Ohja vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
Die konijnebijter is dan toch nog geschorst?
Hoe dan ook, ich bin dabei!
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:52 schreef Smoofie het volgende:
De vraag is of Utrecht dan nog Van Wolfswinkel heeft.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
weerquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
Billenkoek krijgen is toch alleen maar positief?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja weer ja, al 2 keer verloren van ons achter elkaar
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
En dat is billekoek bij jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax is de wedstrijd van het jaarvoor hun, maar dat geld ook voor die andere 16 clubs.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:
Slaat nergens op, je weet zelf dat Utrecht vaak wint van Ajax. Dit is een topwedstrijdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.
True, ik had toen de uitslag goed voorspeldquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
Deze was toen wel geslaagd van Paul.
Utreg gaat ajax inmaken
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat appel en omdat ajax gaat winnen.
inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja deze keer heb ik het fout
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
True, ik had toen de uitslag goed voorspeld
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goed.
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Klopt wel, als ik naar de Galgenwaard ga ben ik altijd zeer bang
Schattigquote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.
Wat was er nog maar met hemquote:Op maandag 10 januari 2011 01:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.
*wacht met spanning af*quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |