJ
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleenquote:
remiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan wordenquote:
Ik wil het weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Ghihi.quote:
ik eet geen popcornquote:
Dakannikniehebbennie!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan worden
Ze is inderdaad mod, en ze is inderdaad hier. Dus wat dat betreft heb je het goed.quote:
Ik raakte in paniekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zag
Tjaquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Er is niks aan de hand... iets met lopen fucken
Dus de honderden VOH- en POP-topics hebben het mis, in tegenstelling tot de drie OZNZ-topicsquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik raakte in paniek
Ik dacht kut en nudie layout is anders dan op iPhone
Doe dat in de slaapkamer! Je mag best hetero zijn, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Ow spannendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan worden
Vind ik af en toe leuk ff zo'n opmerking de room inslingerenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Forum Crew.quote:
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus de honderden VOH- en POP-topics hebben het mis, in tegenstelling tot de drie OZNZ-topics?
Nou dan hoeft Benny toch niet zo verontwaardigd te doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is inderdaad mod, en ze is inderdaad hier. Dus wat dat betreft heb je het goed.
Geen idee en om eerlijk te zijn boeit het me niet zoquote:
Roomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vind ik af en toe leuk ff zo'n opmerking de room inslingeren
Okee jij wintquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Nee Rauzer, je hebt gelijk Rauzer, sorry Rauzer , het spijt me Rauzerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou dan hoeft Benny toch niet zo verontwaardigd te doen?
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletje
Knuddequote:
Kijk eens naar de langstlopende SC, [HOMO]!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kijk eens naar de TAL SC, kijk eens naar de KSC?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Okee jij wintKut ik kan geen spoilers lezen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe! Tof, hoe ik mijn voorbeeld tegelijk een belediging laat zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk eens naar de langstlopende SC, [HOMO]!
Je 1e woord staat erquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut ik kan geen spoilers lezen !
Niet zo agressief joh, homofoobquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en ze happen altijd weer hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een grapje dat ik af en toe een SC inslinger, heb ik ook weer ff tien minuten mijn lolletje
OMGquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe! Tof, hoe ik mijn voorbeeld tegelijk een belediging laat zijn!
Jeweets. Peace.quote:
Koekiemonsterquote:
Ja maar da's in ONZquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze losquote:
goal accomplishedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze los
Dat jong heeft aardig wat koekjes op idd.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik me voorstelde.
quote:
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Samsung Galaxyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
was je hem kwijt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je dat kwijtrakenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Normaal lag ik op bed met mijn iPhone , nu met iPadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |