Ohja vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
Die konijnebijter is dan toch nog geschorst?
Hoe dan ook, ich bin dabei!
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:52 schreef Smoofie het volgende:
De vraag is of Utrecht dan nog Van Wolfswinkel heeft.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
weerquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
Billenkoek krijgen is toch alleen maar positief?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja weer ja, al 2 keer verloren van ons achter elkaar
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
En dat is billekoek bij jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax is de wedstrijd van het jaarvoor hun, maar dat geld ook voor die andere 16 clubs.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:
Slaat nergens op, je weet zelf dat Utrecht vaak wint van Ajax. Dit is een topwedstrijdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.
True, ik had toen de uitslag goed voorspeldquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
Deze was toen wel geslaagd van Paul.
Utreg gaat ajax inmaken
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat appel en omdat ajax gaat winnen.
inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja deze keer heb ik het fout
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
True, ik had toen de uitslag goed voorspeld
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goed.
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Klopt wel, als ik naar de Galgenwaard ga ben ik altijd zeer bang
Schattigquote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.
Wat was er nog maar met hemquote:Op maandag 10 januari 2011 01:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.
*wacht met spanning af*quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijk
quote:Frank de Boer kan ook tegen FC Utrecht niet beschikken over Mounir El Hamdaoui. De spits van Ajax heeft nog te veel last van zijn knieblessure.
Volgens AT5 is de Marokkaan hersteld van zijn griep, maar nog niet van zijn blessure. El Hamdaoui trainde vrijdag nog niet met de groep, maar werkte binnen aan zijn herstel. De aanvaller kan zondag niet in actie komen tegen FC Utrecht.
De laatste wedstrijd die El Hamdaoui speelde voor Ajax was eind vorig jaar uit bij AC Milan. Hij was woedend nadat hij niet in de basis mocht starten. Hij meldde zich ziek en speelde sindsdien geen wedstrijd meer voor Ajax. Na een gesprek met De Boer was de kou uit de lucht en heeft hij aangegeven gewoon weer te willen spelen voor Ajax.
Maar op het trainingskamp in Turkije ging het mis. Hij raakte geblesseerd aan zijn knie en moest daardoor al de oefenwedstrijd tegen Galatasaray (0-0) laten schieten. Ook de wedstrijd van afgelopen woensdag tegen Feyenoord (2-0 winst) kwam hij nog niet in actie. Wanneer El Hamdaoui wel weer kan spelen is nog onbekend.
quote:Ajax wil Ricky van Wolfswinkel van FC Utrecht overnemen.
Mocht er nog deze winterstop een aanvaller vertrekken bij Ajax, dan wil de Amsterdamse club Ricky van Wolfswinkel van FC Utrecht overnemen. Dat schrijft NuSport.nl.
Van Wolfswinkel zal pas in beeld komen bij Ajax als Luis Suarez of Mounir El Hamdaoui nog deze maand vertrekt.
Dan komt er een vervanger, aldus Frank de Boer. Maar laten we hopen dat het niet nodig is. De Ajax-trainer bevestigde ook dat Bas Dost en Eidur Gudjohnsen interessante spelers zijn.
En dan is het ineens niet meer lachwekkend om op eigen terrein van Graafschap te verliezen?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:18 schreef Paul het volgende:
Lol @ ajacieden die Feyenoord hele tijd uitlachen, nu gaan we helemaal er voor dat Utreg gaat winnen vandaag van Ajax
Neeeeeeeeee Ajacieden moeten gewoon niet zo dom doen en Feyenoord uitlachen en weer hele tijd zeggen dat ze ff van Utreg winnen, OORLOG IN DEN GALGENWAARD VANDAAGquote:Op zondag 23 januari 2011 08:34 schreef 0634 het volgende:
[..]
En dan is het ineens niet meer lachwekkend om op eigen terrein van Graafschap te verliezen?
JAWEL DAT ZEGGEN ZE WELquote:Op zondag 23 januari 2011 08:46 schreef 0634 het volgende:
Beetje leedvermaak mag toch best. Doet iedereen aan mee. Of Ajax, Feyenoord of PSV nou verliest. En niemand zegt dat ze wel ff van Utrecht winnen.
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.quote:
Ik ben 12quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.
By the way : 1-3 vandaag.
Amsterdamse liedjes zijn kut!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 17 uur in mijn show op www.onz-radio.nl aandacht aan de topper zondag, met een amsterdams en Utregs liedje.
kusje
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.
By the way : 1-3 vandaag.
Nee, dat lied dat ze nu bij Utrecht draaien is lekkerquote:
Oh echtquote:
En dat zal altijd zo blijven...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Devz het volgende:
[..]
Ajax toch nog altijd dé club van Nederland is.
voor Sparta niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Devz het volgende:
[..]
Oh echt
Wel mooi om te zien dat voor elke club tegen Ajax de wedstrijd van het jaar is. Geeft wel aan dat ondanks de magere successen Ajax toch nog altijd dé club van Nederland is.
Wel een goede tackle net.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vd wiel heeft een beetje en off day geloof ik...
Vind je het gek. Weet je tot hoe lang dat concert gisteravond duurde?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die speelt al weken slechtquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Geen flauw idee. Ze staan weer lekker ouderwets te kloten. Wordt weer 3x niks vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mooi gescoord hoor maar wat de fuck is ajax aan het doen.
Ik ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatischquote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef YazooW het volgende:
Moehahaha ik heb centen staan op Utrecht
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.quote:
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit had ik ook al verwacht. Ajax speelde tegen Feyenoord ook dramatisch
Ja als ze eens fatsoenlijk gaan voetballen.quote:
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat de Frank hype te voorbarig was.
Ik had dit verwacht....quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Utrecht tegen VVV ook. Ben je nu weer supporter af trouwens?
En die wordt ook nog eens verkocht. Tezamen met El H trouwens. Veel plezier met je supporteren voor de bankrekeing want die is wel gevuld.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ja, die vent kan ook geen wonderen verrichten in anderhalve maand. Zeker zonder suarez.
Jos Scholmanquote:
Omdat het voor hun de wedstrijd van het jaar is, snap alleen niet waarom.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Waarom speelt Utrecht alleen zo tegen Ajax......
Ach hij wordt nu onder druk gezet, is nieuw voor hemquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blind moet nog even oefenen denk ik
huil toch niet , calimeroquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Man Utreg doet het hartsikke leukquote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Tegen grote ploegen speelt Utrecht altijd erg goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:00 schreef Morendo het volgende:
Zo goed is het allemaal niet, wel hard werken en een beetje geluk in de afwerking, wel verdiend de voorsprongquote:Op zondag 23 januari 2011 13:01 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tegen grote ploegen speelt Utrecht altijd erg goed.
Gastquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Als Feyenoorder doet het me altijd goed als Ajax ook slecht speelt.
blij dat feyenoord verloren heeft van de graafschap, de ze de groeten volgend jaar in de jupiler leaguequote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Daar moet FC de Boer weinig moeite mee hebben gezien de eigen grasmatquote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ligt gewoon aan dat veld van utrecht, dat is zo slecht daar kan niemand op voetballen
Wordt 010 volgend seizoen tenminste wel kampioenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
blij dat feyenoord verloren heeft van de graafschap, de ze de groeten volgend jaar in de jupiler league
Schaam je echt schaam je.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
vind ik wel hoor, als je kampioen wil worden en je pakt 0 uit 6 tegen Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nouja, utrecht uit is ook geen schande om te verliezen.
0-6?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind ik wel hoor, als je kampioen wil worden en je pakt 0- uit 6 tegen Utrecht
Is ie nou alweer geblesseerd?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui lacht zich een ongeluk. En terecht.²
Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui lacht zich een ongeluk. En terecht.²
dat is het wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wij willen weer eens kampioen worden, dan moet je dit soort wedstrijden winnen. Ajax heeft laten zien dat je ze niet serieus hoeft te nemen in die strijd. Even met zijn allen druk zetten en Ajax stort in elkaar. We proberen het volgend jaar wel weer.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja, 0 uit 6 nu zie ik het. Dat thuis verliezen was ook wel een schande. Maar uit verliezen toch minder erg.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen
Supporters zijn amper origineel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:06 schreef cherrycoke het volgende:
zingen die stome utrechters 'wat zijn die joden stil'' kunnen ze niks beters verzinnen
Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat lul jij nou steeds? El ham meldt zich toch zelf steeds ziek/geblesseerd.
El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Edele de Moun en verse Suarez hebben echt een hoop verbloemd in dit elftal. Dat je dat ontkent gaat toch echt ten koste van je realiteitszin, of juist het gebrek daar aan.²
kwaliteit jonge,quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef cherrycoke het volgende:
jezus hoe kan suljemani dat nou verprutsen te veel tijd genomen
Oh, dit seizoen zeer zeker. Hij is topscorer van dit elftal en heeft over het algemeen beter gespeeld dan Suarez. De Moun kwam inderdaad in een dip, maar dat was sinds hij een trap kreeg tegen zijn enkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.
wat een excuusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
ze laten iig geen goede indruk achter. Die van ajax althans.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
hij loopt inderdaad steeds van de bal wegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Zeeuw doet zijn best om vooral niet aangespeeld te kunnen worden heb ik het idee.
ajax komt er niet door, utrecht gaat op eigen helft spelen wat logisch is met een 2-0 voorsprong, en af en toe een blunder van ajax counteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ze zijn lekker aan het rondpassen op eigen helft bij ajax. Daar heb je veel aan
Stuur maar naar Groningen die jongen!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Hij moet eens vragen om een fatsoenlijke linksback.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?
FC Groningen heeft geen belang bij afval van Ajax. Ze verkopen alleen maar afvalspelers aan Ajax, zoals ene Suarez.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Alxander het volgende:
[..]
Stuur maar naar Groningen die jongen!
Daar heeft Leo inderdaad een handje van. Volgens hem kan iedere wedstrijd in 7-8 eindigen ofzoiets. Twee keer scoren in 6,7 kansen is gewoon vrij normaal.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
Leo doet weer net alsof elke kans een goal moet zijn.
Welke mogelijkheden heeft Frank the Farmer nog meer? Ik mag toch aannemen dat een club als Ajax wel meer opties heeft op die plek dan kleurloze Blind.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?
Precies.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef 0634 het volgende:
[..]
Daar heeft Leo inderdaad een handje van. Volgens hem kan iedere wedstrijd in 7-8 eindigen ofzoiets. Twee keer scoren in 6,7 kansen is gewoon vrij normaal.
Anita, Urby, Vertonghen noem maar op.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welke mogelijkheden heeft Frank the Farmer nog meer? Ik mag toch aannemen dat een club als Ajax wel meer opties heeft op die plek dan kleurloze Blind.²
Ehm Jan staat al een jaar in het centrum, ze hebben eindelijk door dat Anita niet geschikt is voor de linksback positie en Urby is op weg naar Milan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Anita, Urby, Vertonghen noem maar op.
De trolls keren weer terug.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Wat een dag, nu moet Groningen nog winnen.. Dat zou geweldig zijn..
Ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm Jan staat al een jaar in het centrum, ze hebben eindelijk door dat Anita geschikt is voor de linksback positie en Urby is op weg naar Milan.
Ik was het woord niet vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Anita is juist NIET geschikt voor de linksback...
Anita, is dat niet die talkpoeder bips boy die 11 van de 10 ballen terug speelt?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heeft Ajax supportes dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:25 schreef coronatus het volgende:
pff nou in 1x against blind kop op zeg is niet zijn fout , misselijk de teletekst supporters die gelijk lopen te zeiken willen ze jonge spelers lopen ze alsnog te zeiken willen ze blind erin en nu mag ie opdonderen wat zijn dit voor supporters sjees
HAHAHA daarom juist. Jouw probleem!! LOOOLLLLLL suc6 met je teampie.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
Heeft Ajax supportes dan?![]()
De enige echte clubs die supporters hebben zijn PSV, FC Groningen en Feyenoord.
Ja want zodra er druk wordt gezet of wordt gejaagd op ze zijn ze waardeloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Bert van Marwijk stelt nooit meer een Ajacied op in het Nederlandse Elftal
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
En jij bent van '78?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
HAHAHA daarom juist. Jouw probleem!! LOOOLLLLLL suc6 met je teampie.
Van der Wiel schreef zojuist iets op z'n buik. De transfer naar Manchester City.
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
[..]
Hier moest ik lachen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Ajax gaat deze pot gewoon nog winnen
Beetje respect voor Stekelburg is wel gepast. Is na Casillas wel de beste keeper ter wereld, hij speelt alleen bij de verkeerde club.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:27 schreef FireFox1 het volgende:
Bert van Marwijk stelt nooit meer een Ajacied op in het Nederlandse Elftal
Conclusie: Vechten voor degradatie..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk, elke nieuwe trainer van Ajax die vol arrogantie de volgende idealistische teksten bezigen:
- We willen herkenbaar voetbal spelen
- Met druk op de bal
- Veel over de vleugels
- Goed positiespel
- Dominerend
- Totaalvoetbal
En na 3 wedstrijden vervallen ze in de realiteit en laten ze dit alles vallen.²
Dat is Feyenoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Conclusie: Vechten voor degradatie..
DRAMATISCH!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Buitendam het volgende:
Kut, eerste helft gemist. Ajax pech of slecht?
Nee dat zijn wij.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ajax staat nog steeds boven utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij praat over Ajax, niet feyenoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Spelen gewoon goed. Of dat boven hun niveau is weet ik niet, ik zie ze niet wekelijks spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus Utrecht speelt ook niet bijzonder of wel boven niveau?
Op zo'n manier verliest Ajax zelfs van een club uit de hoofdklassequote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus Utrecht speelt ook niet bijzonder of wel boven niveau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |