quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik scroll over de dingen heen die me ergeren, wel zo makkelijk![]()
Hoef je niet tegen elkaar aan te zeiken ook
quote:
Maakt het wel een beetje lame allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik scroll over de dingen heen die me ergeren, wel zo makkelijk![]()
Hoef je niet tegen elkaar aan te zeiken ook
Dat vind ik wel liefquote:
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je van morgen
btw lutte, ken je nog niet zo goed.
wat zijn jouw eigenaardigheden en hobbies
hihi nu zei je 2x naaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.Ik ben Lutte (Laura) en ik ben vijftien jaar oud, ik woon in Brabant met mijn ouders en broer (hierna: ons Ron) en mijn hobby's zijn lezen, sporten, FOK!ken, en creatief bezig zijn (als in breien, knutselen en, hihi, naaien) vandaar dat ik ook CRE mod. Samen met CC. Zijn er nog vragen?
/carequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maakt het wel een beetje lame allemaal.
topquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.Ik ben Lutte (Laura) en ik ben vijftien jaar oud, ik woon in Brabant met mijn ouders en broer (hierna: ons Ron) en mijn hobby's zijn lezen, sporten, FOK!ken, en creatief bezig zijn (als in breien, knutselen en, hihi, naaien) vandaar dat ik ook CRE mod. Samen met CC. Zijn er nog vragen?
Tuu'k.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Hoi Bos.
Lutte, voer je je hobby's wel eens samen met Benny uit? Lees: Naaien.
Het is een echte matennaaister, die Luttequote:
Je krijgt een eigen smileyquote:
Hebben jullie elkaar al eens in het echt gezien nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuu'k.
Dat mag er ook nog wel bij in mijn verhaaltje trouwens, dat ik iets met Benny heb.
Wie is hier nou de mod, gij of ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuu'k.
Dat mag er ook nog wel bij in mijn verhaaltje trouwens, dat ik iets met Benny heb.
Ja valt het jou ook opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een echte matennaaister, die Lutte
jouw smiley,quote:
hahaha was ff aan t klussen en zat Popstars af te kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
En Koentje weer, ik was je al kwijt na je vorige begroeting
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?quote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?
Oh, ik was gister niet zo actief. Sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?
hahaha hij is goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
jouw smiley, [ afbeelding ]
iedereen heeft er een
Ooh super!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft er een
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar al eens in het echt gezien nu?
Ik kon die van mij net niet vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft er een
yep, kwam LovelyLady van KSC mee aanzetten, vond hem wel lachequote:
Hier zijn Benny en Symph mod.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie is hier nou de mod, gij of ik?
haha hij is wel schattig jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, kwam LovelyLady van KSC mee aanzetten, vond hem wel lache
kssst, terug je hok in jijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie is hier nou de mod, gij of ik?
zie je dat je het wel leuk vindquote:
Okee, die zal wel te moeiljik voor me zijn. Ik ben wel bovengemiddeld, maar niet zo goed dat ik akns maak op de Nationale of regionale titel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef crv het volgende:
btw welcome back bossss
ben trouwens op zoek naar een sudoku voor je die heeeeeeeel erg moeilijk is, had hem opgeslagen maar ben hem ff kwijt
quote:
Vakanties die niet gelijk lopen dus dan heb je maar een week, daar kerst en nieuwjaar vanaf halen, heb je maar een paar dagen, en om dan allebei te kunnen is best lastig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom is dat tijdens de kerstvakantie niet gebeurd dan?
Ja heeft vaak een averechts effect opme , sorry, maar het is nu eenmaal niet andersquote:
ik heb hem ook nog niet geprobeerd. hij schijnt welk een paar uurtjes nodig te hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die zal wel te moeiljik voor me zijn. Ik ben wel bovengemiddeld, maar niet zo goed dat ik akns maak op de Nationale of regionale titel.
Hmm okee waren vier dagen die vrij waren toen maar vooruitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vakanties die niet gelijk lopen dus dan heb je maar een week, daar kerst en nieuwjaar vanaf halen, heb je maar een paar dagen, en om dan allebei te kunnen is best lastig.
het is zeer begrijpelijk kerelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heeft vaak een averechts effect opme , sorry, maar het is nu eenmaal niet anders
Ik maak zo kans op de nationale titel, zonder ook maar enige moeite te doen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, die zal wel te moeiljik voor me zijn. Ik ben wel bovengemiddeld, maar niet zo goed dat ik akns maak op de Nationale of regionale titel.
Ik ben dus CC, ben 17 jaar, werk achter de kassa bij albert heijn, ben ook veel bezig met scrappen en op schaal bouwen, vandaar mod ik samen met Lutte in CRE en verder weet ik niet veel nuttigs te zeggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
zie je dat je het wel leuk vind![]()
Nu CC nog die is ook "nieuw" voor mij
CC kom maar op met je kenmerken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hmm okee waren vier dagen die vrij waren toen maar vooruit. Gaat het dan met de meet pas voor het eerst gebeuren?
Ok, wist ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heeft vaak een averechts effect opme , sorry, maar het is nu eenmaal niet anders
Ik wel maar als ik dat doe eindig ik hetzelfde als mijn internet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben dus CC, ben 17 jaar, werk achter de kassa bij albert heijn, ben ook veel bezig met scrappen en op schaal bouwen, vandaar mod ik samen met Lutte in CRE en verder weet ik niet veel nuttigs te zeggen
Dat kan, Ben je dan zo goed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik maak zo kans op de nationale titel, zonder ook maar enige moeite te doen.
Hmhmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Sorry verkeerde woordkeuze, ik bedoelde gewoon of jullie elkaar dan voor het eerst ontmoetenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
ok ik ga weer aan de slagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben dus CC, ben 17 jaar, werk achter de kassa bij albert heijn, ben ook veel bezig met scrappen en op schaal bouwen, vandaar mod ik samen met Lutte in CRE en verder weet ik niet veel nuttigs te zeggen
Ik weet wat je wilt zeggen maar niet iedereen hoeft dat te weten neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wel maar als ik dat doe eindig ik hetzelfde als mijn internet.
Sletquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
scrapbooken, kijk maar in CREquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
ok ik ga weer aan de slag
btw wat is scrappen ( ben van de iets oudere garde)
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Sorry verkeerde woordkeuze, ik bedoelde gewoon of jullie elkaar dan voor het eerst ontmoeten.
Ja al veel vaste bezoekersquote:
weet ik nog niksquote:
quote:
Gaafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja al veel vaste bezoekersen zelfs een lurker die zich heeft aangemeld om te reageren in CRE
Er staan foto'squote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lijk niet op die figuren
ow, daar kan ik niks meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Knippen en plakken met foto's
ik heb geen tijd om ook nog even CRE te lezenquote:
haha dat kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar ik snap het ook echt niet wat ze er mee bedoelt
CRE is een bazenforum eerste klas, behalve dat je tijd zou moeten máken voor CRE zou je ook nog dankbaar moeten zijn dat CRE tijd maakt voor jou.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
ow, daar kan ik niks mee
[..]
ik heb geen tijd om ook nog even CRE te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |