Ohja vergetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:27 schreef Rave_NL het volgende:
Die konijnebijter is dan toch nog geschorst?
Hoe dan ook, ich bin dabei!
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:52 schreef Smoofie het volgende:
De vraag is of Utrecht dan nog Van Wolfswinkel heeft.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Er zullen er vast nog wel een paar een penalty kunnen nemen bij Utrecht
weerquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
Billenkoek krijgen is toch alleen maar positief?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Lach maar, jullie krijgen weer billenkoek![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja weer ja, al 2 keer verloren van ons achter elkaar
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
En dat is billekoek bij jou?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Ajax is de wedstrijd van het jaarvoor hun, maar dat geld ook voor die andere 16 clubs.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is dit topic trouwens nu al geopend? Of waarom is hier uberhaupt een topic voor
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
quote:
Slaat nergens op, je weet zelf dat Utrecht vaak wint van Ajax. Dit is een topwedstrijdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Snap het ook niet, een topic over Ajax - Willem || zal meteen worden gesloten.Beetje oneerlijk.
True, ik had toen de uitslag goed voorspeldquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef Paul-89 het volgende:
Deze was toen wel geslaagd van Paul.
Utreg gaat ajax inmaken
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat appel en omdat ajax gaat winnen.
inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja deze keer heb ik het fout
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Paul het volgende:
[..]
True, ik had toen de uitslag goed voorspeld
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.quote:Op maandag 10 januari 2011 01:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, eens in de zoveel tijd heeft zelfs een gehandicapte het goed.
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.quote:Op maandag 10 januari 2011 02:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Klopt wel, als ik naar de Galgenwaard ga ben ik altijd zeer bang
Schattigquote:Op maandag 10 januari 2011 02:26 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Pussy. Ik loop altijd met mijn Ajax-muts Number 4 in De Galgenwaard binnen.
Wat was er nog maar met hemquote:Op maandag 10 januari 2011 01:46 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Vraag Anita van Ajax maar eens hoe hij het vond in de kolkende Galgenwaard vorig seizoen.
*wacht met spanning af*quote:Op maandag 10 januari 2011 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Binnenkort kom ik met de voorspelling, en ja alweer krijg ik gelijk
quote:Frank de Boer kan ook tegen FC Utrecht niet beschikken over Mounir El Hamdaoui. De spits van Ajax heeft nog te veel last van zijn knieblessure.
Volgens AT5 is de Marokkaan hersteld van zijn griep, maar nog niet van zijn blessure. El Hamdaoui trainde vrijdag nog niet met de groep, maar werkte binnen aan zijn herstel. De aanvaller kan zondag niet in actie komen tegen FC Utrecht.
De laatste wedstrijd die El Hamdaoui speelde voor Ajax was eind vorig jaar uit bij AC Milan. Hij was woedend nadat hij niet in de basis mocht starten. Hij meldde zich ziek en speelde sindsdien geen wedstrijd meer voor Ajax. Na een gesprek met De Boer was de kou uit de lucht en heeft hij aangegeven gewoon weer te willen spelen voor Ajax.
Maar op het trainingskamp in Turkije ging het mis. Hij raakte geblesseerd aan zijn knie en moest daardoor al de oefenwedstrijd tegen Galatasaray (0-0) laten schieten. Ook de wedstrijd van afgelopen woensdag tegen Feyenoord (2-0 winst) kwam hij nog niet in actie. Wanneer El Hamdaoui wel weer kan spelen is nog onbekend.
quote:Ajax wil Ricky van Wolfswinkel van FC Utrecht overnemen.
Mocht er nog deze winterstop een aanvaller vertrekken bij Ajax, dan wil de Amsterdamse club Ricky van Wolfswinkel van FC Utrecht overnemen. Dat schrijft NuSport.nl.
Van Wolfswinkel zal pas in beeld komen bij Ajax als Luis Suarez of Mounir El Hamdaoui nog deze maand vertrekt.
Dan komt er een vervanger, aldus Frank de Boer. Maar laten we hopen dat het niet nodig is. De Ajax-trainer bevestigde ook dat Bas Dost en Eidur Gudjohnsen interessante spelers zijn.
En dan is het ineens niet meer lachwekkend om op eigen terrein van Graafschap te verliezen?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:18 schreef Paul het volgende:
Lol @ ajacieden die Feyenoord hele tijd uitlachen, nu gaan we helemaal er voor dat Utreg gaat winnen vandaag van Ajax
Neeeeeeeeee Ajacieden moeten gewoon niet zo dom doen en Feyenoord uitlachen en weer hele tijd zeggen dat ze ff van Utreg winnen, OORLOG IN DEN GALGENWAARD VANDAAGquote:Op zondag 23 januari 2011 08:34 schreef 0634 het volgende:
[..]
En dan is het ineens niet meer lachwekkend om op eigen terrein van Graafschap te verliezen?
JAWEL DAT ZEGGEN ZE WELquote:Op zondag 23 januari 2011 08:46 schreef 0634 het volgende:
Beetje leedvermaak mag toch best. Doet iedereen aan mee. Of Ajax, Feyenoord of PSV nou verliest. En niemand zegt dat ze wel ff van Utrecht winnen.
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.quote:
Ik ben 12quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.
By the way : 1-3 vandaag.
Amsterdamse liedjes zijn kut!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 17 uur in mijn show op www.onz-radio.nl aandacht aan de topper zondag, met een amsterdams en Utregs liedje.
kusje
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij ? Kan niet veel ouder zijn dan 12 jaar.
By the way : 1-3 vandaag.
Nee, dat lied dat ze nu bij Utrecht draaien is lekkerquote:
Oh echtquote:
En dat zal altijd zo blijven...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Devz het volgende:
[..]
Ajax toch nog altijd dé club van Nederland is.
voor Sparta niet...quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef Devz het volgende:
[..]
Oh echt
Wel mooi om te zien dat voor elke club tegen Ajax de wedstrijd van het jaar is. Geeft wel aan dat ondanks de magere successen Ajax toch nog altijd dé club van Nederland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |