maar mensen worden wel nieuwsgierigquote:
Gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
waarom lig jij nog niet op bed?
Ik vind deze minder dan Firestarter/Smack my bitch up en die dan weer minder zoals Everybody is in the place/Charley/Outer space etc.quote:
Leuk hè, streamen terwijl anderen FMen?quote:
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk hè, streamen terwijl anderen FMen?
Ja, ik ben ook nog wakker, een soort van
de ouders van tegenwoordigquote:
Ik had al een tijdje niet meer mee gekletstquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.
Leuk dat je er nog bent!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja... wakker...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt dat iedereen die hier is, wakker is.
FMen ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
M'n moeder is werkenquote:
luisteren via FMquote:
FM radio beluisteren.quote:
wakker genoegquote:
quote:
Goh ik streamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Het lijkt wel een stream reactie
lekker laat..
Ik dacht, als ik streamen zeg, dan is FMen ook wel te begrijpen. Maar toch niet door iedereenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Het lijkt wel een stream reactie
lekker laat..
Of de enige die het zei.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik was wel de eerste en de enige hier die het angry birds muziekje herkende![]()
.
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht, als ik streamen zeg, dan is FMen ook wel te begrijpen. Maar toch niet door iedereen
Oh, nee hoor... Maar zo spannend vind ik het niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik was wel de eerste en de enige hier die het angry birds muziekje herkende![]()
.
Als ik in de Appstore zou kunnen had ik hem ook wel herkentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:34 schreef DaMook het volgende:
.
Aan het begin? met die vogels?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef hole1988 het volgende:
weet iemand hoe het dance muziekje die Giel altijd gebruikt bij de freaknacht
Dat is de lag bij een stream hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.
Hij is hier wel eens gepost geweest..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die wil ik wel weten... Heb je een idee?
Owquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het duurde wel 16 hele seconde bij DaMook.
nee niet die hij gebruikt het als achtergrond muziek start hij na die "vogels in"quote:
Volgens mij is dat hetzelfde nummer.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee niet die hij gebruikt het als achtergrond muziek start hij na die "vogels in"
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die wil ik wel weten... Heb je een idee?
Is er al wat over het mengpaneel gegaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Krambo het volgende:
Fred laat ook geen biertje ongeopend geloof ik he
Thanksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.
Roelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DJ Cam - Birds Also Sing for Anamaria.
Geen idee, wel over de vloerbedekking iigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is er al wat over het mengpaneel gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |