quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik scroll over de dingen heen die me ergeren, wel zo makkelijk![]()
Hoef je niet tegen elkaar aan te zeiken ook
quote:
Maakt het wel een beetje lame allemaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Ik scroll over de dingen heen die me ergeren, wel zo makkelijk![]()
Hoef je niet tegen elkaar aan te zeiken ook
Dat vind ik wel liefquote:
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
wat dacht je van morgen
btw lutte, ken je nog niet zo goed.
wat zijn jouw eigenaardigheden en hobbies
hihi nu zei je 2x naaienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.Ik ben Lutte (Laura) en ik ben vijftien jaar oud, ik woon in Brabant met mijn ouders en broer (hierna: ons Ron) en mijn hobby's zijn lezen, sporten, FOK!ken, en creatief bezig zijn (als in breien, knutselen en, hihi, naaien) vandaar dat ik ook CRE mod. Samen met CC. Zijn er nog vragen?
/carequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maakt het wel een beetje lame allemaal.
topquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Ik zal me wel even voorstellen.Ik ben Lutte (Laura) en ik ben vijftien jaar oud, ik woon in Brabant met mijn ouders en broer (hierna: ons Ron) en mijn hobby's zijn lezen, sporten, FOK!ken, en creatief bezig zijn (als in breien, knutselen en, hihi, naaien) vandaar dat ik ook CRE mod. Samen met CC. Zijn er nog vragen?
Tuu'k.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:36 schreef Zeroku het volgende:
Hoi Bos.
Lutte, voer je je hobby's wel eens samen met Benny uit? Lees: Naaien.
Het is een echte matennaaister, die Luttequote:
Je krijgt een eigen smileyquote:
Hebben jullie elkaar al eens in het echt gezien nuquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuu'k.
Dat mag er ook nog wel bij in mijn verhaaltje trouwens, dat ik iets met Benny heb.
Wie is hier nou de mod, gij of ik?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuu'k.
Dat mag er ook nog wel bij in mijn verhaaltje trouwens, dat ik iets met Benny heb.
Ja valt het jou ook opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is een echte matennaaister, die Lutte
jouw smiley,quote:
hahaha was ff aan t klussen en zat Popstars af te kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
En Koentje weer, ik was je al kwijt na je vorige begroeting
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?quote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?
Oh, ik was gister niet zo actief. Sorryquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je mijn post van igsteren niet gelezen. Dat ik liever niet heb dat je me met Lachsmileys en chearsmileys begroet?
hahaha hij is goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
jouw smiley, [ afbeelding ]
iedereen heeft er een
Ooh super!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft er een
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar al eens in het echt gezien nu?
Ik kon die van mij net niet vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
iedereen heeft er een
yep, kwam LovelyLady van KSC mee aanzetten, vond hem wel lachequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |