o+quote:
Leuk he zo'n Ipadquote:
zeker als je er niet mee om kan gaanquote:
Whehehehequote:
Waarom, welk topic, mag in DM!quote:
quote:
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik zag niet hoeveel Posts nog
quote:
Hoezo vraag je dat aan Lutte?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef Rauzer het volgende:
Zeg Lutte waarom is bij POP en VOH de 'Live #" buiten de tag, en zit ie bij [OZNZ Live #3] Willem wordt oud -O- binnen de tag?
Zu Spätquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen ib4 MJ
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleenquote:
remiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan wordenquote:
Ik wil het weten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mis het ook en niemand vertelt me hier iets! Ik sta helemaal alleen!
Ghihi.quote:
ik eet geen popcornquote:
Dakannikniehebbennie!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijkbaar is er ergens wat aan de gang, en daar moet lekker mysterieus over gedaan worden
Ze is inderdaad mod, en ze is inderdaad hier. Dus wat dat betreft heb je het goed.quote:
Ik raakte in paniekquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft ook niet, mazzel dat ik net die pm zag
Tjaquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Er is niks aan de hand... iets met lopen fucken
Dus de honderden VOH- en POP-topics hebben het mis, in tegenstelling tot de drie OZNZ-topicsquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik raakte in paniek
Ik dacht kut en nudie layout is anders dan op iPhone
Doe dat in de slaapkamer! Je mag best hetero zijn, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
Er is niks aan de hand... iets met lopen fucken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |