quote:
Moet ik nog een topic over openen, maar die staat er niet altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
Gebruik dan ook het knopjeDan heb je meteen de OP...
Ga je dat nou bij elk nummer van die Rob2000 hier neer zetten want het is best wel irritantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
30-12-2010 16:23:52 harry chapin - w.o.l.d. (i am the morning dj)
Piles is duidelijk van de oude generatiequote:
Refresh?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik nog een topic over openen, maar die staat er niet altijd
Moet je een keer refreshenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
pas na een F5 inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet dan F5'en.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is het idd zo te zien. Ik heb niet voor niks auto-refresh
Daar moet dan eigenlijk wel een topic over worden geopendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef DaMook het volgende:
Wel stom eigenlijk dat je daarvoor dan weer wel moet refreshen.
als het in de rob2000 staat wel ja, zoveel verschil maakt het niet met 20 'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga je dat nou bij elk nummer van die Rob2000 hier neer zetten want het is best wel irritant
'T is wat he, ff een knopje indrukkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef DaMook het volgende:
Wel stom eigenlijk dat je daarvoor dan weer wel moet refreshen.
Ja mooi bouwjaar he?quote:
Of gewoon beide niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het in de rob2000 staat wel ja, zoveel verschil maakt het niet met 20 '' en '
' en dan de titel en/of artiest. Maar ik kan natuurlijk ook dat laatste doen.
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.quote:
Heej, een auto refresh is een auto refreshquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
'T is wat he, ff een knopje indrukken
een heel apart figuurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef Krambo het volgende:
Die burgemeester gisteren bij nieuwsuur, echt![]()
inderdaad
ohhhhhhhhhhhhh dan was ik zelfs -1quote:
En Rick Astley op 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.
One Liberty Place in Philadelphia, United States is completed.
One Atlantic Center in Atlanta, Georgia, United States is completed.
The Shaanxi Provincial TV Tower in Xian, China is completed.
Comerica Bank Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
Metropolitan Tower in Manhattan, New York City, New York, United States is completed.
The JPMorgan Chase Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
The tower at Stade Olympique et La Tour de Montréal in Montreal, Quebec, Canada is completed after a number of strikes by workers.
The CenTrust Tower in Miami is completed.
The original 7 World Trade Center is completed in Lower Manhattan, New York as the final building in the original World Trade Center complex.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.
One Liberty Place in Philadelphia, United States is completed.
One Atlantic Center in Atlanta, Georgia, United States is completed.
The Shaanxi Provincial TV Tower in Xian, China is completed.
Comerica Bank Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
Metropolitan Tower in Manhattan, New York City, New York, United States is completed.
The JPMorgan Chase Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
The tower at Stade Olympique et La Tour de Montréal in Montreal, Quebec, Canada is completed after a number of strikes by workers.
The CenTrust Tower in Miami is completed.
The original 7 World Trade Center is completed in Lower Manhattan, New York as the final building in the original World Trade Center complex.
ik ben op dezelfde dag jarig als Flea.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Piet Veerman stond op 1 op de dag dat ik geboren ben dat is wel een minpuntje
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
In het archief op top40.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werd
gerickrolled wordenquote:
kijk op top40.nl toen ik geboren werd stond Push It - Salt 'n' Pepa op 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werd
niet elke nerd zit met die site voor zn neus hequote:
Maar ze kan het toch wel zelf opzoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
niet elke nerd zit met die site voor zn neus he
Ik heb echt medelijden met hemquote:
Ik ook niet ,ik wist het toevalligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
niet elke nerd zit met die site voor zn neus he
ja, maar ze heeft het over de snelheid waarop hij die stuff uitkotstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze kan het toch wel zelf opzoeken
Ik ben geen google-wonder en ook niet op de hoogte van een site van de Top 40. 't Is een kleine moeite dat hier te vragen en 't was zo te zien ook een kleine moeite om die vraag even te beantwoorden. Waarvoor dank, wantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze kan het toch wel zelf opzoeken
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1981quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Olivia Newton John en John Travolta stonden op 1 op mijn geboortedatumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
het kan dus ergerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Olivia Newton John en John Travolta stonden op 1 op mijn geboortedatum
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik 3 dagen later was geboren was het Luv geweest
Dat heb ik altijd echt zo'n enorm zeiknummer gevonden..quote:
Dat mijn vader daar vroeger op geilde op dat mensquote:
de mijne ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat mijn vader daar vroeger op geilde op dat mens
Die clip is ook zo fout hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat mijn vader daar vroeger op geilde op dat mens
Daar had mijn moeder altijd cassettebandjes van die ze tot vervelens toe doordraaide tijdens de vakantiesquote:
Roel, Heldquote:
en cuntry in de auto als we naar oostenrijk gingen, daar zat dan wel weer johnny cash bijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar had mijn moeder altijd cassettebandjes van die ze tot vervelens toe doordraaide tijdens de vakanties
Ik leef met je mee, mijn moeder had dat van Nana Mouskouriquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar had mijn moeder altijd cassettebandjes van die ze tot vervelens toe doordraaide tijdens de vakanties
Mijn moeder dus ABBA en Vicky Leandros terwijl mijn vader The Beatles,AC/DC,Pink Floyd of CCR draaidequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
en cuntry in de auto als we naar oostenrijk gingen, daar zat dan wel weer johnny cash bij
bij Ericquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:47 schreef purplerose het volgende:
waar zijn de gitaaaaaaaaaren gebleven?
ik zou Eric keihard gevenquote:
Krijg je de inhoud erbij ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef purplerose het volgende:
WAt vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
aankopen of niet?
Ja!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef purplerose het volgende:
WAt vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
aankopen of niet?
helaas nietquote:
die moet zo op de bakquote:
donequote:
8 euro maar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
done![]()
voor die 8 euro riskeer ik het wel
Dan toch jaquote:
en dan samen met je lady dansen zoals het vroegah gingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
Wat een sigarenrook en whiskeydrink muziek is dit toch
Iddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
en dan samen met je lady dansen zoals het vroegah ging
erm, ebay vanaf cup Aquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
8 euro maar?![]()
![]()
WAAR en welke maten?
40ies pinupquote:
mijn tieten gaan daaruit vallen. Maar hij is wel echt mooi.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
erm, ebay vanaf cup A
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWNX:IT
mooi, want hij is al gekochtquote:
Is dat een probleem dan ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn tieten gaan daaruit vallen. Maar hij is wel echt mooi.
We wachten op de foto'squote:
hoeveel heb je dan? ze horen er ook een beetje uit te vallen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mijn tieten gaan daaruit vallen. Maar hij is wel echt mooi.
Dat doet er niet toe haha. Maar ik vind dat echt ZO lelijk. Bij mij althans.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
hoeveel heb je dan? ze horen er ook een beetje uit te vallen heen dan plak je ze vast met kledingtape
Omdat hij niet levensmoe is en ondanks het zwerfveren toch nog de moet erin houdt en hoopt op dit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom? omdat hij een mooie stem heeft?
komt goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef themauster het volgende:
Ga de Freaknacht vanuit bed luisteren/kijken
Wie bedoel je, Stenders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
hij ziet er ook echt uit als een radiohoofd
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe haha. Maar ik vind dat echt ZO lelijk. Bij mij althans.
have funquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef themauster het volgende:
Ga de Freaknacht vanuit bed luisteren/kijken
Zwerfveren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat hij niet levensmoe is en ondanks het zwerfveren toch nog de moet erin houdt en hoopt op dit.
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijkt
Handen schijnen ook goed te werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijkt
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handen schijnen ook goed te werken.
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.Bitches. Maar ik zal eens gaan zoeken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handen schijnen ook goed te werken.
quote:
quote:
Yeah trueeeee! Moet maar weer eens op BH jacht gaan maar ik haat dat zo he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatEr waren toen geen sexie bh's voor cup H, dat is nu al een heel stuk aan het verbeteren
hunkemoller enzo
BHs gaan toch uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.Bitches. Maar ik zal eens gaan zoeken.
het is nu ook uitverkoop bij ze dus wellicht een kijkje waardig als je toch in de stad bentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah trueeeee! Moet maar weer eens op BH jacht gaan maar ik haat dat zo he.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is nu ook uitverkoop bij ze dus wellicht een kijkje waardig als je toch in de stad bent
Dat is wel de bedoeling van die dingenquote:
Cup H mijn hemel, heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatEr waren toen geen sexie bh's voor cup H, dat is nu al een heel stuk aan het verbeteren
hunkemoller enzo
Wie ziet ze danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je de hele dag op school rondhuppelt.
Nou dan, iemand die ze dus wel ziet, trekt dat ding uit en denk niet: wat a-sexyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand, dan houd je dat ding toch aan.
Er mist een 'Tjibbe'quote:
dat had ik ook, lichamelijk en geestelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cup H mijn hemel, heb je daar geen last van.
Hmm iets meer details?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef devillin het volgende:
Misschien weten jullie het?
Ik ben op zoek naar zo'n micheal jackson achtig liedje die nog niet zo lang geleden op tv kwam met zo'n dikkige neger. Niet die van Neyo maar een andere.
Wie weet wie die dikkige neger is en hoe het liedje heet?
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou dan, iemand die ze dus wel ziet, trekt dat ding uit en denk niet: wat a-sexy
verstandig lijkt me.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat had ik ook, lichamelijk en geestelijk
cup Huge heb ik laten veranderen in cup Delicious
Kan ik me voorstellen, denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijn
ik zal ekdom mailen effeekdom@avro.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef devillin het volgende:
Misschien weten jullie het?
Ik ben op zoek naar zo'n micheal jackson achtig liedje die nog niet zo lang geleden op tv kwam met zo'n dikkige neger. Niet die van Neyo maar een andere.
Wie weet wie die dikkige neger is en hoe het liedje heet?
Daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijn
Dokter paul?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal ekdom mailen effeekdom@avro.nl
OMGquote:
houden we ze in bedwang met spanbandenquote:
nee dokter gradje tochquote:
Giel gewoon wegdoen, gewoon michiel in de ochtend, de avond en de freaknachtquote:
Heldquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel gewoon wegdoen, gewoon michiel in de ochtend, rudy in de avond en michiel weer in de freaknacht![]()
.
giel moet alleen de ochtenden doen, dan slaap ik tochquote:
je zit toch al op de PCquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga me installeren voor de tv/pc. Later!
later have fun!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga me installeren voor de tv/pc. Later!
waarom lig jij nog niet op bed?quote:
Eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel gewoon wegdoen, gewoon michiel in de ochtend, de avond en de freaknacht![]()
.
maar mensen worden wel nieuwsgierigquote:
Gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
waarom lig jij nog niet op bed?
Ik vind deze minder dan Firestarter/Smack my bitch up en die dan weer minder zoals Everybody is in the place/Charley/Outer space etc.quote:
Leuk hè, streamen terwijl anderen FMen?quote:
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk hè, streamen terwijl anderen FMen?
Ja, ik ben ook nog wakker, een soort van
de ouders van tegenwoordigquote:
Ik had al een tijdje niet meer mee gekletstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.
Leuk dat je er nog bent!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja... wakker...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.
FMen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n moeder is werkenquote:
luisteren via FMquote:
FM radio beluisteren.quote:
wakker genoegquote:
quote:
Goh ik streamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Het lijkt wel een stream reactie
lekker laat..
Ik dacht, als ik streamen zeg, dan is FMen ook wel te begrijpen. Maar toch niet door iedereenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Het lijkt wel een stream reactie
lekker laat..
Of de enige die het zei.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik was wel de eerste en de enige hier die het angry birds muziekje herkende![]()
.
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht, als ik streamen zeg, dan is FMen ook wel te begrijpen. Maar toch niet door iedereen
Oh, nee hoor... Maar zo spannend vind ik het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik was wel de eerste en de enige hier die het angry birds muziekje herkende![]()
.
Als ik in de Appstore zou kunnen had ik hem ook wel herkentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Aan het begin? met die vogels?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand hoe het dance muziekje die Giel altijd gebruikt bij de freaknacht
Dat is de lag bij een stream hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.
Hij is hier wel eens gepost geweest..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die wil ik wel weten... Heb je een idee?
Owquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.
nee niet die hij gebruikt het als achtergrond muziek start hij na die "vogels in"quote:
Volgens mij is dat hetzelfde nummer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee niet die hij gebruikt het als achtergrond muziek start hij na die "vogels in"
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die wil ik wel weten... Heb je een idee?
Is er al wat over het mengpaneel gegaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Krambo het volgende:
Fred laat ook geen biertje ongeopend geloof ik he
Thanksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.
Roelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.
Geen idee, wel over de vloerbedekking iigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er al wat over het mengpaneel gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |