komt goedquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef themauster het volgende:
Ga de Freaknacht vanuit bed luisteren/kijken
Wie bedoel je, Stenders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
hij ziet er ook echt uit als een radiohoofd
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe haha. Maar ik vind dat echt ZO lelijk. Bij mij althans.
have funquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:58 schreef themauster het volgende:
Ga de Freaknacht vanuit bed luisteren/kijken
Zwerfveren?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat hij niet levensmoe is en ondanks het zwerfveren toch nog de moet erin houdt en hoopt op dit.
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijkt
Handen schijnen ook goed te werkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar er is genoeg te vinden aan bh's enzo op ebay als je beetje selectief kijkt
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handen schijnen ook goed te werken.
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.Bitches. Maar ik zal eens gaan zoeken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Handen schijnen ook goed te werken.
quote:
quote:
Yeah trueeeee! Moet maar weer eens op BH jacht gaan maar ik haat dat zo he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatEr waren toen geen sexie bh's voor cup H, dat is nu al een heel stuk aan het verbeteren
hunkemoller enzo
BHs gaan toch uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja nooit echt aan gedacht eigenlijk, maar ik ehb echt fucking vervelende borsten haha. Heb ook altijd BH's van 60 euro ofzo en dan zijn ze niet eens dat je zegt HALLO JIJ BENT SEXY.Bitches. Maar ik zal eens gaan zoeken.
het is nu ook uitverkoop bij ze dus wellicht een kijkje waardig als je toch in de stad bentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah trueeeee! Moet maar weer eens op BH jacht gaan maar ik haat dat zo he.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
het is nu ook uitverkoop bij ze dus wellicht een kijkje waardig als je toch in de stad bent
Dat is wel de bedoeling van die dingenquote:
Cup H mijn hemel, heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ah, ik had vroegah ook een onmogelijke maatEr waren toen geen sexie bh's voor cup H, dat is nu al een heel stuk aan het verbeteren
hunkemoller enzo
Wie ziet ze danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet als je de hele dag op school rondhuppelt.
Nou dan, iemand die ze dus wel ziet, trekt dat ding uit en denk niet: wat a-sexyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niemand, dan houd je dat ding toch aan.
Er mist een 'Tjibbe'quote:
dat had ik ook, lichamelijk en geestelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Cup H mijn hemel, heb je daar geen last van.
Hmm iets meer details?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef devillin het volgende:
Misschien weten jullie het?
Ik ben op zoek naar zo'n micheal jackson achtig liedje die nog niet zo lang geleden op tv kwam met zo'n dikkige neger. Niet die van Neyo maar een andere.
Wie weet wie die dikkige neger is en hoe het liedje heet?
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nou dan, iemand die ze dus wel ziet, trekt dat ding uit en denk niet: wat a-sexy
verstandig lijkt me.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
dat had ik ook, lichamelijk en geestelijk
cup Huge heb ik laten veranderen in cup Delicious
Kan ik me voorstellen, denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijn
ik zal ekdom mailen effeekdom@avro.nlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:06 schreef devillin het volgende:
Misschien weten jullie het?
Ik ben op zoek naar zo'n micheal jackson achtig liedje die nog niet zo lang geleden op tv kwam met zo'n dikkige neger. Niet die van Neyo maar een andere.
Wie weet wie die dikkige neger is en hoe het liedje heet?
Daaromquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
zwaartekracht is een bitsj, en een grote maat zonder bh voelt niet fijn
Dokter paul?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal ekdom mailen effeekdom@avro.nl
OMGquote:
houden we ze in bedwang met spanbandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |