kwaliteit jonge,quote:Op zondag 23 januari 2011 13:11 schreef cherrycoke het volgende:
jezus hoe kan suljemani dat nou verprutsen te veel tijd genomen
Oh, dit seizoen zeer zeker. Hij is topscorer van dit elftal en heeft over het algemeen beter gespeeld dan Suarez. De Moun kwam inderdaad in een dip, maar dat was sinds hij een trap kreeg tegen zijn enkel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
El ham heeft helemaal niks verbloemt. Alleen Suarez.
wat een excuusquote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
ze laten iig geen goede indruk achter. Die van ajax althans.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Komt denk ik door de druk van v marwijk op de tribune
hij loopt inderdaad steeds van de bal wegquote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Zeeuw doet zijn best om vooral niet aangespeeld te kunnen worden heb ik het idee.
ajax komt er niet door, utrecht gaat op eigen helft spelen wat logisch is met een 2-0 voorsprong, en af en toe een blunder van ajax counteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ze zijn lekker aan het rondpassen op eigen helft bij ajax. Daar heb je veel aan
Stuur maar naar Groningen die jongen!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Wie moet hij daar anders neerzetten dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat die Daley in het veld staat is niet meer dan slijmactie van de Boer naar Blind toe, zo van "Ik heb wel een goede band met Blind."²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |