quote:
Moet ik nog een topic over openen, maar die staat er niet altijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
Gebruik dan ook het knopjeDan heb je meteen de OP...
Ga je dat nou bij elk nummer van die Rob2000 hier neer zetten want het is best wel irritantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
30-12-2010 16:23:52 harry chapin - w.o.l.d. (i am the morning dj)
Piles is duidelijk van de oude generatiequote:
Refresh?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik nog een topic over openen, maar die staat er niet altijd
Moet je een keer refreshenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
pas na een F5 inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet dan F5'en.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja dat werkt dus niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat is het idd zo te zien. Ik heb niet voor niks auto-refresh
Daar moet dan eigenlijk wel een topic over worden geopendquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef DaMook het volgende:
Wel stom eigenlijk dat je daarvoor dan weer wel moet refreshen.
als het in de rob2000 staat wel ja, zoveel verschil maakt het niet met 20 'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga je dat nou bij elk nummer van die Rob2000 hier neer zetten want het is best wel irritant
'T is wat he, ff een knopje indrukkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:25 schreef DaMook het volgende:
Wel stom eigenlijk dat je daarvoor dan weer wel moet refreshen.
Ja mooi bouwjaar he?quote:
Of gewoon beide niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als het in de rob2000 staat wel ja, zoveel verschil maakt het niet met 20 '' en '
' en dan de titel en/of artiest. Maar ik kan natuurlijk ook dat laatste doen.
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.quote:
Heej, een auto refresh is een auto refreshquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Krambo het volgende:
[..]
'T is wat he, ff een knopje indrukken
een heel apart figuurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef Krambo het volgende:
Die burgemeester gisteren bij nieuwsuur, echt![]()
inderdaad
ohhhhhhhhhhhhh dan was ik zelfs -1quote:
En Rick Astley op 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.
One Liberty Place in Philadelphia, United States is completed.
One Atlantic Center in Atlanta, Georgia, United States is completed.
The Shaanxi Provincial TV Tower in Xian, China is completed.
Comerica Bank Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
Metropolitan Tower in Manhattan, New York City, New York, United States is completed.
The JPMorgan Chase Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
The tower at Stade Olympique et La Tour de Montréal in Montreal, Quebec, Canada is completed after a number of strikes by workers.
The CenTrust Tower in Miami is completed.
The original 7 World Trade Center is completed in Lower Manhattan, New York as the final building in the original World Trade Center complex.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
The Riga Radio & TV Tower in Riga, Latvia is completed.
One Liberty Place in Philadelphia, United States is completed.
One Atlantic Center in Atlanta, Georgia, United States is completed.
The Shaanxi Provincial TV Tower in Xian, China is completed.
Comerica Bank Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
Metropolitan Tower in Manhattan, New York City, New York, United States is completed.
The JPMorgan Chase Tower in Dallas, Texas, United States is completed.
The tower at Stade Olympique et La Tour de Montréal in Montreal, Quebec, Canada is completed after a number of strikes by workers.
The CenTrust Tower in Miami is completed.
The original 7 World Trade Center is completed in Lower Manhattan, New York as the final building in the original World Trade Center complex.
ik ben op dezelfde dag jarig als Flea.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Piet Veerman stond op 1 op de dag dat ik geboren ben dat is wel een minpuntje
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
In het archief op top40.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werd
gerickrolled wordenquote:
kijk op top40.nl toen ik geboren werd stond Push It - Salt 'n' Pepa op 1quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe zou je dat snel kunnen vinden? Ben wel benieuwd wat er op 1 stond toen ik geboren werd
niet elke nerd zit met die site voor zn neus hequote:
Maar ze kan het toch wel zelf opzoekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
niet elke nerd zit met die site voor zn neus he
Ik heb echt medelijden met hemquote:
Ik ook niet ,ik wist het toevalligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
niet elke nerd zit met die site voor zn neus he
ja, maar ze heeft het over de snelheid waarop hij die stuff uitkotstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze kan het toch wel zelf opzoeken
Ik ben geen google-wonder en ook niet op de hoogte van een site van de Top 40. 't Is een kleine moeite dat hier te vragen en 't was zo te zien ook een kleine moeite om die vraag even te beantwoorden. Waarvoor dank, wantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ze kan het toch wel zelf opzoeken
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1981quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Olivia Newton John en John Travolta stonden op 1 op mijn geboortedatumquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
het kan dus ergerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Olivia Newton John en John Travolta stonden op 1 op mijn geboortedatum
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik 3 dagen later was geboren was het Luv geweest
Dat heb ik altijd echt zo'n enorm zeiknummer gevonden..quote:
Dat mijn vader daar vroeger op geilde op dat mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |