Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze losquote:
goal accomplishedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja als ze nieuwsgierig worden komen ze los
Dat jong heeft aardig wat koekjes op idd.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bent zwaarder dan ik me voorstelde.
quote:
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Samsung Galaxyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Coolquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
was je hem kwijt?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Hoe kun je dat kwijtrakenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Normaal lag ik op bed met mijn iPhone , nu met iPadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut niet van zo'n ding.Maar toch gefeliciteerd met je niet-Samsunggalaxytab!
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
2011 wordt wel het jaar dat ik een veeg-telefoon ga kopen.
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebben
quote:
ik was hem kwijt, ik was vergeten dat ik hem in mijn fototas had gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaam
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is toch anders, dat kan best nuttig zijn namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
had je er al een op je elleboog danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Precies dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, sinds 2008. Echt ideaal.quote:
`rawrquote:
Ja, dat is best achterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Kittyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij mee
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
700 euro voor dat ding... en kun je er eigenlijk mee bellen?
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptop.
Keine ahnungquote:
Glaxy tab toch wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
Geen USB, geen Flash, geen camera.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]Ik moet nog wel even wachten want m'n abonnement loopt pas rond de zomer af. En dan ga ik ook weg bij dat blije Hi, ik ben zeer gevoelig voor reclames en vind met totaal niet meer passen in hun doelgroep.
Weet ik veel, ik ben geen tabexpert. Ik roep maar wat, zoals meestal.quote:
500 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezen
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?
Jaquote:
nou maar in ieder geval kan ik het niet meer bij houdenquote:
ja das wel handig inddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.
Te klein om goed mee te internettenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Oke, ik wil een Galaxy Tab... nu!
http://www.samsunggalaxytab.nl/specificaties
quote:
Archos Tabletquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is dat voor bakbeest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |